Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00490886/01 - Wynik z dnia 2023-11-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DZIERŻAWA ANALIZATORA
DO RKZ WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Chmielniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003680113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kielecka, 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41/354-20-17 wew. 150
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-chmielnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-chmielnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZIERŻAWA ANALIZATORA
DO RKZ WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdcd663d-e5a3-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00160834/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dzierżawa analizatora do RKZ wraz z dostawą odczynników
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fdcd663d-e5a3-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: przetargi@szpital-chmielnik.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a)
Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje
wyłącznie przy użyciuminiPortalu.b) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z
Wykonawcami: - w sprawachdotyczących przedmiotu zamówienia – Kierownik Laboratorium
Diagnostycznego, tel. 41/354-30-23wew. 266, 268,- w sprawach proceduralnych - Dział
Administracyjno Techniczny tel. 41/354-20-17wew. 140 lub 150, e- mail przetargi@szpital-chmielnik.pl
c) Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wnioskuoraz do formularza do komunikacji.d) Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z miniPortalu orazRegulaminie ePUAP. e) Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem dedykowanychformularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. f)Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz
innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.g) Identyfikator postępowania i klucz
publiczny dla danego postępowania oudzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich
postępowań na miniPortalu oraz stanowizałącznik do niniejszej SWZ. h) Zamawiający udostępni oferty
oraz protokół postępowania wraz z załącznikami po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/26/PN/07/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dzierżawa analizatora do równowagi kwasowo – zasadowej o parametrach granicznych zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ wraz z sukcesywną dostawą odczynników w asortymencie i szacunkowej ilości badań miesięcznie określonych w formularzu asortymentowo - cenowym załącznik nr 2 do SIWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38434520-7 - Analizatory krwi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że oferowany asortyment – towar posiada
wymaganeprzez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania
w placówkach ochrony zdrowia RP (dotyczy analizatora i odczynników) – załącznik nr 7b) katalogów,
opisów, folderów;c) dokumentów zgodnych z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj, zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenie, że oferowany asortyment – towar posiadawymaganeprzez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania
w placówkach ochrony zdrowia RP (dotyczy analizatora i odczynników) – załącznik nr 7b) katalogów,
opisów, folderów;c) dokumentów zgodnych z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj, zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) oświadczenie, że oferowany asortyment – towar posiadawymaganeprzez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania
w placówkach ochrony zdrowia RP (dotyczy analizatora i odczynników) – załącznik nr 7b) katalogów,
opisów, folderów;c) dokumentów zgodnych z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj, zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-10 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma eZamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-10 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-09
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- "Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II"
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY CHMIELNIK WRAZ Z JEDNOSTKAMI PODLEGŁYMI
- "Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych przeznaczonych dla podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy w Chmielniku z siedziba w Zreczu Dużym do potrzeb osób niepełnosprawnych."
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy osłon na mikroskop, kaset, zestawów laryngologicznych, czynnika sterylizującego i odczynników do analizatora dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o.
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań z zakresu pracowni immunologii transfuzjologicznej
- Dostawa odczynników chemicznych
- RZP-19/OC/2024 - "Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów - Bloty i panele alergologiczne"
- Dostawa podłóż mikrobiologicznych, testów do różnicowania drobnoustrojów i odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej dla Szpitala Kolejowego w Pruszkowie.
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (1)
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.