eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Zakup i dostawa odczynników do badań serologicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa odczynników do badań serologicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Chmielniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003680113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kielecka, 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41/354-20-17 wew.150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-chmielnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-chmielnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa odczynników do badań serologicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-380631ec-e4ef-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196045

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00160834/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Odczynniki do badań serologicznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-380631ec-e4ef-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital-chmielnik.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a)
Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje
wyłącznie przy użyciuminiPortalu.b) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z
Wykonawcami: - w sprawachdotyczących przedmiotu zamówienia – Kierownik Laboratorium
Diagnostycznego, tel. 41/354-30-23wew. 266, 268,- w sprawach proceduralnych - Dział
Administracyjno Techniczny tel. 41/354-20-17wew. 140 lub 150, e- mail przetargi@szpital-chmielnik.pl
c) Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wnioskuoraz do formularza do komunikacji.d) Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z miniPortalu orazRegulaminie ePUAP. e) Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem dedykowanychformularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. f)Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz
innych informacji przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP.g) Identyfikator postępowania i klucz
publiczny dla danego postępowania oudzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich
postępowań na miniPortalu oraz stanowizałącznik do niniejszej SWZ. h) Zamawiający udostępni oferty
oraz protokół postępowania wraz z załącznikami po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/26/PN/06/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa odczynników do badań serologicznych w asortymencie i szacunkowej ilości określonych w formularzu asortymentowo - cenowym załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności w dniach

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa odczynników do badań serologicznych w asortymencie i szacunkowej ilości określonych w formularzu asortymentowo - cenowym załącznik nr 2.1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności w dniach

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że oferowany asortyment – towar posiada
wymaganeprzez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania
wplacówkach ochrony zdrowia RP (dotyczy analizatora i odczynników) – załącznik nr 7b)
katalogów,opisów, folderów;c) dokumentów zgodnych z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20
maja 2010 r.(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj, zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) oświadczenie, że oferowany asortyment – towar posiada wymagane przez polskie prawo,
napodstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach
ochronyzdrowia RP (dotyczy analizatora i odczynników) – załącznik nr 7b) katalogów,
opisów,folderów;c) dokumentów zgodnych z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja
2010 r. (t.j.Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj, zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) oświadczenie, że oferowany asortyment – towar posiada wymagane przez polskie prawo,
napodstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach
ochronyzdrowia RP (dotyczy analizatora i odczynników) – załącznik nr 7b) katalogów,
opisów,folderów;c) dokumentów zgodnych z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja
2010 r. (t.j.Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj, zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy,
stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma eZamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-10 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.