Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00143115/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarskiej, gastronomicznej, transportowej
i szkoleniowej podczas trzydniowego szkolenia dla uczestników zamkniętych studiów podyplomowych MBA w zakresie ochrony zdrowia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000287987
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miodowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-952
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług hotelarskiej, gastronomicznej, transportoweji szkoleniowej podczas trzydniowego szkolenia dla uczestników zamkniętych studiów podyplomowych MBA w zakresie ochrony zdrowia.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73fc024a-ca07-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048035/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Organizacja konferencji, kongresów (wraz z usługami gastronomiczno- hotelarskimi)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1. Zamówienie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 realizowanego przez Ministerstwo Zdrowia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143115/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADR.250.166.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 198850,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej, transportowej i szkoleniowej podczas trzydniowego szkolenia dla uczestników zamkniętych studiów podyplomowych MBA w zakresie ochrony zdrowia.
Termin szkolenia i liczba dni: 3 dni szkolenia – przewidywany termin 1-3 lipca 2022 r.
Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej w obiekcie, który posiada standard hotelu, co najmniej 3 gwiazdkowego, w rozumieniu przepisów § 2 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie oraz świadczeniu usługi wynajmu profesjonalnej sali z wyposażeniem konferencyjnym dla max. 80 uczestników oraz 3 dodatkowe salki na max. 30 osób na część warsztatową, obejmujących:
a) szkolenie: szkolenie skupia się na temacie zarządzenia zmianą w organizacji w ochronie zdrowia;
b) zakwaterowanie;
c) wyżywienie (usługi gastronomiczne);
d) Wynajem sali konferencyjnej mogącej pomieścić 80 osób najpóźniej od godziny 18:00 do godz. 19:00 pierwszego dnia szkolenia, od godziny 9:00 do godz. 18:00 drugiego dnia szkolenia oraz od godziny 9:00 do 13:00 trzeciego dnia szkolenia;
e) Wynajem 3 salek konferencyjnych, z których każda może pomieścić 30 osób od godziny 9:00 do godz. 18:00 drugiego dnia szkolenia oraz od godziny 9:00 do 13:00 trzeciego dnia szkolenia;
f) wykonawca zapewni parking w miejscu szkolenia na co najmniej 20 pojazdów przez 3 dobry szkolenia;
g) Transport – Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania transportu dla uczestników szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Grzegorz Głowacki Fordewind
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451560099
7.3.3) Ulica: Mazurska
7.3.4) Miejscowość: Ryn
7.3.5) Kod pocztowy: 11-520
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2022-07-03INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
- Remont elewacji budek sterowniczych na SW Dąbie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 4
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
- Świadczenie usług restauracyjnych dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Świadczenie usługi wynajmu sal konferencyjnych oraz usługi gastronomicznej i hotelowej na potrzeby organizacji "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 23 - 25.10.24
- Świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Policyjnej Izbie Dziecka Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.