eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana systemu sygnalizacji pożaru w budynku Biblioteki wraz z instalacją systemu zarządzania bezpieczeństwem pożarowym SIUP



Ogłoszenie z dnia 2022-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana systemu sygnalizacji pożaru w budynku Biblioteki wraz z instalacją systemu zarządzania bezpieczeństwem pożarowym SIUP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 162

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 564 78 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sgh.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana systemu sygnalizacji pożaru w budynku Biblioteki wraz z instalacją systemu zarządzania bezpieczeństwem pożarowym SIUP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1b9b629-bbdc-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196527

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122829/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADZL.25.1.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1325203,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: wymiana systemu sygnalizacji pożaru w budynku Biblioteki wraz z instalacją systemu zarządzania bezpieczeństwem pożarowym SIUP.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w n/w załącznikach do SWZ:
Załącznik Nr 7 – Opis przedmiotu zamówienia,
Załącznik Nr 8 – Projekt wykonawczy,
Załącznik Nr 9 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
Załącznik Nr 10 – Przedmiar robót,
Załącznik Nr 11 – Wzór umowy.
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45312100-8 – Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45450000-6 – Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45314300-4 – Instalowanie infrastruktury okablowania
45315600-4 – Instalacje niskiego napięcia
4. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, jak i zabytkowy charakter obiektu oraz zdecentralizowana strukturę instalowanych systemów, w oparciu o art. 131 ust. 2 ustawy, Zamawiający, pod rygorem odrzucenia oferty w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 18) Ustawy, wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub uzyskaniu dodatkowych informacji zawartych w dokumentacjach obiektu będących w posiadaniu Zamawiającego
5. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 25.04.2022 r. o godzinie 10:00 oraz w dniu 06.05.2022 r. o godzinie 10:00 Zbiórka przy portierni w budynku Biblioteki Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 22b, 02-521 Warszawa. Zamawiający prosi o zgłoszenie uczestnictwa w wizji lokalnej nie później niż do dnia 25.04.2022 r. do godz. 9:00 oraz w przypadku drugiego terminu do dnia 06.05.2022 do godz. 9:00 za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej w zakładce „Pytania / Informacje” lub na adres e-mail: dzl@sgh.waw.pl
6. Prace prowadzone będą na terenie czynnego obiektu. Specyfika obiektu wymusza ograniczenia i prowadzenie prac zgodnie z SWZ, z załącznikami do SWZ oraz w uzgodnieniu z Administratorem obiektu i Koordynatorem.
7. Zamawiający udostępni Wykonawcy budynek Biblioteki nie wcześniej niż w ciągu 14 dni i nie później niż w ciągu 19 dni od zawarcia umowy. Przez cały okres prowadzenia robót Wykonawca musi zapewnić możliwość bieżącego zbierania i odbioru odpadów. Zamawiający wskaże Wykonawcy tymczasowe miejsce na ustawienie pojemników do gromadzenia odpadów.
8. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac w godzinach nocnych oraz w soboty i niedziele, przy czym prace prowadzone poza godzinami pracy SGH będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym
9. Prace należy wykonywać zgodnie ze Opisem przedmiotu zamówienia, Projektem wykonawczym
w zakresie prac: ETAP 1 modernizacji (1), Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarem robót, Umową i poleceniami Koordynatora.
[(1) Zamawiający przewiduje w przyszłości kolejne zamówienia dotyczące modernizacji systemów przeciwpożarowych w obiektach Uczelni, które będą udzielane w wyniku odrębnych postępowań.]
10. Gwarancja i rękojmia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 24-miesięcznej gwarancji jakości od daty odbioru końcowego, na roboty budowlane, wbudowane materiały i urządzenia wynikające z przedmiotu zamówienia oraz wyraził zgodę, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót zamiennych i dodatkowych. Szczegółowe uregulowania zawarte zostały w załączniku nr 11 do SWZ – wzór umowy.
12. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15) Ustawy.
Powody niedokonania podziału:
Zamówienie jest niepodzielne, ponieważ nie może być spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu
i wartości zamówienia. Zamówienie jest dostosowane do realizacji przez małych i średnich przedsiębiorców, Sposób realizacji zamówienia i jego charakter wymaga bowiem realizacji przez jednego wykonawcę. Rozproszenie podmiotów w przypadku przedmiotowego zamówienia jest niemożliwe, ponieważ nie jest uzasadnione technicznie, organizacyjnie i ekonomiczne dzielenie zamówienia polegającego na remoncie budynku na zamówienia dotyczące poszczególnych pomieszczeń lub w podziale na prace będące składowymi prac remontowych.
13. Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych, wykonywanie tych czynności uzasadnia bowiem wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 Ustawy oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia zostały określone we wzorze umowy (Załącznik nr 11 do SWZ). Wymóg nie dotyczy osób skierowanych do realizacji zamówienia, o których mowa w rozdziale XIII ust. 1 pkt 4) lit. b) SWZ.
14. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Ustawy.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podobne roboty budowlane na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) Ustawy.
16. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań na podstawie art. 60 oraz 121 Ustawy.
18. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, z zastrzeżeniem, że powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców, jeśli są już znane.
19. Nie wskazanie w ofercie danej części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, oznaczać będzie, że wykonawca wykona tą część osobiście (bez udziału podwykonawców).
20. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców oraz zawierania umów o podwykonawstwo zostały zawarte w załączniku nr 11 do SWZ - wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1575000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1892356,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1575000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maat4 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364192492

7.3.3) Ulica: Popularna

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-473

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1575000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.