eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wroc³aw › Projekt i wymiana jednego d¼wigu osobowego oraz modernizacja drugiego d¼wigu osobowego w Budynku Ginekologiczno-Po³o¿niczym Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wroc³awiu.



Og³oszenie z dnia 2023-04-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Projekt i wymiana jednego d¼wigu osobowego oraz modernizacja drugiego d¼wigu osobowego w Budynku Ginekologiczno-Po³o¿niczym Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wroc³awiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. A. FALKIEWICZA WE WROC£AWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931082610

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

1.5.3.) Kod pocztowy: 52-114

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw

1.5.7.) Numer telefonu: 34 74 100

1.5.8.) Numer faksu: 34 65 172

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@falkiewicza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.falkiewicza.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt i wymiana jednego d¼wigu osobowego oraz modernizacja drugiego d¼wigu osobowego w Budynku Ginekologiczno-Po³o¿niczym Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wroc³awiu.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3179503e-e5a2-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00197804

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.falkiewicza.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w tym zakresie przez Zamawiaj±cego w dokumencie SWZ. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: sta³y dostêp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesy³anego za po¶rednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami przechowywane s± na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do plików dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie "Data przes³ania"; o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny
im. A. Falkiewicza we Wroc³awiu. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 Ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony powy¿ej. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie; udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania; w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP-06/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) zaprojektowanie robót, tj. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wykonawczej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Wymiana jednego d¼wigu osobowego i modernizacja drugiego d¼wigu osobowego w Budynku Ginekologiczno-Po³o¿niczego Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wroc³awiu" w zakresie bran¿y d¼wigowej oraz elektrycznej, z wykorzystaniem istniej±cej maszynowni;
2) wykonanie robót, tj. zrealizowanie na postawie opracowanej dokumentacji projektowej wykonawczej robót monta¿owych, instalacyjnych i ogólnobudowlanych w zakresie umo¿liwiaj±cym uzyskanie, zgodnie przepisami o dozorze technicznym, decyzji o dopuszczeniu d¼wigów do eksploatacji, w tym:
" demonta¿ i utylizacja podzespo³ów d¼wigowych podlegaj±cych wymianie w d¼wigach osobowych (szpitalnych):

L.p. Nr fabryczny Nr ewidencyjny Wytwórca Lokalizacja Zakres robót
1 A19391 N3128002425 KDO / SPEL-REM prawy wymiana
2 179/11 N3128006294 SPEL-REM lewy modernizacja

" dostawa i monta¿ podzespo³ów obu d¼wigów,
" wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
" wykonanie robót wykoñczeniowych.
3) przekazanie dokumentacji powykonawczej, m.in. dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wbudowane urz±dzenia i materia³y zosta³y dopuszczone do obrotu.

1.1. Charakterystyczne parametry okre¶laj±ce wielko¶æ obiektu lub zakres robót budowlanych
Zadanie polega na wykonaniu robót monta¿owych, instalacyjnych i ogólnobudowlanych w obrêbie istniej±cej maszynowni oraz szybów, bez zmiany ich przeznaczenia oraz przebudowy, które wymaga³yby uzyskania decyzji administracyjnych.

1.1.1. Zakres robót w czê¶ci dotycz±cej wykonania wymiany/modernizacji d¼wigów

L.p. Nr fabryczny Nr ewidencyjny Wytwórca Lokalizacja Zakres robót
1 A19391 N3128002425 KDO / SPEL-REM prawy wymiana

1) demonta¿ d¼wigu, jego wywiezienie i utylizacja na koszt wykonawcy;
2) monta¿ tablicy wstêpnej;
3) monta¿ tablicy sterowej;
4) monta¿ falownika;
5) monta¿ systemu dojazdu awaryjnego;
6) monta¿ systemu zjazdu po¿arowego z pod³±czeniem do istniej±cej instalacji i systemu SSP w budynku;
7) monta¿ systemu zdalnego monitoringu technicznego d¼wigu;
8) monta¿ zespo³u napêdowego bezreduktorowego z linami no¶nymi;
9) monta¿ ogranicznika prêdko¶ci z obci±¿k± i lin±;
10) monta¿ ramy kabiny z chwytaczami;
11) monta¿ kabiny;
12) monta¿ drzwi kabinowych;
13) monta¿ drzwi szybowych (przystankowych);
14) monta¿ prowadnic kabiny i przeciwwagi na nowych wspornikach;
15) monta¿ przeciwwagi (mo¿liwo¶æ wykorzystania istniej±cego obci±¿enia);
16) monta¿ s³upków i zderzaków w podszybiu;
17) monta¿ instalacji d¼wigowej w szybie i na kabinie;
18) monta¿ o¶wietlenia szybu;
19) monta¿ kaset wezwañ oraz piêtrowskazywaczy ze wska¼nikami kierunku jazdy na wszystkich przystankach;
20) monta¿ kasety dyspozycji w kabinie;
21) monta¿ systemu komunikacji miêdzy kabin± i s³u¿bami ratowniczymi w technologii GSM;
22) monta¿ systemu komunikatów g³osowych w kabinie informuj±cych o numerze piêtra, kierunku jazdy i stanie drzwi;
23) monta¿ os³on elementów ruchomych w maszynowni i w szybie;
24) monta¿ drabinki w podszybiu.

L.p. Nr fabryczny Nr ewidencyjny Wytwórca Lokalizacja Zakres robót
2 179/11 N3128006294 SPEL-REM lewy modernizacja

1) demonta¿ elementów d¼wigu podlegaj±cych wymianie, ich wywiezienie i utylizacja na koszt wykonawcy;
2) monta¿ tablicy wstêpnej;
3) monta¿ tablicy sterowej;
4) monta¿ falownika;
5) monta¿ systemu dojazdu awaryjnego;
6) monta¿ systemu zjazdu po¿arowego z pod³±czeniem do istniej±cej instalacji i systemu SSP w budynku;
7) monta¿ systemu zdalnego monitoringu technicznego d¼wigu;
8) przegl±d i regulacja drzwi kabinowych i drzwi szybowych (przystankowych), w tym wymiana kontaktów, rolek jezdnych, rolek rygli, prowadników i krzywek kabinowych;
9) monta¿ instalacji d¼wigowej w szybie i na kabinie;
10) monta¿ kaset wezwañ oraz piêtrowskazywaczy ze wska¼nikami kierunku jazdy na wszystkich przystankach;
11) monta¿ kasety dyspozycji w kabinie;
12) monta¿ systemu komunikacji miêdzy kabin± i s³u¿bami ratowniczymi w technologii GSM;
13) monta¿ systemu komunikatów g³osowych w kabinie informuj±cych o numerze piêtra, kierunku jazdy i stanie drzwi.

1.1.2. Zakres robót w czê¶ci dotycz±cej przygotowania szybów i maszynowni pod nowe podzespo³y d¼wigowe
1) Roboty ogólnobudowlane:
o wymiana drzwi wej¶ciowych do maszynowni na drzwi o odporno¶ci ogniowej EI60;
o zabudowanie luku transportowego w maszynowni od strony holu d¼wigowego na ostatniej kondygnacji klap± o odporno¶ci ogniowej EI60;
o uzupe³nienie brakuj±cych pokryw kana³ów kablowych w maszynowni;
o renowacja pomieszczenia maszynowni: uzupe³nianie ubytków, miejscowa naprawa tynków, gruntowanie oraz pomalowanie stropu i ¶cian bia³± farb± niepyl±c±, wykonanie zmywalnych lamperii na ¶cianach pomieszczenia, oczyszczenie i pomalowanie pod³ogi szar± farb± do betonu, pomalowanie pokryw kana³ów kablowych i luku transportowego szar± farb± do metalu;
o uzupe³nianie ubytków, miejscowa naprawa tynków, gruntowanie oraz pomalowanie stropu i ¶cian szybu bia³± farb± niepyl±c± (dotyczy d¼wigu prawego);
o oczyszczenie, gruntowanie i pomalowanie podszybia szar± farb± olejoodporn± (dotyczy d¼wigu prawego);
o zamurowanie wnêki po zdemontowanym wy³±czniku g³ównym d¼wigu na parterze, wraz z miejscowym otynkowaniem i pomalowaniem ¶ciany w standardzie zbli¿onym do istniej±cego (dotyczy obu d¼wigów);
o zamurowanie wnêk po zdemontowanych kasetach wezwañ na wszystkich kondygnacjach wraz z miejscowym otynkowaniem i pomalowaniem ¶cian w standardzie zbli¿onym do istniej±cego;
o demonta¿ portali drewnianych na wszystkich kondygnacjach (dotyczy d¼wigu prawego);
o wyrównanie powierzchni glifów otworów drzwiowych na wszystkich kondygnacjach wraz z gruntowaniem i pomalowaniem w standardzie zbli¿onym do istniej±cego (dotyczy d¼wigu prawego);
o wype³nienie ubytków w spocznikach betonem oraz wy³o¿enie spoczników p³ytkami gresowymi (dotyczy d¼wigu prawego, analogicznie do d¼wigu lewego);
o monta¿ k±towników zabezpieczaj±cych naro¿niki otworów drzwiowych (dotyczy d¼wigu prawego, analogicznie do d¼wigu lewego).
2) Roboty elektryczne i teletechniczne:
o wymiana linii zasilaj±cych d¼wigi na odcinku od maszynowni do rozdzielni g³ównej zlokalizowanej w piwnicy;
o pod³±czenie d¼wigów do istniej±cego systemu SSP w budynku z wykorzystaniem doprowadzonych do maszynowni przewodów.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia przewidziany jest w Programie Funkcjonalno U¿ytkowym - za³. nr 7 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45313100-5 - Instalowanie wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-04

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.

Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:

a) posiada do¶wiadczenie w przedmiocie zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ przynajmniej jedn± robotê budowlan±, polegaj±c± na zaprojektowaniu i wymianie urz±dzenia d¼wigowego o ud¼wigu minimum 1600 kg oraz przynajmniej jedn± robotê budowlan±, polegaj±c± na modernizacji urz±dzenia d¼wigowego,

- wraz z podaniem ich rodzaju, ud¼wigu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego w/w zadanie by³o wykonane,

oraz
b) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci:

1. Kierownikiem monta¿u posiadaj±cym ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru;

2. Osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych oraz elektroenergetycznych.

Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji kierownika dla poszczególnych bran¿ zgodnie z posiadanymi uprawnieniami. Zamawiaj±cy dopuszcza wskazanie tej samej osoby posiadaj±cej uprawnienia w wiêcej ni¿ jednej wskazanej bran¿y.
Do¶wiadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725) lub ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.; Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.; Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 4 096.43 PLN

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie postêpowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-18 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Drog± elektroniczn± za po¶rednictwem: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-18 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-16

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.