eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Rozbudowa drogi powiatowej nr 2656G- ul. Wicka Rogali w Chojnicach z podziałem na części.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej nr 2656G- ul. Wicka Rogali w Chojnicach z podziałem na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHOJNICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351239

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. 31 STYCZNIA 56

1.5.2.) Miejscowość: Chojnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 0523966584

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.chojnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi powiatowej nr 2656G- ul. Wicka Rogali w Chojnicach z podziałem na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9ff2703-bbf4-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033463/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa drogi powiatowej nr 2656G- ul. Wicka Rogali w Chojnicach z podziałem na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131646/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1665764,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZ 1: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2656G- ul. Wicka Rogali w Chojnicach – branża drogowa
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w SWZ, dokumentacji projektowej oraz projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ.

1. Część 1 zamówienia obejmuje roboty budowlane branży drogowej, sanitarnej oraz teletechnicznej.
2. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa drogi powiatowej nr 2656G – ul. Wicka Rogali w m. Chojnice wraz z budową ciągu pieszo rowerowego, chodników, kanalizacji deszczowej i kanału technologicznego.
Wzdłuż całego odcinka drogi zaprojektowano jezdnię o szerokości 6,5 – 7,5 m, ciąg pieszo rowerowy o szerokości 2,5 m po stronie lewej oraz ciąg pieszy – chodnik po stronie prawej. Pomiędzy jezdnią a ciągiem pieszo rowerowym i chodnikiem zaprojektowano krawężnik uliczny o wymiarach 20x30 cm oraz zabruk z kostki kamiennej o szerokości 1,0-2,5m. Warstwę ścieralną nawierzchni jezdni zaprojektowano z betonu asfaltowego, nawierzchnię ciągu pieszo – rowerowego oraz chodnika z kostki betonowej brukowej w kolorze czerwonym (ciąg p-r) oraz szarym (chodnik)
3. UWAGA: Zamawiający rezygnuje z wykonania części zabruku między chodnikiem a drogą oraz między ciągiem pieszo- rowerowym a drogą.
- Powierzchnia terenu zielonego: 325,50 m2
- Powierzchnia zabruku: 434,50 m2
Miejsce zabruku i terenu zielonego zostanie wskazane podczas realizacji, po wykonaniu inwentaryzacji zmiana zostanie wprowadzona jako zmiana nieistotna.
4. Wody opadowe z nawierzchni ulicy odbierane będą przez projektowane wpusty deszczowe i odprowadzone zostaną do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Kościerskiej.
Budowa sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami obejmuje:
- kanał deszczowy fi 315 PCV L=313,50 m
- przykanaliki deszczowe fi 160 PCV L=44,50m
- wpusty deszczowe betonowe fi 500 z osadnikiem H=1,0m - szt. 16
- studnie żelbetowe fi 1200 – szt. 10
- przewiert sterowany DN -450PEHD PN-12,5 dług. 16,0 m
- przebudowa sieci wodociągowej PE160 dług. 28,0 m
5. Sposób wykonania i regulacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych sanitarnych oraz standard wykorzystywanych materiałów
- Urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne tj. skrzynki uliczne, włazy kanalizacyjne montować z wykorzystaniem zapraw szybkowiążących gdzie wytrzymałość po dwóch godzinach wynosi 8 MPa a w efekcie końcowym po 28 dniach 60 MPa. W przypadku uszkodzenia urządzeń wymienić na odpowiednie. Do regulacji wysokości posadowienia włazu do 20 cm wykorzystywać systemowe pierścienie regulujące natomiast powyżej 20 cm zastosować krąg betonowy.
- Włazy żeliwne D400 z automatycznym systemem blokującym, z ramą i pokrywą wykonaną z żeliwa sferoidalnego z wkładką tłumiącą wykonaną z PEPP, konstrukcją pozwalającą na samoczynne otwieranie i zamykanie włazu w przypadku wystąpienia ciśnienia wewnątrz studni.
- Skrzynki uliczne do zasuw i hydrantów podziemnych z korpusem wykonanym z tworzywa PEHD, pokrywą z żeliwa szarego malowanego na czarno, śruba ze stali.
6. Branża teletechniczna obejmuje budowę:
- kanału technologicznego ulicznego (KTu): 242,0 m
- kanału technologicznego przepustowego (KTp): 78,0 m
- kanału technologicznego z rury DVR 110: 8,0 m
- studni kablowych typu SKO-2g: 5 szt.
7. Zamawiający nie wymaga wykonania odcinków próbnych wg zapisów z SST.
8. Na czas realizacji inwestycji Wykonawca sporządzi projekt tymczasowej organizacji ruchu. Przed wprowadzeniem czasowej organizacji ruchu projekt musi być zaopiniowany w odpowiednich jednostkach samorządowych i policji.
9. Zamawiający informuje, iż w związku z tym, że Wykonawca składa ofertę z ceną określoną ryczałtowo - złożony przez wykonawcę kosztorys ofertowy stanowi jedynie uzasadnienie merytoryczne oferowanej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego.
10. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, oraz załącznikach do niej nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 1432295,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZ 2: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2656G- ul. Wicka Rogali w Chojnicach – branża elektryczna
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w SWZ, dokumentacji projektowej oraz projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ.

1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie kolizji linii napowietrznych 0,4kV i linii kablowych 0,4kV oraz linii napowietrznej SN-15kV z projektowaną rozbudową nawierzchni drogowej na ulicy Wicka Rogali w Chojnicach.
2. Wykonawca przygotuje komplet dokumentacji do zawarcia umowy na udostępnienie infrastruktury elektrycznej pomiędzy Powiatem Chojnickim a Enea Operator. Wykonawca jest odpowiedzialny za koordynację prac z właścicielem infrastruktury elektrycznej.
3. Należy powiadomić ENEA Operator w celu przygotowania wyłączenia linii i powiadomienia odbiorców,
4. Zamawiający informuje, iż w związku z tym, że Wykonawca składa ofertę z ceną określoną ryczałtowo - złożony przez wykonawcę kosztorys ofertowy stanowi jedynie uzasadnienie merytoryczne oferowanej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego.
5. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, oraz załącznikach do niej nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 233469,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2241810,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2641881,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2241810,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Komunalno-Transportowe „AMAR” Mariusz Rudnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 561-142-50-56

7.3.3) Ulica: Lichnowy ul. Chojnicka 32b

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-620

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2241810,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328957,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440286,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328957,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-INSTAL Dominik Szmaglinski,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551822746

7.3.3) Ulica: ul. Fredry 10B,

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-600

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328957,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.