eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › "Budowa drogi gminnej 201009K w km od 0+002,80 do km 0+620,60 (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1352K w km 0+906,05) w miejscowości Tarnów (ul. Pasterska w Tarnowie), Miasto Tarnów"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa drogi gminnej 201009K w km od 0+002,80 do km 0+620,60 (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1352K w km 0+906,05) w miejscowości Tarnów (ul. Pasterska w Tarnowie), Miasto Tarnów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122680121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bernardyńska 24

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6883100

1.5.8.) Numer faksu: 14 6883115

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.kurzyp@zdik.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.tarnow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa drogi gminnej 201009K w km od 0+002,80 do km 0+620,60 (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1352K w km 0+906,05) w miejscowości Tarnów (ul. Pasterska w Tarnowie), Miasto Tarnów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f988bb22-bb09-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021875/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Budowa drogi gminnej 201009K w km od 0+002,80 do km 0+620,60 (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1352K w km 0+906,05) w miejscowości Tarnów ( ul. Pasterska w Tarnowie), Miasto Tarnów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122510/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDiK.DZ.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5225638,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Na przedmiot zamówienia składa się rozbudowa drogi gminnej nr K201009 ul. Pasterskiej w km od 0+002,80 do 0+620,60 obejmująca m.in.:
1) rozbudowę ulicy Pasterskiej o przekroju ulicznym jednojezdniowym, dwukierunkowym wraz
z budową ścieżki rowerowej i ciągu pieszego,
2) budowę zatok autobusowych, rozbudowę i przebudowę skrzyżowań oraz budowę
i przebudowę zjazdów,
3) budowę sieci kanalizacji deszczowej,
UWAGA: zakres zamówienia nie obejmuje budowy studni D0. Wykonawca rozbudowy
ul. Pasterskiej ma obowiązek wpięcia budowanej kanalizacji deszczowej do studni D0, która zostanie wykonana w ramach odrębnego zadania związanego z budową kanalizacji deszczowej
w Czarnej Drodze.
4) budowę i przebudowę oświetlenia ulicznego,
5) przebudowę sieci elektroenergetycznej,
6) przebudowę sieci teletechnicznej/telekomunikacyjnej,
7) budowę kanału technologicznego,
8) rozbiórkę ogrodzeń i innych obiektów,
9) wycinkę drzew, mechaniczne karczowanie pni, cięcie korekcyjne korony drzew w terminach określonych w obowiązujących przepisach i decyzji ZRID, w szczególności z uwzględnieniem konieczności wykonania wycinki drzew poza okresem lęgowym ptaków,
10) opracowanie projektu oraz wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego wraz
z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu oraz jej aktualizację w trakcie realizacji budowy
w zależności od bieżących potrzeb. Dopuszcza się odcinkowe zamknięcie ul. Pasterskiej
z zastrzeżeniem, że roboty należy prowadzić z utrzymaniem dostępu dla mieszkańców przedmiotowego zakresu. Ponadto przez cały okres realizacji zadania należy zapewnić dojazd
i przejazd służ ratowniczych na placu budowy.
11) wprowadzenie stałej organizacji ruchu drogowego,
12) zabezpieczenie drzew i krzewów w sposób gwarantujący ich skuteczną ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi.
UWAGA: Zamawiający informuje, że w roku bieżącym planowane jest wykonanie w ramach odrębnego zadania robót związanych z budową (łącznie ze studnią D0, o której mowa
w poprzedniej uwadze) kanalizacji deszczowej w ul. Czarna Droga, która stanowić będzie odbiornik wód opadowych z ul. Pasterskiej.
2. Pozostałe prace, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać, opracować i uzgodnić z Zamawiającym:
1) uporządkowanie placu budowy,
2) Program Zapewnienia Jakości i plan BIOZ,
3) w przypadku prowadzenia robót na działkach poza liniami rozgraniczającymi pasa drogowego - dokumentacja fotograficzna stanu nieruchomości przed rozpoczęciem ww. robót i po ich zakończeniu. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest spisać protokół z właścicielem nieruchomości/użytkownikiem wieczystym potwierdzający przywrócenie nieruchomości do stanu poprzedniego po wykonaniu ww. prac. Powyższe dokumenty, tj. dokumentację fotograficzną, protokół wraz z fragmentem dokumentacji powykonawczej w zakresie ww. robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu,
4) geodezyjna dokumentacja powykonawcza oraz dokumenty potrzebne do zmiany w ewidencji gruntów użytku (dr) oraz zmiany w ewidencji gruntów i budynków w zakresie wyburzeń;
W ramach prac inwentaryzacyjnych należy dodatkowo wykonać operat aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie zmiany obecnych użytków na użytek (dr). Należy dokonać zmian użytku w Grodzkim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (GODGiK). Częścią operatu musi być:
- mapa uzupełniająca do aktualizacji danych ewidencji gruntów budynków z naniesionymi zmianami użytków oraz zaznaczonymi wyburzeniami,
- wykaz zmian danych ewidencyjnych dotyczących zmiany użytków działek (stan dotychczasowy, stan nowy),
- mapa z projektem połączenia działek w pasie drogowym,
- zgłoszenie zmian danych ewidencji gruntów i budynków podpisane przez przedstawiciela właściciela gruntu.
5) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem dokumentów, w tym decyzji administracyjnych, koniecznych przy tego typu robotach budowlanych,
6) zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy zgodnie z ustawą Prawo budowlane (ew. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zgodnie z ustawą Prawo budowlane jeżeli zajdzie taka potrzeba).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 i 2 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6549404,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11755951,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6549404,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovia Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272885401

7.3.3) Ulica: Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

całość zamówienia za wyjątkiem robót bitumicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6549404,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.