Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00188617/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
- 2023/BZP 00248257/01 - Wynik z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Nasadzenie drzew wraz z roczną pielęgnacją
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864066
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Staszica 1
1.4.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd-ostrow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd-ostrow.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196251
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00188617
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00056528/04/P
Po zmianie:
2023/BZP 00056528/05/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SWZ; 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (aktualne na dzień składania ofert) – Załącznik nr 3 do SWZ; 4) Oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę – Załącznik nr 4 do SWZ; 5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy – Załącznik nr 5 do SWZ; 6) Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy/ Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy. 7) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy – (składają wyłącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) – Załącznik nr 6 do SWZ; 8) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 7; 9) Wykaz sprzętu – załącznik nr 8, 10) Wykaz osób - Załącznik nr 9; 10) Projekt umowy - Załącznik nr 10.
Po zmianie:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ - NOWY; 2) Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SWZ; 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (aktualne na dzień składania ofert) – Załącznik nr 3 do SWZ; 4) Oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę – Załącznik nr 4 do SWZ; 5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy – Załącznik nr 5 do SWZ; 6) Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy/ Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy. 7) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy – (składają wyłącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) – Załącznik nr 6 do SWZ; 8) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 7; 9) Wykaz sprzętu – załącznik nr 8, 10) Wykaz osób - Załącznik nr 9; 10) Projekt umowy - Załącznik nr 10 - NOWY.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w §2 ust. 1 pkt 1) – tj. wykonanie nasadzeń, która spowodowana będzie: wystąpieniem warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie nasadzeń drzew – ............. PEŁEN ZAKRES ZMIAN ZAWARTO W § 15 PROJEKTU UMOWY - ZAŁĄCZNIK NR 10 DO SWZ.
2. Zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje zmianę wysokości wynagrodzenia (dotyczy poz. Formularza cenowego: Roczna pielęgnacja drzew): w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, że zmiana ma wpływ na koszty realizacji zamówienia oraz wykazania wysokości tych dodatkowych kosztów ............. PEŁEN ZAKRES ZMIAN ZAWARTO W § 16 PROJEKTU UMOWY - ZAŁĄCZNIK NR 10 DO SWZ.
3. Strony ponadto dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia (dotyczy poz. Formularza cenowego: Roczna pielęgnacja drzew) zgodnie z art. 439 ust. 1 ustawy Pzp:
a) W przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia względem ceny lub kosztów zawartych w ofercie wynagrodzenie może zostać odpowiednio zwaloryzowane, jeżeli wskaźnik cen, publikowany przez GUS, uległ w okresie realizacji przedmiotu umowy zmianie o co najmniej 10% ............. PEŁEN ZAKRES ZMIAN ZAWARTO W § 17 PROJEKTU UMOWY - ZAŁĄCZNIK NR 10 DO SWZ.
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w §2 ust. 1 pkt 1) – tj. wykonanie nasadzeń, która spowodowana będzie: wystąpieniem warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie nasadzeń drzew – ............. PEŁEN ZAKRES ZMIAN ZAWARTO W § 15 PROJEKTU UMOWY - ZAŁĄCZNIK NR 10 DO SWZ - NOWY.
2. Zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje zmianę wysokości wynagrodzenia (dotyczy poz. Formularza cenowego: Roczna pielęgnacja drzew): w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, że zmiana ma wpływ na koszty realizacji zamówienia oraz wykazania wysokości tych dodatkowych kosztów ............. PEŁEN ZAKRES ZMIAN ZAWARTO W § 16 PROJEKTU UMOWY - ZAŁĄCZNIK NR 10 DO SWZ - NOWY.
3. Strony ponadto dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia (dotyczy poz. Formularza cenowego: Roczna pielęgnacja drzew) zgodnie z art. 439 ust. 1 ustawy Pzp:
a) W przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia względem ceny lub kosztów zawartych w ofercie wynagrodzenie może zostać odpowiednio zwaloryzowane, jeżeli wskaźnik cen, publikowany przez GUS, uległ w okresie realizacji przedmiotu umowy zmianie o co najmniej 10% ............. PEŁEN ZAKRES ZMIAN ZAWARTO W § 17 PROJEKTU UMOWY - ZAŁĄCZNIK NR 10 DO SWZ -NOWY.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Przebudowa drogi nr 5297P Górzno - Gutów - Gałązki Małe - Gałązki Wielkie - Kotowiecko na odc. dł. ok. 7,2 km
- Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
- Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznych na dachach budynków, których właścicielem jest CRK Zieleń i Rekreacja Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Usługi wspierające rozwój i kompensujące opóźnienia dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej
- Rewitalizacja zieleni w obrębie zabytkowego parku przy ul. 3 Maja w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu- czwarte postępowanie.
- Usługi polegające na bieżącym utrzymaniu drzewostanu w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy w 2025 r.
- Budowa parku wypoczynkowego poprzez budowę ciągów komunikacyjnych, budowę altany, budowę obiektów małej architektury oraz budowę wewnętrznych instalacji elektroenergetycznych oświetlenia - etap II
- EkoPatio - Ogród wspólnych lekcji przy Szkole Podstawowej im. H.Sienkiewicza w Bobolicach
- "Aranżacja rabat krzewami, drzewami i bylinami"
- Rewaloryzacja zabytkowego parku podworskiego w Poświętnem w Płońsku
więcej: Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.