Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00137597/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej na Stacji Uzdatniania Wody w Bychowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD WODOCIĄGOWY ZWIĄZKU GMIN BYCHOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932918498
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 30
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 54 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@wodociagiprusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagiprusice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznej na Stacji Uzdatniania Wody w Bychowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9347c684-c158-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00113068/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa instalacji fotowoltaicznej na Stacji Uzdatniania Wody w Bychowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137597/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej na obiekcie Stacji Uzdatniania Wody ,w tym:
1. Przeprowadzenie audytu technicznego (wizji lokalnej) dla wyżej wymienionego obiektu,
2. Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi prawem uzgodnieniami
i decyzjami dla wyżej wymienionego obiektu,
3. Odpowiednie zaprojektowanie i obliczenie przekroju układanych przewodów (obliczenia zamieścić w dokumentacji projektowej i powykonawczej); zaprojektować wykorzystanie przewodów odpornych na działanie UV w miejscach nasłonecznionych,
4. Przeprowadzenie wymaganych prawem konsultacji, uzyskanie wymaganych zgód i zezwoleń (w tym uzgodnienia w zakresie ochrony przeciwpożarowej),
5. Stosowanie się do wskazówek montażowych urządzeń zawartych w dokumentacji,
6. Montaż paneli fotowoltaicznych wraz z magazynem energii,
7. Montaż paneli fotowoltaicznych z uwzględnieniem:
• kątu pochylenia paneli fotowoltaicznych – należy zastosować optymalny kąt pochylenia, niezmienny dla ekspozycji panela w ciągu całego roku,
• kątu azymutu paneli fotowoltaicznych – należy zastosować optymalny kąt azymutu względem kierunku południowego, z ewentualnym odchyleniem, gwarantującym wymaganą sprawność i efektywną pracę instalacji fotowoltaicznych w skali całego roku,
• zacienienia instalacji PV – w celu uniknięcia niepotrzebnych skutków zacienienia należy przeanalizować lokalizację paneli fotowoltaicznych na etapie montażu tak aby urządzenia były usytuowane odpowiednio daleko od przeszkód i elementów, które potencjalnie, nawet
w przyszłości mogą stanowić element zacieniający (np. rosnące drzewa),
Przeszkolenie użytkowników,
8. Sporządzenie lub przekazanie instrukcji obsługi,
9. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
31422000-0 - Zestawy baterii
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1193961,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1241060,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1193961,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko-Solar Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 161453886
7.3.3) Ulica: ul. Wszeradów 2
7.3.4) Miejscowość: Namysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1193961,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI PRUSICE
więcej: przetargi PRUSICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły podstawowej w Sochoniach o świetlicę wiejską
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla inwestycji: "Przebudowa i rozbudowa budynku Starego Szpitala w Nowym Targu wraz z zagospodarowaniem terenu dla Akademii Nauk Stosowanych w NT"
- Renowacja zabytkowego budynku nr 2 w Powiatowym Centrum Usług Społecznych im. Jana Pawła II w Kątach Wrocławskich - Etap 1, opracowanie dokumentacji projektowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.