eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Modernizacja sali ślubów wraz z korytarzem i szatnią oraz zapewnieniem dostępu dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim - Etap III



Ogłoszenie z dnia 2022-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sali ślubów wraz z korytarzem i szatnią oraz zapewnieniem dostępu dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim – Etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zgierska 2

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/konstantynow_lodzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sali ślubów wraz z korytarzem i szatnią oraz zapewnieniem dostępu dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim – Etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-470ef251-af57-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021638/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja sali ślubów wraz z korytarzem i szatnią oraz zapewnienie dostępu dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103798/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 229621,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sali ślubów wraz z korytarzem i szatnią oraz zapewnieniem dostępu dla osób niepełnosprawnych - Etap III.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1, obejmuje w szczególności:
1) Odnośnie pomieszczenia gospodarczego:
- demontaż oraz montaż nowych drzwi zewnętrznych,
- naprawę glifów drzwiowych,
2) Odnośnie komunikacji i szatni w Urzędzie Stanu Cywilnego:
- demontaż drzwi wewnętrznych,
- demontaż wierzchniej warstwy wykończenia posadzki,
- zabudowę otworów w ścianach,
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej, oświetleniowej i niskoprądowej, podtynkowej,
- montaż kurtyny powietrznej,
- przygotowanie posadzki pod montaż i montaż płytek gresowych,
- wykonanie gładzi na ścianach i sufitach,
- malowanie ścian oraz sufitów,
- wykonanie tynku betonowego,
- montaż sufitu mineralnego,
- montaż opraw oświetleniowych do sufitu mineralnego,
- montaż drzwi wewnętrznych,
- montaż paneli informacyjnych,
- montaż osprzętu elektrycznego (gniazda, łączniki),
- montaż zabudowy meblowej szatni.
3) Odnośnie Sali USC:
- demontaż drzwi,
- demontaż ścian w celu powiększenia drzwi na zaplecze,
- demontaż wierzchniej warstwy wykończenia posadzki,
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej, oświetleniowej i niskoprądowej oraz nagłośnienia, podtynkowej,
- wymianę istniejących parapetów na nowe,
- przygotowanie posadzki pod montaż oraz montaż wykładziny,
- wykonanie gładzi na ścianach i sufitach,
- malowanie ścian oraz sufitów,
- montaż płyt sufitu wyspowego,
- montaż opraw oświetleniowych zwieszanych,
- montaż nagłośnienia, głośników sufitowych,
- montaż drzwi wewnętrznych,
- montaż paneli ściennych, herbu miasta oraz godła Polski,
- montaż karniszy,
- montaż osprzętu elektrycznego (gniazda, łączniki),
- montaż stołu.
4) Odnośnie wejścia do USC:
- możliwą konieczność likwidacji progu między chodnikiem, a posadzką podcienia, w uzgodnieniu z Zarządcą drogi.
3. Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich wykonania określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 9 do SWZ, z uwzględnieniem wyjaśnień i zmian dokonanych przez Zamawiającego w czasie trwania
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli miały miejsce.
4. Zamówienie publiczne polega na wykonaniu robót budowlanych, zgodnie z załączoną dokumentacją oraz poleceniami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
5. Rozwiązania równoważne.
1) W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów
technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe.
2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego
opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XIX.2.2 SWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres 48 miesięcy (4 lat),licząc od dnia końcowego odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329329,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329329,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżynieria Budowlana Dominik Zalasa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8311532631

7.3.3) Ulica: Wrzeszczewice-Skrejnia 7a

7.3.4) Miejscowość: Łask

7.3.5) Kod pocztowy: 98-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329329,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.