eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Utrzymanie zieleni w ciągach komunikacyjnych na terenie Miasta Radomska w 2023r.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni w ciągach komunikacyjnych na terenie Miasta Radomska w 2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 685 45 10, 44 685 45 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65f0bf01-cfc0-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie zieleni w ciągach komunikacyjnych na terenie Miasta Radomska w 2023r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65f0bf01-cfc0-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039224/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utrzymanie zielenie w ciągach komunikacyjnych na terenie Miasta Radomska w 2023r. z podziałem na 2 części CPV:77310000-6

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164399

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 815522,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pielęgnacja zieleni w ciągach komunikacyjnych dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska oraz zieleni na działkach miejskich (Część I zamówienia).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (sposobu wykonania przedmiotu zamówienia) dla części I stanowią dodatki nr: 1,1a,10a,11,12,13 do SWZ.

Zakres i warunki realizacji zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia tj. realizacji zamówienia zostały określone w dodatkach do SWZ i pkt 3.2 SWZ .Termin początkowy
01.05.2023r. realizacji umowy jest terminem jest przewidywanym, termin realizacji umowy ustala się na okres od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 455446,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi koszenia trawników, wykaszania rowów, koszenia chwastów i sprzątania terenów z odpadów - w pasach drogowych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska oraz koszenia trawników, chwastów i sprzątania odpadów na terenach przy zbiornikach wodnych i na działkach miejskich w Radomsku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (sposobu wykonania przedmiotu zamówienia) dla części II stanowią dodatki nr: 1, 10b do SWZ.

Zakres i warunki realizacji zamówienia -
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech
przedmiotu zamówienia tj. realizacji zamówienia zostały określone w dodatkach do SWZ i pkt 3.2 SWZ. Zamawiający dla Części II zamówienia przewidział udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. usługi koszenia trawników, wykaszania rowów, koszenia chwastów i sprzątania terenów z odpadów - w pasach drogowych zarządzanych przez Prezydenta Miasta
Radomska oraz koszenia trawników, chwastów i sprzątania odpadów na terenach przy zbiornikach wodnych i na działkach
miejskich w Radomsku”, pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie 30 % wartości zamówienia podstawowego, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z
dotychczasowym Wykonawcą. W wartości szacunkowej dla Części II zamówienia pkt 4.2.5.) niniejszego ogłoszenia uwzględniono zamówienia podobne z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie 30 % wartości zamówienia podstawowego, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą tj. 276 981,48 zł + (30%) 83 094,44 zł = 360 075,92 zł. Termin początkowy 01.05.2023r. realizacji umowy jest terminem jest przewidywanym, termin realizacji umowy ustala się na okres od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 360075,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489327,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489327,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489327,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN PARK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101405747

7.3.3) Ulica: ul. Sanicka 26

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

45% Części I zamówienia


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 509307,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380940 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380940 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380940 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN PARK Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101405747

7.3.3) Ulica: ul. Sanicka 26,

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

45 % Części II


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Całkowita wartość umowy w zakresie Części I zamówienia uwzględnia usługi trudne do przewidzenia w kwocie 19 980,00 zł brutto tj. Cena oferty 489 327,40 zł + 19 980,00 zł= 509 307,40 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.