eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzanie lokatorów eksmitowanych z lokali mieszkalnych stanowiących komunalny zasób miasta, położonych na terenie Dzielnicy Mokotów.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzanie lokatorów eksmitowanych z lokali mieszkalnych stanowiących komunalny zasób miasta, położonych na terenie Dzielnicy Mokotów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010858407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Irysowa 19

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgnmokotow.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzanie lokatorów eksmitowanych z lokali mieszkalnych stanowiących komunalny zasób miasta, położonych na terenie Dzielnicy Mokotów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55ce8e99-d684-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199067

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013704/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 TRANSPORT - PRZEPROWADZANIE LOKATORÓW EKSMITOWANYCH Z LOKALI MIESZKALNYCH STANOWIĄCYCH KOMUNALNY ZASÓB MIASTA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164853/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.PNK.260.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 36585,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług transportowych polegających na przeprowadzaniu lokatorów
eksmitowanych z lokali mieszkalnych stanowiących komunalny zasób miasta, położonych na terenie Dzielnicy Mokotów.
W okresie od 1 kwietnia do 31 października w ciągu tego samego dnia wykonywanych jest do pięciu eksmisji, z tego
co najmniej trzy w tym samym czasie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport i pracowników do wszystkich
planowanych przeprowadzek, w tym do co najmniej trzech równocześnie.
Część wielopiętrowych budynków mieszkalnych położonych na terenie
Dzielnicy Mokotów nie ma wind. Oznacza to, że ruchomości, w tym meble, należy znieść po schodach.
Większość budynków na Mokotowie jest własnością wspólnot mieszkaniowych
– oznacza to, że należy dochować szczególnej staranności przy przeprowadzce z budynku bez windy, by nie zniszczyć
klatek schodowych. Koszt naprawy uszkodzeń powstałych podczas przeprowadzki z winy pracowników wykonawcy –
ponosi w całości Wykonawca.
Usługa transportowa, będzie wykonywana sukcesywnie w miarę potrzeb licząc od dnia następującego po dniu
podpisania umowy do dnia 31.12.2022 r. Warunki wykonania pojedynczej usługi transportowej będą określone przez
Zamawiającego
w poszczególnych zleceniach.
Zamówienie płatne będzie na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę na jego rachunek bankowy w
terminie 21 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego. Podstawę do wypłaty wynagrodzenia stanowić będzie (poza
fakturą VAT) potwierdzone przez zamawiającego, zestawienie wykonanych usług transportowych.
Podstawą obliczenia wartości poszczególnych zleceń - usług transportowych będzie cena jednostkowa zaoferowana
w formularzu ofertowym przez Wykonawcę.
Zlecenia, w oparciu o które wykonywane będą przeprowadzki, wydawane będą pisemnie Wykonawcy na co najmniej 5
dni przed terminem przeprowadzki.
W zleceniu, o którym mowa w pkt. 5.3. SWZ określony będzie adres lokalu, dzień i godzina przeprowadzki. Zlecenia
będą przekazywane Wykonawcy telefonicznie lub e-mailem.
Data i godzina przeprowadzki podana w zleceniu, o którym mowa w pkt. 5.3. niniejszej specyfikacji jest niezmienna.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania, w każdym czasie, przeprowadzki dotyczącej eksmisji.
Zamawiający bezzwłocznie powiadomi Wykonawcę o odwołaniu przeprowadzki i nie będzie ponosił żadnych kosztów
z tym związanych.
Zamawiający planuje, że średni czas przeprowadzki będzie wynosił 4 godziny.
W przypadkach przedłużenia czasu trwania przeprowadzki powyżej 4 godzin Zamawiający zapłaci tylko ryczałtową
cenę określoną przez Wykonawcę
w Formularzu oferty.
Z 15-to letniego doświadczenia Zamawiającego w wykonywaniu eksmisji wynika, że 85 % przeprowadzek trwa do 4
godzin, 10 % przeprowadzek trwa do 1 godziny,
5 % przeprowadzek trwa powyżej 4 godzin.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wyniesienia
z mieszkań całego, wskazanego przez lokatora mieszkania lub komornika, wyposażenia (mebli, sprzętu AGD, RTV,) oraz
rzeczy osobistych lokatorów, zapakowania ich, załadunku na samochody (meblowozy lub inne samochody
z zadaszeniem), przewiezienia do nowego budynku, rozładowania i wniesienia do wskazanego mieszkania.
W ramach wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do:
przygotowania i wykonania przeniesienia dłużnika wraz ze wskazanymi przez niego ruchomościami do lokalu, który
ma objąć,
przygotowania przeprowadzki – demontaż wszelkiej zabudowy, przede wszystkim: kuchni, przedpokoju, łazienki;
demontaż oświetlenia, karniszy, pawlaczy. Wypakowanie szaf, schowków, regałów, bibliotek a następnie ich
rozmontowanie. Zapakowanie wszystkich, wskazanych przez dłużnika (lub przez komornika) ruchomości do odpowiednich
pojemników, odpowiednie zabezpieczenie i zapakowanie przedmiotów ze szkła i innych łatwo tłukących się.
wykonania przeprowadzki – po odpowiednim zapakowaniu i zabezpieczeniu –wyniesienie wszystkich wskazanych
przez dłużnika lub wskazanych przez komornika ruchomości do samochodów służących do przeprowadzki. Przewiezienie
ruchomości pod adres wskazany przez wierzyciela, zaniesienie ruchomości do wskazanego lokalu (bez rozpakowywania).
5.5.3. zapewnienia we własnym zakresie pojemników niezbędnych do właściwego
i bezpiecznego przewiezienia ruchomości dłużnika – pudła, pojemniki, worki. Pracownicy muszą posiadać odpowiedni sprzęt
do przenoszenia mebli – pasy, wózki. Pracownicy przewoźnika muszą posiadać umiejętności oraz posiadać sprzęt do
właściwego demontażu.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.),
wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia. Obowiązek, o którym mowa w
zdaniu pierwszym dotyczy również podwykonawców realizujących zamówienie, na zasoby których Wykonawca się powołuje
oraz innych podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia, na zasoby których Wykonawca się powołuje.
7. Wykonawca, każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż
3 dni robocze, zobowiązany jest do przedłożenia do wglądu kopie umów o pracę, zawierających jedynie imię i nazwisko
pracownika, rodzaj umowy, datę zawarcia umowy, okres obowiązywania umowy i wymiar etatu - zawartych przez
Wykonawcę z Pracownikami.
8. Za ewentualne szkody powstałe podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, bądź będące wynikiem niewykonania
lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia, całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną w stosunku do
Zamawiającego i osób trzecich ponosi Wykonawca.
9. Czynności, o których mowa w pkt. 5. specyfikacji warunków zamówienia, mają być wykonane zgodnie z warunkami
wynikającymi z Postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 725,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 725,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Grzyb "KLEKS"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180107696

7.3.3) Ulica: ul. Przy Agorze 20 lok. 57

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-930

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.