Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00149993/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup wraz z montażem nowych kontenerów na potrzeby szatni z zapleczem sanitarno-magazynowym w formule "zaprojektuj i wybuduj"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SPORTU I REKREACJI WODNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KROTOSZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366173116
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 63-700
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 722 67 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@csir.krotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://csir.krotoszyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de42f73a-cf70-11ec-9ed6-82024ae9c4d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z montażem nowych kontenerów na potrzeby szatni z zapleczem sanitarno-magazynowym w formule "zaprojektuj i wybuduj"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de42f73a-cf70-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149993/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT.2412.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 249065,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z montażem nowych kontenerów na potrzeby szatni z zapleczem sanitarno-magazynowym w Krotoszynie na „Orliku” przy ul. Olimpijskiej. Efektem działań ma być postawienie nowych kontenerów na potrzeby szatni z zapleczem sanitarno-magazynowym. Szczegóły dotyczące parametrów zaplanowanej do realizacji budowy podano w dalszej części opisu.
Zakres obejmuje:
- opracowanie dokumentacji projektowej, na postawie aranżacji oraz wizualizacji obiektu – Załącznik nr 5,
- zatwierdzenie projektu w wymaganym trybie, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę,
- rozbiórka i utylizacja istniejącego obiektu
- wybudowanie obiektu oraz przekazanie do użytkowania, w rozumieniu zapisów Ustawy Prawo Budowlane.
Zadanie będzie realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało opracowanie dokumentacji projektowej wraz z jej zatwierdzeniem, wybudowanie obiektu i przekazanie do użytkowania – zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przepisami szczegółowymi wydanymi na tej podstawie.
Realizację przedmiotu zamówienia charakteryzują etapy:
1. Opracowanie dokumentacji projektowej budowy obiektu na postawie aranżacji oraz wizualizacji obiektu – Załącznik nr 5
2. uzgodnienie dokumentacji z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Poznaniu
3. Przygotowanie dokumentów do zatwierdzenia w przewidzianym przepisami trybie.
4. Przygotowanie dokumentów do postępowania administracyjnego – ewentualne uzupełnienia i wyjaśnienia.
5. Rozbiórka istniejącego obiektu
6. Wybudowanie obiektu – zgodnie z projektem budowlanym opracowanym na podstawie aranżacji oraz wizualizacji obiektu i zatwierdzonej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi instalacjami i wyposażeniem: kabinami prysznicowymi, toaletami, niezbędną armaturą, podgrzewaczami ciepłej wody użytkowej itp., tak aby obiekt był zdatny do użytkowania.
7. Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
8. Przygotowanie dokumentów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu.
9. Przygotowanie dokumentów do postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie – ewentualne uzupełnienia i wyjaśnienia.
10. Przekazanie obiektu
11. Wynagrodzenie obejmować będzie wszystkie koszty czynności których nie wymieniono powyżej a są konieczne do zrealizowania zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249065,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249065,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249065,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MROCZ & NADSTAWEK SP. ZO.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211521532
7.3.3) Ulica: ZDUNOWSKA 68
7.3.4) Miejscowość: KROTOSZYN
7.3.5) Kod pocztowy: 63-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MRONCZ & NADSTAWEK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MRONCZ & NADSTAWEK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249065,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Dostawa dializatorów, igieł, linii i koncentratów do dializ dla SPZOZ w Krotoszynie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 4171 P od ul. Działkowej w Koźminie Wlkp-Nowa Obra-Stara Obra ulica Witosa na długości około 5 km
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Gminnego Domu Kultury w Turobinie
- Modernizacja placówek edukacyjnych na terenie Gminy Wąchock
- 21/24 - Modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- ,,Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Bąków" (dostawa i montaż kontenera)
- Budowa szkoły podstawowej wraz z zapleczem dydaktycznym i sportowo - rekreacyjnym w miejscowości Fredropol w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.