Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00133038/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Krzyżowicach oraz budynku administracyjno – mieszkalnego w Krzyżowicach 72.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZANKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 16
1.5.2.) Miejscowość: Olszanka
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-332
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 412 96 83
1.5.8.) Numer faksu: 77 412 96 83
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@olszanka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-olszanka
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.samorzad.gov.pl/web/gmina-olszanka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Krzyżowicach oraz budynku administracyjno – mieszkalnego w Krzyżowicach 72.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-def09560-c471-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016256/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Krzyżowicach oraz budynku administracyjno - mieszkalnego w Krzyżowicach 72
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133038/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRiOŚ.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Krzyżowicach oraz budynku administracyjno – mieszkalnego w Krzyżowicach 72”
2) Zakres robót obejmuje:
Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Krzyżowicach
a) Obróbki blacharskie i praca rusztowania
b) Roboty kowalsko – ślusarskie
c) Ocieplenie dachów
d) Remont kominów
e) Wymiana pokrycia dachowego
f) drewniane elementy okładzinowe
g) Roboty remontowe w kotłowni
h) Stolarka okienna i drzwiowa (UWAGA! Obowiązujący obmiar zawarty w przedmiarze robót)
i) Instalacja centralnego ogrzewania
j) Kotłownia gazowa
k) Roboty izolacyjne
l) Instalacja wewnętrzna gazu
ł) Roboty budowlane towarzyszące
Termomodernizacja budynku administracyjno – mieszkalnego w Krzyżowicach 72
a) Remont elewacji
b) Elementy drewniane
c) Elementy stalowe
d) Balustrada schodów zewnętrznych
e) Wykonanie przepony poziomej
f) Roboty pozostałe
g) Transport i utylizacja gruzu
h) Wymiana stolarki okiennej
i) Kotłownia gazowa
j) Instalacja centralnego ogrzewania
k) Roboty budowlane i towarzyszące
3) Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja projektowa (projekty budowlane branży budowlanej i sanitarnej, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót branży budowlanej i sanitarnej oraz dokument pomocniczy - przedmiary robót branży budowlanej i sanitarnej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45261910-6 - Naprawa dachów
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421120-1 - Instalowanie progów
45442110-1 - Malowanie budynków
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1508877,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2232000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1508877,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo - Budowlane Jacek Kieroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471363846
7.3.3) Ulica: Pocztowa 11 lok. 7
7.3.4) Miejscowość: Lewin Brzeski
7.3.5) Kod pocztowy: 49-340
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- roboty dekarskie;
- stolarka;
- instalacje sanitarne.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO - BUDOWLANE Jacek Kieroński
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO - BUDOWLANE Jacek Kieroński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1508877,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.