Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00141477/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Bieżące oczyszczanie miasta Czechowice-Dziedzice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bieżące oczyszczanie miasta Czechowice-Dziedzice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bf1659b-bfe2-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197048
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026325/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Bieżące oczyszczanie miasta (2022 – 2023)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141477/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 509739,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pod nazwą: „Bieżące oczyszczanie miasta Czechowice-Dziedzice” jest:
- Bieżące utrzymanie i opróżnianie koszy na odpady w tym mycie, dezynfekcja, naprawa;
- Bieżące utrzymanie i opróżnianie koszy na psie odchody w tym mycie, dezynfekcja, naprawa;
- Bieżące utrzymanie czystości ławek oraz tablic z planem miasta w tym mycie, dezynfekcja, naprawa;
- Bieżące utrzymanie i oczyszczanie terenów gminnych w tym nawierzchni placów, parkingów, alejek w tym mechaniczne i ręczne oczyszczanie, usuwanie zanieczyszczeń z terenów zielonych oraz Parku przy ul. Królowej Jadwigi;
- Zimowe utrzymanie alejek, placów, parkingów;
- Bieżące utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń służących do rekreacji oraz placów zabaw w tym codzienny monitoring, wykonywanie systematycznej kontroli elementów wyposażenia placów zabaw, siłowni plenerowej, skate parku, elementów małej architektury, innych terenów służących do sportu, zmywanie graffiti, niwelacja podłoży wykonanych ze żwiru, mycie i dezynfekcja urządzeń, wykonywanie drobnych napraw;
- Bieżące utrzymanie i oczyszczanie pasów drogowych dróg gminnych w tym nawierzchnie chodników, zatok parkingowych, jezdni, wysepek rozdzielających jezdnię w ciągach ulicznych, przyulicznych ciągów ściekowych, usuwanie elementów po kolizjach drogowych, mechaniczne oraz ręczne oczyszczanie, usuwanie zanieczyszczeń z terenów zieleni urządzonej oraz trawników znajdujących się w pasach drogowych;
- Zimowe utrzymanie chodników, zatok parkingowych, dróg osiedlowych, itp.
Szczegółowy zakres usługi zawiera:
- załącznik nr 10 do SWZ – specyfikacja usługi,
- załącznik nr 11 do SWZ – projektowane postanowienia umowy,
które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
Rozwiązania równoważne.
Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 Ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy art. 95 Ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 1320, ze zmianami) obejmują następujące rodzaje czynności tj.:
- opróżnianie koszy na odpady oraz koszy na psie odchody;
- bieżące utrzymanie czystości terenów gminnych, jezdni, chodników, alejek, zatok parkingowych, parkingów;
- bieżące utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń zabawowych;
- zimowe utrzymanie
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w pkt 5.1. powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych stanowiącym załącznik do SWZ.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Ustawy Pzp.
Aspekt środowiskowy
Zamawiający przewidział ekologiczny charakter zamówienia w kryteriach oceny ofert. Kryterium pn. „Aspekt środowiskowy” będzie rozpatrywane na podstawie wykazania liczby pojazdów spełniających normę emisji spalin „EURO V” podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym:
„EURO V” – pojazd do wywozu odpadów i zimowego utrzymania chodników o DMC 3,5 t
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1251790,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Mol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360040443
7.3.3) Ulica: Objazdowa 2
7.3.4) Miejscowość: Zabrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 43-516
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Mol
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Mol
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów przy ul. F. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie oraz terenu wokół nich.
- Usługa sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w obiektach Oddziału ZUS we Wrocławiu.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.