Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00155600/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług przeprowadzenia kursów dla dziennego opiekuna dziecka do lat 3 oraz zapewnienia cateringu, dla uczestników projektu pt. „Wracamy na (...) (część nazwy)”” – powtórka postępowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Metropolia Poznań
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301740215
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 37
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-537
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 669 80 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@metropoliapoznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.metropoliapoznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.metropoliapoznan.pl/metropoliapoznan/bip/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług przeprowadzenia kursów dla dziennego opiekuna dziecka do lat 3 oraz zapewnienia cateringu, dla uczestników projektu pt. „Wracamy na (...) (część nazwy)”” – powtórka postępowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47f5b139-019d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Wracamy na rynek pracy-aktywizacja zawodowa osób powracających lub wchodzących na rynek pracy po przerwie związanej z opieką nad dzieckiem do lat 3” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, realizowany jest w ramach WRPO na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VI Rynek pracy, Działanie 6.4 Wsparcie aktywności zawodowej osób (...).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155600/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1166252,03 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 153000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wyłonienie Wykonawcy usług przeprowadzenia kursów dla dziennego opiekuna dzieci do lat 3 wraz z zapewnieniem usług cateringu, dla uczestników Projektu pt. „Wracamy na rynek pracy - aktywizacja zawodowa osób powracających lub wchodzących na rynek pracy po przerwie związanej z opieką nad dzieckiem do lat 3”, zgodnie z załącznikiem nr 5 Opis przedmiotu zamówienia.
Ilość grup szkoleniowych:
I edycja: 3 grupy szkoleniowe po 10 osób – 20 dni szkoleniowych
II edycja: 3 grupy szkoleniowe po 10 osób – 20 dni szkoleniowych
III edycja: 3 grupy szkoleniowe po 10 osób – 20 dni szkoleniowych
1 dzień szkoleniowy = 8h lekcyjnych
Ilość dni szkoleniowych: 20 dni x 9 grup po 10 osób w grupie
Ilość godzin szkoleniowych
9 grup x 160 h = 1440 h
W sytuacji wprowadzenia obostrzeń związanych z pandemią COVID-19 dopuszcza się realizację usługi w formie zdalnej tj. online, z założeniem, że zajęcia będą prowadzone w czasie rzeczywistym z udziałem Trenera.
Zamawiający zakłada możliwość zmiany liczby osób w grupie (od 6 do 14 osób) oraz liczby grup szkoleniowych w oparciu o rzeczywiste zapotrzebowanie uczestników Projektu.
Ilość wydanych kompletów wyżywienia
90 osób x 20 dni szkoleniowych – 1800 kompletów wyżywienia. Ilość wydanych posiłków może być mniejsza w zależności od liczby przeprowadzonych kursów.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości uczestników/wielkości grup/liczby grup szkoleń.
Zamawiający wymaga posiadania i przedłożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych - program szkolenia wraz z aktualną decyzją wydaną przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej zatwierdzającą program.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia oraz jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55510000-8 - Usługi bufetowe
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169473,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169473,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Biznesu i Promocji Kadr sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 661 222 86 21
7.3.3) Ulica: Os. Słoneczne 14
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Św.
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169473,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku - spirale embolizacyjne, cewniki balonowe i siatki przepuklinowe
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
- USŁUGA CATERINGOWA REALIZOWANA W GOS WYSOKI KAMIEŃ W SZKLARSKIEJ PORĘBIE - Powtórzenie
- Usługi cateringowe na potrzeby organizacji wydarzeń w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie - 2 części
- Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków wraz z obsługą kelnerską na potrzeby konferencji "30th ERES Annual Conference" organizowanej przez Uniwersytet Gdański.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Muzeum Śląskiego w Katowicach
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.