Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00146637/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ZAKUP TRAKTORA Z OSPRZĘTEM”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWINICE WARCKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019533
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Świnice Warckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-140
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 632881021
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@swinicewarckie.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swinice.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sidaspzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ZAKUP TRAKTORA Z OSPRZĘTEM”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42db5803-c8aa-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195912
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053652/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu do usuwania i oczyszczania ścieków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146637
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK-ZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 708000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup traktora z osprzętem, tj. pług do śniegu, ładowacz czołowy, kosiarka bijakowa, głowica kosząca, wysięgnik, posypywarka piasku, rembak, przyczepa, koparka
2. Zakres wymagań dostawy w ramach ww. przedmiotu zamówienia:
1) Traktor oraz osprzęt fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowy do użytku. Rok produkcji: traktora najwcześniej 2022,
2) Dostawa do siedziby zamawiającego: Urząd Gminy Świnice Warckie ul. Szkolna 1, 99-140 Świnice Warckie. Dostawa do Zamawiającego w cenie zakupu.
3) Wszystkie dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu na terenie RP,
4) Instrukcja obsługi w języku polskim, homologacja UE lub zgodna,
5) Rozruch traktora wraz z osprzętem w miejscu dostawy,
6) Traktor musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu nieogrzewanym.
7) Wymagany okres gwarancji – traktor min. 12 miesięcy, pozostały osprzęt min. 24 miesiące
8) W terminie dostawy traktora wraz z osprzętem należy dostarczyć instrukcje obsługi i konserwacji ciągnika, urządzeń i sprzętu zamontowanego w ciągniku w języku polskim, książki gwarancyjne ciągnika oraz wyposażenia, świadectwo homologacji oraz komplet dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji ciągnika.
9) Szkolenie operatora w zakresie budowy i obsługi traktora i osprzętu . Szkolenie odbędzie się w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
10) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych.
11) Wykonawca udziela co najmniej min. 12 miesięcy pełnej gwarancji na traktor. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni na własny koszt obsługę serwisową, dojazd do maszyny, niezbędne materiały eksploatacyjne etc..
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji na traktor stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 36 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (12 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert.
12) Wykonawca udziela co najmniej min. 24 miesiące na osprzęt. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni na własny koszt obsługę serwisową, dojazd do maszyny, niezbędne materiały eksploatacyjne etc..
13) Osprzęt musi współpracować z traktorem i być z nim w pełni kompatybilny.
3. Szczegółowe parametry określające wymagania techniczne – jakościowe przedmiotu zamówienia zawarte są załączniku nr Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
16310000-1 - Kosiarki
43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
31158000-8 - Ładowarki
34144440-4 - Piaskarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 826056,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 826056,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 826056,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROMASZ S.J. WIOLETTA I GRZEORZ SCHIENKE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671425776
7.3.3) Ulica: 4 Dywizji piechoty 10A
7.3.4) Miejscowość: Lipka
7.3.5) Kod pocztowy: 77-420
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EUROMASZ" SPÓŁKA JAWNA WIOLETTA I GRZEGORZ SCHIENKE
jakie przetargi wygrała firma
"EUROMASZ" SPÓŁKA JAWNA WIOLETTA I GRZEGORZ SCHIENKE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 826056,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
§ 3
Terminy realizacji przedmiotu umowy
1. Termin maksymalny dostawy traktora wraz z ładowaczem czołowym, kosiarką bijakową, głowicą koszącą i wysięgnikiem do 30 dni od daty podpisania umowy.
2. Termin maksymalny dostawy pozostałego osprzętu do 90 dni od daty podpisania umowy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu utrzymania dróg do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2024 r. z podziałem na 3 zadania.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem
- Dostawa 2 ciągników rolniczych do siedziby PZD w Siemiatyczach
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z kosiarką na wysięgniku na potrzeby Gminy Radziłów
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem
- Zakup sprzętu typu piły, kosy, podkrzesywarki itp. na potrzeby obwodów drogowych
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.