eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › Zakup laptopów w ramach projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR" Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 - 2020 w Gminie Słupca



Ogłoszenie z dnia 2022-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup laptopów w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 w Gminie Słupca

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPCA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16

1.5.2.) Miejscowość: Słupca

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632742676

1.5.8.) Numer faksu: 632743676 wew. 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslupca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaslupca.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminaslupca.pl/zamowienia/pokaz/2135

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup laptopów w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 w Gminie Słupca

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6995305c-d101-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051488/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup laptopów w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 w Gminie Słupca

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153074/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 17 szt. komputerów przenośnych – laptopów.
Oferowany sprzęt musi być nieużywany i fabrycznie nowy, pochodzić z seryjnej produkcji, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji Producenta na rynek polski i być dopuszczony do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej. Zamawiający nie dopuszcza oferowania sprzętu będącego prototypem bądź urządzeniem podemonstracyjnym.
Wykonawca może zaoferować sprzęt różnych producentów (czy to w ramach jednej części, czy pomiędzy częściami). W załączeniu do oferty Wykonawca przedstawia formularz asortymentowo cenowy dla każdego modelu zaoferowanego sprzętu zgodnie z załącznikiem 2a do SWZ.

Do obowiązków wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia na adres siedziby Zamawiającego. Przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu będzie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Wykonawca złoży wraz z dostawą pisemne oświadczenie potwierdzające poprawną współpracę sprzętu z zaoferowanym oprogramowaniem. Do każdej sztuki sprzętu musi zostać załączona stosowana karta gwarancyjna. Nie ma obowiązku przechowywania opakowań po dostarczonym przedmiocie zamówienia.
Minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 24 miesiące.
Podstawą ustalenia wymaganej wydajności laptopów będzie liczba punktów uzyskanych w teście SYSmark25 Notebook według rankingu: https://results.bapco.com/charts/facet/SYSmark_25/cpu/all/notebook. Minimalna liczba punktów jest określona przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Wykonawca do oferty dołącza dokument potwierdzający wynik (tj. wydruk ze strony) i na tej podstawia Zamawiający będzie dokonywał oceny parametrów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 47209,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 17 szt. komputerów przenośnych – laptopów.
Oferowany sprzęt musi być nieużywany i fabrycznie nowy, pochodzić z seryjnej produkcji, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji Producenta na rynek polski i być dopuszczony do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej. Zamawiający nie dopuszcza oferowania sprzętu będącego prototypem bądź urządzeniem podemonstracyjnym.
Wykonawca może zaoferować sprzęt różnych producentów (czy to w ramach jednej części, czy pomiędzy częściami). W załączeniu do oferty Wykonawca przedstawia formularz asortymentowo cenowy dla każdego modelu zaoferowanego sprzętu zgodnie z załącznikiem 2a do SWZ.

Do obowiązków wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia na adres siedziby Zamawiającego. Przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu będzie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Wykonawca złoży wraz z dostawą pisemne oświadczenie potwierdzające poprawną współpracę sprzętu z zaoferowanym oprogramowaniem. Do każdej sztuki sprzętu musi zostać załączona stosowana karta gwarancyjna. Nie ma obowiązku przechowywania opakowań po dostarczonym przedmiocie zamówienia.
Minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 24 miesiące.
Podstawą ustalenia wymaganej wydajności laptopów będzie liczba punktów uzyskanych w teście SYSmark25 Notebook według rankingu: https://results.bapco.com/charts/facet/SYSmark_25/cpu/all/notebook. Minimalna liczba punktów jest określona przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Wykonawca do oferty dołącza dokument potwierdzający wynik (tj. wydruk ze strony) i na tej podstawia Zamawiający będzie dokonywał oceny parametrów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 46303,32 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 17 szt. komputerów przenośnych – laptopów.
Oferowany sprzęt musi być nieużywany i fabrycznie nowy, pochodzić z seryjnej produkcji, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji Producenta na rynek polski i być dopuszczony do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej. Zamawiający nie dopuszcza oferowania sprzętu będącego prototypem bądź urządzeniem podemonstracyjnym.
Wykonawca może zaoferować sprzęt różnych producentów (czy to w ramach jednej części, czy pomiędzy częściami). W załączeniu do oferty Wykonawca przedstawia formularz asortymentowo cenowy dla każdego modelu zaoferowanego sprzętu zgodnie z załącznikiem 2a do SWZ.

Do obowiązków wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia na adres siedziby Zamawiającego. Przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu będzie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Wykonawca złoży wraz z dostawą pisemne oświadczenie potwierdzające poprawną współpracę sprzętu z zaoferowanym oprogramowaniem. Do każdej sztuki sprzętu musi zostać załączona stosowana karta gwarancyjna. Nie ma obowiązku przechowywania opakowań po dostarczonym przedmiocie zamówienia.
Minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 24 miesiące.
Podstawą ustalenia wymaganej wydajności laptopów będzie liczba punktów uzyskanych w teście SYSmark25 Notebook według rankingu: https://results.bapco.com/charts/facet/SYSmark_25/cpu/all/notebook. Minimalna liczba punktów jest określona przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Wykonawca do oferty dołącza dokument potwierdzający wynik (tj. wydruk ze strony) i na tej podstawia Zamawiający będzie dokonywał oceny parametrów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 45838,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40753,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51229,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40753,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ICOD.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364490479

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40753,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40753,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51229,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40753,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ICOD.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364490479

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40753,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40753,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51229,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40753,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ICOD.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364490479

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40753,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

-

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.