Og³oszenie z dnia 2023-04-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00203122/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-05
- 2023/BZP 00294517/01 - Wynik z dnia 2023-07-06
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja drogi ul. Pocztowej w miejscowo¶ci W³odary, gmina Korfantów, gdzie funkcjonowa³o zlikwidowane PGR
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Korfantów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412830
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Korfantów
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-317
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774343820
1.5.8.) Numer faksu: 774343817
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@korfantow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.korfantow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi ul. Pocztowej w miejscowo¶ci W³odary, gmina Korfantów, gdzie funkcjonowa³o zlikwidowane PGR
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-48539d0b-e5d4-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00199313
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00027455/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Modernizacja drogi ul. Pocztowej w miejscowo¶ci W³odary, gmina Korfantów, gdzie funkcjonowa³o zlikwidowane PGR
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48539d0b-e5d4-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej na której dostêpna bêdzie dokumentacja postêpowania:
https://bip.korfantow.pl/4156/2274/zamowienia-publiczne-przetargi.html
*Na tej stronie udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z
postêpowaniem o udzielenie zamówienia.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej: przetargi@korfantow.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Osob± uprawnion± do
porozumiewania siê z Wykonawcami jest: Ignacy Szeliga, e-mail: przetargi@korfantow.pl.
- W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy
u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej
przetargi@korfantow.pl.
- Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
- Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym
minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug oraz informacje dotycz±ce specyfikacji
po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
- Komunikacja w postêpowaniu odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w
zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), z wy³±czeniem sk³adania ofert – sposób przygotowania i z³o¿enia oferty
wskazany jest w XII SWZ.
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej (z
wy³±czeniem sk³adania ofert – sposób przygotowania i z³o¿enia oferty wskazany jest w XII SWZ.), na adres e-mail:
przetargi@korfantow.pl. W przypadku sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, lub pytañ do SWZ drog± elektroniczn± na
adres poczty e-mail przetargi@korfantow.pl. Wykonawca mo¿e je sk³adaæ na swoich formularzach (nie jest konieczne z³o¿enie
kwalifikowanego podpisu elektronicznego na tym dokumencie).
- Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
- W przypadku za³±czników opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisany dokument wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub -
dokument z „wszytym” podpisem (typ wewnêtrzny).
- Informacje, o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub dokumenty sporz±dza w postaci elektronicznej i przekazuje jako za³±cznik
do „Formularza do komunikacji” lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do Formularza do komunikacji, w sposób umo¿liwiaj±cy
ustalenie to¿samo¶ci osoby przekazuj±cej.
- Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia.
- Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
- Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
- Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
-Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w:
1) rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452)
2) rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych
oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
- W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Urz±d Miejski w Korfantowie, Rynek 4, 48-317 Korfantów;
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Korfantowie jest Pan Jaros³aw Szewczyk, tel. 77-4343820, e-mail korfantow@korfantow.pl;
dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja drogi ul. Pocztowej w miejscowo¶ci W³odary, gmina Korfantów, gdzie funkcjonowa³o zlikwidowane PGR” w trybie podstawowym bez negocjacji;
odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, chyba ¿e okres wymagany okres przechowywania umowy jest d³u¿szy, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IKI.IV.271.9.2023.ISz
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacji drogi ul. Pocztowej w miejscowo¶ci W³odary wraz z przebudow± obiektu mostowego
2. Zakres rzeczowy niniejszego zadania obejmuje:
2.1 Rozbudowê drogi gminnej N 106612 O wraz z przebudow± drogi wewnêtrznej i czê¶ci drogi gminnej ul. Pocztowej we W³odarach stanowi±cych Etap I i II – przewidywana realizacja 2023 r. :
1) Przebudowa drogi wewnêtrznej oraz w czê¶ci drogi gminnej w miejscowo¶ci W³odary ul. Pocztowa o ³±cznej d³ugo¶ci ok 415mb, zmiennej szeroko¶ci 2,0 – 4,5m, na odcinku mostu przewidzianego do przebudowy przy ul. Szkolnej do wysoko¶ci posesji nr 2, ETAP I
w zakresie:
a) odcinek o d³ugo¶ci ok 198m o nawierzchni betonu asfaltowego w zakresie obejmuj±cym m.in.:
- wykonanie korytowania wraz z podbudow± z mieszanki stabilizowanej cementem gr. 15cm i kruszywa ³amanego 0-31,5 gr. 22cm
- wykonanie nawierzchni jako warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego o gr 5cm;
- wykonanie nawierzchni jako warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego o gr 4cm
- wykonanie poboczy z kruszywa ³amanego 0-31,5 gr.10cm
b) odcinek o d³ugo¶ci 217 m o nawierzchni z kruszywa ³amanego, odcinek posesji nr 2 do posesji nr 15 w zakresie obejmuj±cym m.in.:
- wykonanie korytowania wraz z podbudow± z mieszanki stabilizowanej cementem gr. 15cm
- wykonanie nawierzchni z mieszanki z kruszywa ³amanego 0-31,5 gr. 30cm.
2) Rozbudowê drogi gminnej Nr 106612 O w miejscowo¶ci W³odary ul. Pocztowa o d³ugo¶ci 172mb, zmiennej szeroko¶ci 3,5 – 5,0m, na odcinku od drogi wojewódzkiej Nr 407 do posesji nr 15 – ETAP II w zakresie obejmuj±cym m.in.:
- wykonanie korytowania wraz z podbudow± z mieszanki stabilizowanej cementem gr. 15cm i kruszywa
³amanego 0-31,5 gr. 22cm
- wykonanie nawierzchni jako warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego o gr 5cm;
- wykonanie nawierzchni jako warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego o gr 4cm
- wykonanie poboczy z kruszywa ³amanego 0-31,5 gr.10cm
2.2 Przebudowê obiektu mostowego na cieku wodnym M³ynówka Bielicka w miejscowo¶ci W³odary ETAP III – przewidywana realizacja 2024r :
- wykonanie kompleksowej rozbiórki istniej±cego mostu (w tym bariery ochronne stalowe z
k±towników, p³yty mostu, ¶ciany przyczó³ków,
- budowa przepustu z blachy stalowej falistej o profilu zamkniêtym owalnym,
- wykonanie balustrada stalowa mostowa z p³askowników
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
- wykonanie umocnienia skarp przepustu brukiem z kamienia ³amanego bazaltowego,
- wykonanie umocnienia dna cieku narzutem kamiennym z kamienia ³amanego bazaltowego palisadzie
z ko³ków drewnianych
- wykonanie w³±czenia do drogi powiatowej ul. Szkolnej i do drogi wewnêtrznej
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w:
1) Dokumentacji projektowej,
2) Przedmiarach robót,
3) Wzorze umowy,
4) Specyfikacjach technicznych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu, z³o¿ona przez
niewykluczonego z postêpowania wykonawcê, która przedstawia najkorzystniejszy bilans C (cena) + G (gwarancja i rêkojmia) =
(liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria).
Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
2) Je¶li nie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny
i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej
samej cenie, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego
ofert dodatkowych.
3) Je¿eli zosta³a z³o¿ona oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z ustaw±
z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z pó¼n. zm.), dla celów zastosowania kryterium
ceny lub kosztu zamawiaj±cy dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotê podatku od towarów i us³ug, któr± mia³by obowi±zek
rozliczyæ.
4). W ofercie, o której mowa w ust. 1, Wykonawca ma obowi±zek:
a) poinformowania zamawiaj±cego, ¿e wybór jego oferty bêdzie prowadzi³ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego;
b) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêd± prowadzi³y do powstania obowi±zku
podatkowego;
c) wskazania warto¶ci towaru lub us³ugi objêtego obowi±zkiem podatkowym zamawiaj±cego, bez kwoty podatku;
Og³oszenie nr 2023/BZP 00187648/01 z dnia 2023-04-21
2023-04-21 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
d) wskazania stawki podatku od towarów i us³ug, która zgodnie z wiedz± wykonawcy, bêdzie mia³a zastosowanie.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Weryfikacja spe³niania tego warunku dokonywana jest w oparciu o dotychczas realizowane zamówienia oraz osoby wskazane do realizacji zamówienia
Wykonawca w celu potwierdzenia, ¿e:
1. Spe³nia warunek, dotycz±cy zdolno¶ci technicznej, zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - wykona³ co najmniej:
1) dwa zadania – roboty budowlane o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia tj. polegaj±ce na budowie, przebudowie drogi w tym zwi±zanych z uk³adaniem nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na powierzchni nie mniejszej ni¿ 1000 m2 – warunek dla ka¿dej roboty budowlanej.
oraz
2) jedno zadanie – roboty budowlane o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia tj. robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu inwestycji obejmuj±cej swym zakresem budowê / przebudowê mostu o warto¶ci min. 250.000,00 z³ brutto.
Wykonawca winien z³o¿yæ dowody potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie i prawid³owo zakoñczone.
Ocena spe³niania warunku nast±pi na podstawie z³o¿onego w ofercie o¶wiadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt 6 ppkt 3 litera a SWZ (za³±cznik nr 2 Do SWZ).
Nastêpnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale XXI pkt 5 ppkt 1 litera d tiret 1 SWZ, z³o¿onego przez Wykonawcê na wezwanie Zamawiaj±cego (za³±cznik nr 6 Do SWZ).
2. Spe³nia warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e dysponuje nastêpuj±cymi osobami, pe³ni±cymi samodzielne funkcje techniczne budownictwie:
1) Kierownikiem budowy w specjalno¶ci in¿ynierii drogowej,
2) Kierownikiem budowy w specjalno¶ci in¿ynierii mostowej.
którzy od co najmniej 5 lat posiadaj± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalno¶ci oraz s± zrzeszeni we w³a¶ciwej Izbie In¿ynierów Budownictwa.
Ocena spe³niania warunku nast±pi na podstawie z³o¿onego w ofercie o¶wiadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt 6 ppkt 3 litera a SWZ (za³±cznik nr 2 Do SWZ).
Nastêpnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale XXI pkt 5 ppkt 1 litera d tiret 2 SWZ, z³o¿onego przez Wykonawcê na wezwanie Zamawiaj±cego (za³±cznik nr 7 Do SWZ).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa
wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia
wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i
op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku
zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e
odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu
sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce
porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
b) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub
w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego
potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109
ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem
sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia
dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w
postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia
spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
c) odpis lub informacja Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
d) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo
o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy
nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5
dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków
dowodowych:
Dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem
dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje
b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty – wzór wykazu
zrealizowanych robót stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ,
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez
nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ,
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. O¶wiadczenie o poleganiu za zasobach innego podmiotu - je¿eli dotyczy.2. O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art 117 ust 4 - je¿eli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 10.000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100).2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu – wadium uznane zostanie za wniesione skutecznie wy³±cznie wtedy, gdy bêdzie zaksiêgowane na koncie Zamawiaj±cego do dnia i godziny, w której up³ywa termin sk³adania ofert. Je¿eli w godzinie, w której up³ywa termin sk³adania ofert wadium nie bêdzie zaksiêgowane na koncie Zamawiaj±cego, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w nastêpuj±cy sposób:
a) w przypadku pieni±dza wp³aca siê je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w BS Prudnik O/Korfantów Nr konta: 43 8905 1010 9001 0000 0084 0001 (kopiê potwierdzenia wp³aty proszê do³±czyæ do oferty).
b) w przypadku wadium wnoszonego w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê porêczenia lub gwarancji i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez
Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty
wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania
ofert± (z zastrze¿eniem, i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego
postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Korfantów;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
4. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego (nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z
do³±czonej do oferty umowy spó³ki, b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê).
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne
pe³nomocnictwo - nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki
wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê. Pe³nomocnictwo, o którym mowa
powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia.
4). Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie
(przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
5) W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy mo¿e okre¶liæ
wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych wykonawców, je¿eli jest to
uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu.
6) Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
7). Ka¿dy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenia (stanowi±ce
za³±cznik nr 2 oraz 3 do SWZ) potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia.
8) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zosta³y okre¶lone w projekcie umowy, bêd±cym za³±cznikiem nr 9 do SWZ.Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w w/w projekcie umowy.
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowi±cym
Za³±cznik Nr 9 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
Szczegó³owy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich dokonywania okre¶lone zosta³y w SWZ - Rozdzia³ VI -
PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTAN¡
WPROWADZONE DO TRE¦CI TEJ UMOWY
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Szczegó³y sk³adania ofert okre¶lone zosta³y w SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-17 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-15
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Por±bka na terenie Gminy Por±bka" w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad
- Przebudowa zabytkowego budynku w Stró¿y
- Modernizacja Oczyszczalni ¦cieków w Ceg³owie.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na terenie zajezdni komunikacji publicznej
- BO - Lll/04/X - "Dziewiêtnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.