eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › usługi naprawczo-konserwacyjne związane z zapewnieniem bezawaryjnego funkcjonowania biurowców należących do KOWR OT we Wrocławiu,



Ogłoszenie z dnia 2022-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługi naprawczo-konserwacyjne związane z zapewnieniem bezawaryjnego funkcjonowania biurowców należących do KOWR OT we Wrocławiu,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 60

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wykonywanie prawa własności do nieruchomości Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługi naprawczo-konserwacyjne związane z zapewnieniem bezawaryjnego funkcjonowania biurowców należących do KOWR OT we Wrocławiu,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1092d30-cc6b-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197195

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045456/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Usługi biezących prac naprawczo - konserwatorskich, transportowych, utrzymania czystości i zieleni wokół budynków biurowców KOWR we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147869/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 368368,27 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 68366,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu bieżących prac naprawczo-konserwacyjne, transportowych, utrzymania czystości i zieleni wokół budynków biurowych i innych zleconych przez Zamawiającego mających na celu zapewnienie bezawaryjnego funkcjonowania biurow-ców należących do Zamawiającego, znajdujących się we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60, ul. Kunickiego 2 oraz ul. Kunickiego 4, w Świdnicy przy ul Kliczkowskiej 28, w Legnicy przy ul. Ja-worzyńskiej 199 oraz w Rakowicach Wielkich 15. Przedmiotowe usługi obejmują:
3.1.1 prace naprawczo-konserwacyjne,
3.1.2 usługi transportu,
3.1.3 prace związane z utrzymaniem czystości i zieleni wokół budynków biurowych znajdują-cych się we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60,
3.1.4 obsługę stoisk wystawienniczych oraz zabezpieczanie i konserwacja elementów wysta-wienniczych i reklamowych,
3.1.5 inne czynności wykonywane na zlecenie Zamawiającego.
3.2 Szczegółowy opis czynności oraz budynków biurowych i ich otoczenia wchodzących w zakres zamówienia zawiera załącznik do istotnych postanowień umownych, które stanowią załącznik nr 7 do SWZ.
3.3 Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji Umowy według bieżących potrzeb Zamawiają-cego przez 152 godziny miesięcznie.
3.4 Wykonawca zobowiązany będzie do zakupu materiałów i wyrobów niezbędnych do prawidło-wego wykonania Umowy. Zamawiający może podjąć decyzję o wykonywaniu przedmiotu umowy lub poszczególnych prac przy użyciu materiałów przekazanych przez Zamawiającego. Zamawiający zamierza przeznaczyć w całym okresie obowiązywania umowy kwotę 10 000,00 zł brutto na wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu zużytych materiałów i wyrobów niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Rozliczenie materiałów i wyrobów nie-zbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia nastąpi według cen ich zaku-pu, jednak nie wyższych niż średnie ceny rynkowe z doliczeniem wskaźnika kosztów zakupu, zgodnie z ofertą Wykonawcy. Zaproponowany przez Wykonawcę wskaźnik zakupu materiałów i wyrobów nie może być większy niż 3% .
3.5 Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany będzie do posiadania ubezpiecze-nia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmu-jącej przedmiot zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczeniowej na żądanie Zamawiają-cego.
3.6 Usługi będą wykonywane na bieżąco lub doraźnie jeżeli zaistnieje potrzeba ich wykonania.
3.7 Zamawiający udostępni Wykonawcy lub osobom przez niego wskazanym nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym: telefon służbowy, pomieszczenie gospodarcze, maszynę wielofunkcyjną - ŁADOWACZ JCB TYP 530-70-FS z pługiem do śniegu, samochód osobowy.
3.8 CPV:
50800000-3 różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
90900000-6 usługi sprzątania
3.9 Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców, oferty nie zawierające peł-nego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
3.10 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umo-wy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ. Złoże-nie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zosta-ną wprowadzone do treści umowy.
3.11 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
3.12 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.13 Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częścio-wych, gdyż zamówienie nie zostało podzielone na części. Z przyczyn organizacyjnych oraz ekonomicznych zasadnym i korzystniejszym dla Zamawiającego jest udzielenie zamówienia bez jego podziału na części.
3.14 Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców.
3.15 Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy samodzielnie lub przez osoby zatrudnione w jego przedsię-biorstwie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, w zakresie realizacji czynności wymienionych w pkt. 1 a, d, e, pkt 3 a, b, c, d, 5a Załącznika nr 1 do istotnych postanowień umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88432 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289984 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88432 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Waldemar Michalak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022110757

7.3.3) Ulica: Bukowa 13

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88432 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.