eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miasteczko Krajeńskie › Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej w Miasteczku Krajeńskim



Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej w Miasteczku Krajeńskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasteczko Krajeńskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Miasteczko Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-350

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672873196

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miasteczkokrajenskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miasteczkokrajenskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej w Miasteczku Krajeńskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ae5bbc7-bf23-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028160/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej w Miasteczku Krajeńskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130285

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2410000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Projektuję się przebudowę wewnętrzną i remont w zakresie wyburzenia niektórych ścian wewnętrznych na parterze, oraz I-szym i II piętrze. Przebudowie ulegnie sala widowiskowa wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi – technicznymi – biurowymi dla kierownika domu kultury. Przebudowa sanitariatów, klatki schodowej, przebudowa biblioteki. Poddasze nieużytkowe - (wyburzenia części ścian niekonstrukcyjnych). Projektuje się na klatce schodowej montaż widny dla niepełnosprawnych dla możliwości korzystania przez niepełnosprawnych z pomieszczeń biblioteki na I-szym piętrze. Przebudowa pierwszego biegu schodowego – dodatkowy stopień, wydłużenie spocznika międzypiętrowego na parterze – podwyższenie o jeden stopień, usunięcie jednego stopnia w drugim biegu klatki schodowej między parterem a I piętrem. Zamurowanie i wybicie otworów drzwiowych i okiennych wg zamieszczonych rysunków. Skucie i wykonanie na nowo klatki schodowej – spoczniki i bieg na wszystkich kondygnacjach oraz obniżenie stropu w kuchni poprzez wylanie płyty betonowej zbrojonej prętami oraz dwuteownikami.
Rozbiórka części budynku od strony podwórza według rysunku zamieszczonego w niniejszym projekcie stanowiące oddzielne opracowanie oraz decyzję na rozbiórkę (pismo z dnia 07.04.2022 r. nr 64/22, znak: PINB.5162.5.21.SI, z dnia 08.11.2022 r. Nr 246/22, znak: PINB.501.82.22.SI). Budowa zadaszenia. Wymiana sufitu podwieszonego w Sali widowiskowej, montaż ekranów dźwiękochłonnych na ścianach, wymiana posadzek w pomieszczeniach oznaczonych przebudowa i remontem. Wymiana pokrycia dachu na istniejącej konstrukcji dachowej pokrycie z dachówki zakładkowej, zabezpieczenie konstrukcji dachowej drewnianej środkami ogniochronnymi, impregnatami przeciw grzybom, przeciw owadom. Montaż sufitu na Sali widowiskowej z płyt G-KF 2x14 mm i wełna mineralna – warstwa 15 cm o zabezpieczeniu ogniowym do REI30 na stelarzu stalowym. Pokrycie dachu na niżej części – płyta PW 100 RE30.
Wymiana instalacji elektrycznej i centralnego ogrzewania oraz instalacji wod.-kan w pomieszczeniach sanitarnych. Wykonanie remontu elewacji – odnowienie, rynien dachowych i rur spustowych. Wykonanie montażu paneli fotowoltaicznych z możliwością podłączenia do
pompy ciepła i modernizacja centralnego ogrzewania w budynku – jako zamienne źródło ogrzewania. Przewiduje się prace w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, elektrycznej oraz sanitarnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2964300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3879718,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2964300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "DOR-BUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6070080869

7.3.3) Ulica: Leśna 24

7.3.4) Miejscowość: Szamocin

7.3.5) Kod pocztowy: 64-820

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2964300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.