eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzepiceWymiana wodociągu w Krzepicach w ul. Szkolnej



Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana wodociągu w Krzepicach w ul. Szkolnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD DZIAŁALNOŚCI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KRZEPICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150032736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Targowa 19

1.5.2.) Miejscowość: Krzepice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-160

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343175102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdkimkrzepice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkimkrzepice.pl/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zdkimkrzepice.pl/bip

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana wodociągu w Krzepicach w ul. Szkolnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69605a1b-e261-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042026/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana wodociągu w Krzepicach w ul. Szkolnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDK.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 400000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana sieci wodociągowej o długości 714,4 mb wraz z odejściami przyłączy
wodociągowych o długości 209,15 m, tj. 37 sz. w Krzepicach w ul. Szkolnej.
Dane charakterystyczne sieci wodociągowej z przyłączami:
• Rurociąg PE100 RC PN10 SDR 17 Ø 125 x 7,4 mm dł. 712,4 m
• Rurociąg PE 100 RC PN 100 SDR Ø 200 x 11,9 mm dł. 2,0 m
• Rury osłonowe PE Dn 200 mm dł. 106,0 m
• Zasuwy sieciowe Dn 200 mm z obudową i skrzynką uliczną 2 szt.
• Zasuwy sieciowe Dn 100 mm z obudową i skrzynką uliczną 19 szt.
• Hydrant p.poż. nadziemny Dn 80 mm 4 kpl.
• Zasuwy sieciowe Dn 800 mm z obudową i skrzynką uliczną 4 szt.
• Przyłącza PE 100 RC PN10 SDR 11 Ø 40x3,7 mm dł. 209,15 m
• Rury osłonowe PE Dn 90 mm dł. 52,50 m
• Opaska z zasuwą odcinającą Dn 125 / 40 mm 37 kpl.
Sieć wodociągową należy wykonać z rur ciśnieniowych PE100 RC PN10 SDR 17 o średnicy Ø 125 mm o połączeniu zgrzewanym czołowo lub elektrooporowo.
Głębokość posadowienia rurociągu 1,5 – 1,8 w zależności od istniejącego uzbrojenia terenu.
W wymienianym wodociągu należy wymienić, w obrębie pasa drogowego, istniejące przyłącza wodociągowe na nowe.
Przyłącza wodociągowe należy wykonać z rur polietylenowych PE 100 RC Ø 40x3,7 mm; PN10, SDR11. Wpięcie do
przewodu głównego PE 100 Ø 125 mm wykonać za pomocą opaski z zasuwą odcinającą DN 40. Zasuwę należy wyposażyć
w obudowę teleskopową i skrzynkę żeliwną do zasuw. Skrzynkę zasuwy należy „utrwalić” w gruncie w zależności od przebiegu trasy sieci wodociągowej.
Do zadań Wykonawcy należy również wymiana hydrantów p.poż. Zaprojektowane zostały hydranty podziemne Dn 80 mm.
Hydranty należy zamontować na kolanie kołnierzowym stopowym żeliwnym, wyposażyć w zasuwę odcinającą żeliwną
kołnierzową z obudową i skrzynką uliczną żeliwną do zasuw, oraz króciec dwukołnierzowy o długości nie mniej niż 30 cm.
Hydranty i skrzynki uliczne zasuw należy „utrwalić” w gruncie w zależności od istniejącej nawierzchni.
Przed zasypaniem wykopów wykonany rurociąg należy poddać próbie szczelności, wykonać płukanie oraz dezynfekcję
przewodów. Dezynfekcje i płukanie powtórzyć dwukrotnie przed pobraniem prób do badań laboratoryjnych
bakteriologicznych przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. Badanie potwierdzone świadectwami czystości
wody spełniającymi wymagania jak dla wody do picia oraz potrzeby gospodarcze pozwalają uznać sieć za czystą i wówczas
można podłączyć „nowy” wodociąg do istniejącej sieci.
Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy wykonać wykopy kontrolne w celu zlokalizowania istniejącego uzbrojenia
podziemnego.
Nad wykopami należy ustawić kładki dla zapewnienia ruchu pieszych.
Na czas budowy Wykonawca winien jest zapewnić dojazd do działek zlokalizowanych wzdłuż drogi gminnej oraz dojazd
służb ratunkowych Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego na każdym etapie wykonywania robót budowlanych.
Przed przystąpieniem do budowy sieci wodociągowej w pasie dróg gminnych należy uzyskać decyzję na zajęcie pasa
drogowego, załączając oświadczenie o posiadaniu ważnego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wartość złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamierzał przeznaczyć zamawiający na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664200 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.