Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 6 zeszytów „Biblioteczki leśniczego” oraz 4 zeszytów „Postępów techniki w leśnictwie” na rok 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Centrum Informacyjne Lasów Państwowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00011577200025
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grójecka 127
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-124
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniacilp@cilp.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cilp.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cilp/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka komunikacyjna LP, promocja i kształtowanie korzystnego wizerunku LP, krzewienie i popularyzacja wiedzy leśnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 6 zeszytów „Biblioteczki leśniczego” oraz 4 zeszytów „Postępów techniki w leśnictwie” na rok 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cc0aa74-d60b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00154372/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa 6 zeszytów „Biblioteczki Leśniczego” oraz 4 zeszytów „Postępów techniki w leśnictwie” na rok 2022”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podst. prawna: art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy PZP. Uzasadn. fakt.: Wydawcą i właścicielem obu publikacji jest SITLiD. Wydawca ten nie prowadzi dystrybucji przez podmioty komercyjne; ZG SITLiD będący właścicielem tytułów obu serii uzyskał numery ISSN w Bibliotece Narodowej. Zakres tematyczny publikacji ma charakter autorski. Został zatwierdzony przez Radę Programową, w skład której wchodzą również przedstawiciele DGLP. Jedynie SITLiD jako organizacja społeczna, zrzeszająca grono naukowców-leśników, gwarantuje fachowy dobór i opracowanie tematów. Tytuły obu ww. serii mają na celu podwyższanie kwalifikacji zawodowych leśnej kadry inżynieryjno-technicznej, co jest zapisane w celach statutowych SITLiD. Kadra inżynieryjno-techniczna Lasów Państwowych od wielu lat korzysta zarówno z „Biblioteczki Leśniczego”, jak i z „Postępów techniki w leśnictwie”, szczególnie ceniąc je ze względu na fachowość, przystępną formę i aktualność.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZW.270.1.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 301000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 zeszytów „Biblioteczki leśniczego” oraz 4 zeszytów „Postępów techniki w leśnictwie” na rok 2022. Parametry techniczne publikacji są następujące:
1.Biblioteczka leśniczego
- format A5
- objętość - od 12 str. do 20 str. po wydrukowaniu
- szata graficzna: okładka kolorowa /pełny kolor/, foliowana, zdjęcia kolorowe zamieszczone na wkładce kredowej
- oprawa zeszytowa
- nakład 6 800 egz.
2. Postępy techniki w leśnictwie
- format B5
- objętość - od 44 str. do 72 str. po wydrukowaniu
- szata graficzna: okładka kolorowa /w pełnym kolorze/, foliowana. wkładka barwna drukowana na kredzie
- oprawa zeszytowa
- nakład 2 000 egz.
Dostawy obu publikacji do odbiorców będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z rozdzielnikiem.
Wykonawca będzie sukcesywnie zamieszczał elektroniczną wersję zeszytów na stronie internetowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22200000-2 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Leśnictwa i Drzewnictwa Zarząd Główny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251323134
7.3.3) Ulica: Czackiego 3/5
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-043
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Druk i dystrybucja; Wydawnictwo Świat Sp. z o.o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE INŻYNIERÓW I TECHNIKÓW LEŚNICTWA I DRZEWNICTWA
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE INŻYNIERÓW I TECHNIKÓW LEŚNICTWA I DRZEWNICTWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Administratorem danych osobowych jest: Centrum Informacyjne Lasów Państwowych, ul. Grójecka 127, 02-124
Warszawa, tel. 22 18 55 353, faks 22 18 55 371, e-mail: cilp@cilp.lasy.gov.pl
2) Administrator wyznaczył osobę odpowiedzialną za nadzorowanie przetwarzania danych osobowych, z którą można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, kierując korespondencję na adres wskazany powyżej, lub poprzez adresem e-mail
dane.osobowe@cilp.lasy.gov.pl
3) Dane osobowe przetwarzane są na podstawie:
a) obowiązków prawnych ciążących na administratorze (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c Ogólnego rozporządzenia o ochronie
danych),
b) zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi
(zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. e Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych),
c) umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych),
d) zgody na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a
Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych).
4) Dane osobowe mogą zostać udostępnione upoważnionym pracownikom Centrum Informacyjnego Lasów Państwowych,
jednostkom organizacyjnym PGL LP, podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa,
które wystąpią z takim żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną lub takimi, z którymi Centrum Informacyjne LP zawarło umowę, w szczególności: firmy i kancelarie prawnicze, operatorzy pocztowi, banki, firmy windykacyjne itp.
5. Dane osobowe przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w punkcie 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
6. Osoba, której dane osobowe przetwarza Administrator danych, posiada prawo do (z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z przepisów prawa):
a) dostępu do treści danych (zgodnie z art. 15 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych),
b) sprostowania danych (zgodnie z art. 16 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych),
c) usunięcia danych (zgodnie z art. 17 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych),
d) ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z art. 18 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych),
e) przenoszenia danych (zgodnie z art. 20 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych),
f) prawo do wniesienia sprzeciwu (zgodnie z art. 21 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych)
g) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na
podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7) Podanie danych osobowych może być wymogiem prawnym lub umownym, albo warunkiem zawarcia umowy. Aby umożliwić Centrum Informacyjnemu LP zawarcie i realizację umowy istnieje obowiązek podania swoich danych osobowych. W takim przypadku podanie danych jest warunkiem zwarcia umowy.
8) Osoba, której dane dotyczą, posiada również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych.
9) Dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w przepisach prawa.
2. Dane osobowe nie są przetwarzane przez Administratora danych w sposób zautomatyzowany i nie są poddawane
profilowaniu.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.