Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00088075/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
- 2023/BZP 00232688/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój systemu dróg gminnych w Gminie Wiązowna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązowna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 59
1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wiazowna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tuwiazowna.logintrade.net/zapytania_email,78402,5adfc37e8b1a7ab1549daeb6f4918426.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój systemu dróg gminnych w Gminie Wiązowna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edcdefbb-a517-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014179/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozwój systemu dróg gminnych w Gminie Wiązowna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088075/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.5.2022.JS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 270830W Malcanów – Dziechciniec ul. Podleśnej na odcinku o długości 1,4 km realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej, zaświadczenia Starosty Otwockiego z dnia 10.11.2015 roku sygn. SAB.6743.1102.2015 o niewnoszeniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem z dnia 25 sierpnia 2015 roku oraz na podstawie ostatecznej decyzji nr 3/2016 z dnia 04.08.2016 roku Starosty Otwockiego z dnia 14.08.2018 roku, sygn. SAB.6740.DR.6.2016 zezwalającej na realizację inwestycji drogowej pod nazwą: „Przebudowa drogi publicznej gminnej 270830W Malcanów – Dziechciniec ul. Podleśnej”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części I określają n/w dokumenty:
1) Projekt wykonawczy branży drogowej z października 2015 roku;
2) Projekt budowlano-wykonawczy branży telekomunikacyjnej z października 2015 roku;
3) Projekt stałej organizacji ruchu (data zatwierdzenia w 18 stycznia 2022 roku);
4) Projekt czasowej organizacji ruchu (data zatwierdzenia w 18 stycznia 2022 roku);
5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych z października 2015 roku;
6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża telekomunikacyjna z października 2015 roku;
7) Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.
Powyższe dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia- Część I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1511771,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część II zamówienia, której przedmiotem jest:a) Przebudowa drogi gminnej Lipowo – Kopki – Dziechciniec ul. Trakt Napoleoński w Kopkach na odcinku o długości 860 m - realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej oraz zaświadczenia Starosty Otwockiego z dnia 17 września 2015 roku o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem;
b) Przebudowa ul. Sportowej i Działkowej w Woli Duckiej na odcinku o długości 771 m - realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej oraz zaświadczenia Starosty Otwockiego z dnia 28.08.2019 roku o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem z dnia 8 sierpnia 2019 roku;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części II określają n/w dokumenty:
1) przebudowy drogi gminnej Lipowo – Kopki – Dziechciniec ul. Trakt Napoleoński w Kopkach dokumentacja projektowa, w tym:
a) Projekt budowlano-wykonawczy przebudowy drogi gminnej Lipowo-Kopki-Dziechciniec – ul. Trakt Napoleoński ze stycznia 2016 r. ;
b) Rewizja do projektu zagospodarowania terenu wraz z przekrojami z dnia 18.01.2022 r.;
c) Projekt budowlano-wykonawczy budowy kanału technologicznego w związku z przebudową drogi gminnej Lipowo-Kopki-Dziechciniec – ul. Trakt Napoleoński z marca 2016 r.;
d) Projekt stałej organizacji ruchu ze stycznia 2022 r.;
e) Projekt czasowej organizacji ruchu ze stycznia 2022 r.;
f) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót drogowych ze stycznia 2016 roku;
g) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót telekomunikacyjnych z marca 2016 roku
h) Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.
2) przebudowy ul. Sportowej i Działkowej w Woli Duckiej dokumentacja projektowa, w tym:
a) Projekt budowlano wykonawczy z września 2019;
b) Projekt stałej organizacji ruchu z sierpnia 2019;
c) Projekt czasowej organizacji ruchu z sierpnia 2019;
d) Opinia geotechniczna dla budowy ulicy Sportowej i Działkowej w Woli Duckiej z sierpnia 2019;
e) Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.
Powyższe dokumenty stanowią Załącznik nr 2 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia- Część II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1073361,99 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część III zamówienia: Budowa drogi gminnej - ul. Jana Pawła II w miejscowości Zakręt na odcinku o długości 634,72 m - realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji nr 1/2022 z dnia 25.01.2022 roku Starosty Otwockiego, znak: AB.6740.DR.12.2021.PG zezwalającej na realizację inwestycji drogowej pod nazwą: „Budowa drogi gminnej – ul. Jana Pawła II w Zakręcie” oraz budowy drogi gminnej ul. Jana Pawła II w Zakręcie od pikietaża 0+300.00 do pikietaża 0+397.67 w pełnym zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej „Budowa drogi gminnej ul. Jana Pawła II w Zakręcie” oraz od pikietaża 0+000.00 do pikietaża 0+300.00 w zakresie budowy chodnika oraz zjazdów indywidualnych zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną ostateczną decyzją nr 8/2018 z dnia 29.06.2018 roku Starosty Otwockiego, znak: AB.6740.DR.14.2018.MR.2. Dla części III zamówienia tj. budowy drogi gminnej - ul. Jana Pawła II w miejscowości Zakręt dokumentacja projektowa, w tym:
1) Projekt wykonawczy budowy drogi gminnej ul. Jana Pawła II w Zakręcie z lipca 2018 roku;
2) Projekt stałej organizacji ruchu z lipca 2018 r.;
3) Projekt czasowej organizacji ruchu z lipca 2018 r.;
4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych z lipca 2018 r.;
5) Projekt budowlany w branży architektoniczno-budowlanej tom II z lipca 2021 r.;
6) Projekt budowlany w branży sanitarnej (sieć wodociągowa) z lipca 2021 r.;
7) Projekt budowlany w branży elektroenergetycznej z października 2021 r.;
8) Projekt stałej organizacji ruchu z lipca 2021 r.;
9) Projekt czasowej organizacji ruchu z lipca 2021 r.
10) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w branży drogowej z lipca 2021 r.;
11) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w branży telekomunikacyjnej z listopada 2021 r.;
12) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – linia oświetlenia ulicznego w ulicy Jana Pawła II w m. Zakręt gm. Wiązowna;
13) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w branży sanitarnej (sieć wodociągowa);
14) Obliczenia oświetlenia dla ul. Jana Pawła II w Zakręcie z 14.02.2022 r.;
15) Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.
Powyższe dokumenty stanowią Załącznik nr 3 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia- Część III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 2188317,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część IV zamówienia: Budowa drogi gminnej nr 270845W – ul. Sportowa w Wiązownie na odcinku o długości 462,07 m, realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji nr 8/2020 z dnia 28.08.2020 roku Starosty Otwockiego sygn. AB.6740.DR.3.2020.PP zezwalającej na realizację inwestycji drogowej pod nazwą: „Budowa drogi gminnej 270845W – ul. Sportowej w Wiązownie”.2. 5. Dla części IV zamówienia tj. budowy drogi gminnej nr 270845W – ul. Sportowa w Wiązownie dokumentacja projektowa, w tym:
1) Projekt budowlany z maja 2020 r.;
2) Projekt wykonawczy w branży drogowej z maja 2020 r.;
3) Projekt wykonawczy w branży elektroenergetycznej nN z marca 2020 r.;
4) Projekt wykonawczy w branży elektroenergetycznej OU UP z marca 2020 r.;
5) Projekt stałej organizacji ruchu z maja 2020 r.;
6) Projekt czasowej organizacji ruchu z maja 2020 r.;
7) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
8) Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.
Powyższe dokumenty stanowią Załącznik nr 4 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia- Część IV.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 910797,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2237817,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4389870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2237817,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124
7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski 1g
7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-408
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2237817,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2062267,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4024560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2062267,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124
7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski 1g
7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-408
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2062267,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3379182,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6147540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3379182,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124
7.3.3) Ulica: Trkt Lubelski 1g
7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-408
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3379182,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1388148,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2939700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1388148,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124
7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski 1g
7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-408
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1388148,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WIĄZOWNA
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania: "Budowa ośrodka zdrowia w Wiązownie"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do Oddziałów Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o. w Zagórzu
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
więcej: przetargi WIĄZOWNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa"
- "Remont i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Iwanowice" - z podziałem na 3 części
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.