eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Świadczenie usług przeprowadzenia kursów dla dziennego opiekuna dziecka do lat 3 oraz zapewnienia cateringu, dla uczestników projektu pt. "Wracamy na (...) (część nazwy)"" - powtórka postępowania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług przeprowadzenia kursów dla dziennego opiekuna dziecka do lat 3 oraz zapewnienia cateringu, dla uczestników projektu pt. „Wracamy na (...) (część nazwy)”” – powtórka postępowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Metropolia Poznań

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301740215

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 37

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-537

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61 669 80 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@metropoliapoznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.metropoliapoznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.metropoliapoznan.pl/metropoliapoznan/bip/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług przeprowadzenia kursów dla dziennego opiekuna dziecka do lat 3 oraz zapewnienia cateringu, dla uczestników projektu pt. „Wracamy na (...) (część nazwy)”” – powtórka postępowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47f5b139-019d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Wracamy na rynek pracy-aktywizacja zawodowa osób powracających lub wchodzących na rynek pracy po przerwie związanej z opieką nad dzieckiem do lat 3” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, realizowany jest w ramach WRPO na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VI Rynek pracy, Działanie 6.4 Wsparcie aktywności zawodowej osób (...).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155600/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1166252,03 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 153000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wyłonienie Wykonawcy usług przeprowadzenia kursów dla dziennego opiekuna dzieci do lat 3 wraz z zapewnieniem usług cateringu, dla uczestników Projektu pt. „Wracamy na rynek pracy - aktywizacja zawodowa osób powracających lub wchodzących na rynek pracy po przerwie związanej z opieką nad dzieckiem do lat 3”, zgodnie z załącznikiem nr 5 Opis przedmiotu zamówienia.
Ilość grup szkoleniowych:
I edycja: 3 grupy szkoleniowe po 10 osób – 20 dni szkoleniowych
II edycja: 3 grupy szkoleniowe po 10 osób – 20 dni szkoleniowych
III edycja: 3 grupy szkoleniowe po 10 osób – 20 dni szkoleniowych
1 dzień szkoleniowy = 8h lekcyjnych
Ilość dni szkoleniowych: 20 dni x 9 grup po 10 osób w grupie
Ilość godzin szkoleniowych
9 grup x 160 h = 1440 h
W sytuacji wprowadzenia obostrzeń związanych z pandemią COVID-19 dopuszcza się realizację usługi w formie zdalnej tj. online, z założeniem, że zajęcia będą prowadzone w czasie rzeczywistym z udziałem Trenera.
Zamawiający zakłada możliwość zmiany liczby osób w grupie (od 6 do 14 osób) oraz liczby grup szkoleniowych w oparciu o rzeczywiste zapotrzebowanie uczestników Projektu.
Ilość wydanych kompletów wyżywienia
90 osób x 20 dni szkoleniowych – 1800 kompletów wyżywienia. Ilość wydanych posiłków może być mniejsza w zależności od liczby przeprowadzonych kursów.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości uczestników/wielkości grup/liczby grup szkoleń.
Zamawiający wymaga posiadania i przedłożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych - program szkolenia wraz z aktualną decyzją wydaną przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej zatwierdzającą program.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia oraz jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55510000-8 - Usługi bufetowe

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169473,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169473,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Biznesu i Promocji Kadr sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 661 222 86 21

7.3.3) Ulica: Os. Słoneczne 14

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Św.

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169473,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.