eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługi nadzoru inwestorskiego nad pracami w ramach projektu pn. Termomodernizacja pałacu Dohnów -siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu



Ogłoszenie z dnia 2022-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi nadzoru inwestorskiego nad pracami w ramach projektu pn. Termomodernizacja pałacu Dohnów -siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 527 9596

1.5.8.) Numer faksu: +48 89 527 9596

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,87181,eca1c710dde95852e484451d6ae6f4e9.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi nadzoru inwestorskiego nad pracami w ramach projektu pn. Termomodernizacja pałacu Dohnów -siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f5752e3-ddaf-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196356

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040654/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Termomodernizacja pałacu Dhonów - siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 projekt pn. Termomodernizacja pałacu Dohnów -siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183132/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.370.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 212623,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i pracami konserwatorskimi i towarzyszącymi im badaniami archeologicznymi dotyczącymi zadania pn. „Termomodernizacja pałacu Dohnów -siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu. Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad określonymi w załączonej dokumentacji projektowej i konserwatorskiej pracami konserwatorskimi, restauratorskimi oraz robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych i w ich otoczeniu oraz towarzyszącymi im badaniami, a także współpracę z zamawiającym w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót realizacji ww. robót, prac i badań, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, w tym z dokumentacją projektową, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie”.
2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, stanowiący przedmiot zamówienia, został określony w załączniku nr 5 do SWZ - wzór/projekt umowy.
3. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu będzie odpowiedzialny za: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane, normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz zgłoszeniem robót, pozwoleniami konserwatorskimi i innymi decyzjami i pozwoleniami, wykonywanie innych czynności, o których mowa w we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SWZ), wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania.
4. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego 71540000-5 usługi zarządzania budową, 71248000-8 - nadzór nad projektem i dokumentacją.
5. Na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy.
6. Typ kontraktu na roboty budowlane:
1) sposób zapłaty wykonawcy robót budowlanych - wynagrodzenie ryczałtowe,
2) zadanie jest realizowane w systemie „buduj”,
3) dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SWZ (wraz z wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,78437,2c261344ae0940be1138bcc63aaa5e3e.html
4) przedmiot zamówienia na roboty budowlane składa się z dwóch zadań
a) zadanie I-Termomodernizacja pałacu Dohnów-siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu wspófinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Efektywność energetyczna RPWM.04.00.00, Działanie RPWM.04.03.00 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie: RPWM.04.03.01 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w ramach projektu pn. „Usługi nadzoru inwestorskiego nad pracami w ramach projektu pn. Termomodernizacja pałacu Dohnów -siedziby muzeum im. J.G. Herdera w Morągu”oraz wspófinansowane ze środków Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Przedmiotowy etap obejmuje wykonanie:
- termomodernizację obiektu,
- termomodernizację stolarki okiennej i drzwiowej,
- kompleksową modernizację instalacji c.w.u oraz kompleksowa wymiana instalacji c.o. i grzejników,
- wymianę oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne oraz wszelkie niezbędne prace związane z instalacją elektryczną,
b) zadanie II - rewitalizacja pałacu, wykonanie części prac instalacyjnych i adaptacyjnych w pozostałej części pałacu - wspófinansowane ze środków Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego obejmujące w szczególności:
- przebudowę i modernizację części skrzydła północnego pałacu, w granicach określonych w dokumentacji projektowej z 02. 2022 (Studio Format), obejmująca kondygnację parteru, I piętra, II piętra,
- wykonanie prac adaptacyjnych w pozostałej części pałacu,
- wykonanie prac instalacyjnych branży sanitarnej,
- wykonanie prac instalacyjnych branży elektrycznej według Tabeli 1 Zakres – Etap I – skrzydło południowe i północne (pkt 2, 3 i 4):
7. Zamawiający działając na podstawie art.310 ustawy Pzp informuje, że przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy środki publiczne, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po dokonaniu otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że na realizację przedmiotowego zamówienia wypłynęła jedna oferta złożona przez SOSNOSTAL inż. Rafał Sosna sp. z o.o. ul. Wawelska 4b/4, 80-034 Gdańsk, NIP 5833401458. Wykonawca za wykonanie przedmiotowego zamówienia zaoferował cenę brutto w wysokości 514.700,00 zł. Zamawiający stwierdził, iż zaoferowana przez jedynego Wykonawcę w postępowaniu kwota za realizację zamówienia 514.700,00 zł, przewyższa środki, jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 260.000,00 zł. Zamawiający po analizie środków przewidzianych na realizację projektu stwierdził, że nie ma możliwości zwiększenia kwoty, jaką zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia z kwoty 260.000,00 zł brutto do kwoty z oferty najwyżej ocenionej, tj.: 514.700,00 zł brutto,
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, gdyż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny zwartej w najkorzystniejszej ofercie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 514700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514700,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.