eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garbatka-Letnisko › Modernizacja stacji uzdatniania wody w Garbatce-Letnisko



Ogłoszenie z dnia 2022-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stacji uzdatniania wody w Garbatce-Letnisko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Garbatka-Letnisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skrzyńskich 1

1.5.2.) Miejscowość: Garbatka-Letnisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-930

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 62 10 194

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@garbatkaletnisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.garbatkaletnisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

gminagarbatka-letnisko.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja stacji uzdatniania wody w Garbatce-Letnisko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e5a1109-c48e-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003733/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja stacji uzdatniania wody w Garbatce-Letnisko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133783/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIB.IZP.271.1.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2350000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje:
1. Wykonanie instalacji stacji uzdatniania wody hali przy założeniu równoległej pracy
istniejącego obiektu.
- wykonanie montażu urządzeń, rurociągów i armatury nowego układu technologicznego w
tym:
• aerator DN 1600
• sprężarka tłokowa ze zbiornikiem o pojemności 250l.
• filtr DN 1800 ze stali nierdzewnej, ze złożem filtracyjnym kwarcowym i
katalitycznym wraz z osprzętem – 4 szt.
• mieszacz rurowy,
• dmuchawa powietrza - 1 szt.
• zestaw hydroforowy - istniejący
• rozruch technologiczny i przekazanie do eksploatacji.
Do oferty należy doliczyć dobór, dostawę, montaż agregatu prądotwórczego mobilnego
w obudowie o mocy 125 kVA wyposażony w opcje samoczynnego załączania rezerwy
w gniazda:
125A 5P – 1 szt.,
63A 5P – 1 szt.,
32A 5P – 1 szt.,
16A 5P – 1 szt.,
230 V – 2 szt.,
usytuowany na przyczepie dwuosiowej dostosowanej do wagi agregatu wraz z przeszkoleniem pracowników.

W ramach oferty Wykonawca powinien przewidzieć wymianę pompy do opróżniania zbiornika popłuczyn odpowiednią do zaoferowanej technologii stacji uzdatniania wody wraz z przewodem zasilającym i sterowniczym.

2. Remont Hali stacji uzdatniania wody
Roboty remontowe hali technologicznej stacji, które należy wykonać przed montażem technologii.
Zakres robót do wykonania stacji uzdatniania wody obejmuje:
1) Wykonanie izolacji termicznej ścian hali technologicznej wraz z elewacją
2) Wymiana obróbek blacharskich i rur spustowych hali
3) Wykonanie cokołu pod izolacją termiczną hali
4) Wykonanie opaski przeciw-wilgociowej hali
5) Wyminę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku hali
6) Wykonanie posadzki chemoutwardzalnej w hali
7) Wykonanie płytek ceramicznych wewnątrz hali
8) Wykonanie wykładziny schodów płytkami ceramicznymi przeciwpoślizgowymi
9) Wykonanie malowania ścian i sufitów

3. Do oferty należy doliczyć prace budowlane dla nw. pomieszczeń:
- Dyżurki o pow. 8,39 m2
- Rozdzielni elektrycznej o pow. 11,49 m2
- Chlorowni o pow. 11,73 m2
- Szatni o pow. 12,42 m2
- WC o pow. 3,22 m2
- Korytarza o pow. 9,60 m2
- Przedsionka o pow. 6,52 m2
- Kotłowni o pow. 20,44 m2
- Magazynu opału o pow. 22,30 m2

Niżej wymieniony zakres prac:
1) Wykonanie izolacji termicznej ścian ww pomieszczeń wraz z elewacją
2) Wymiana obróbek blacharskich i rur spustowych
3) Wykonanie cokołu pod izolacją termiczną
4) Wykonanie opaski przeciw-wilgociowej
5) Wyminę stolarki okiennej i drzwiowej
6) Wykonanie posadzki chemoutwardzalnej
7) Wykonanie płytek ceramicznych wewnątrz budynku
8) Wykonanie wykładziny schodów płytkami ceramicznymi przeciwpoślizgowymi
9) Wykonanie malowania ścian i sufitów
Brak wyceny ww. robót nie będzie upoważniał Wykonawcy do dodatkowego wynagrodzenia.
4. Wymiana instalacji elektrycznych stacji uzdatniania wody.
Zakres opracowania obejmuje:
- instalacje połączeń wyrównawczych
- rozdzielnice i wlz-ty zasilające
- instalacje siły i gniazd
- instalacje dla zasilania pomp
- instalacje oświetlenia podstawowego
- instalacje oświetlenia awaryjnego
- instalacja siły i gniazd

Warunkiem bezwzględnym jest zachowanie ciągłości pracy stacji w trakcie wykonywania prac, Zamawiający nie dopuszcza możliwości wystąpienia przerw w dostawie wody oraz znaczących spadków ciśnień w układzie zasilania sieci. Realizacja ściśle powiązana z pracami technologicznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2890500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3045003,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2890500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PUPH Benerat iSyn s.c. Benerat Marcin, Benerat Wojciech

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Benerat Maciej wspolnik spółki cywilnej Benerat i Syn PUPH, SMART LOGISTICS Wojciech Benerat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960014370

7.3.3) Ulica: Żytnia 4

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2890500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 450 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.