eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Zakup i dostawa gazów medycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup i dostawa gazów medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Chmielniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003680113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kielecka, 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41/354-20-17 wew. 150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-chmielnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-chmielnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa gazów medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9352b1f2-e4e4-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00160834/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9352b1f2-e4e4-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital-chmielnik.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.
b) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia – Kierownik Apteki Szpitalnej, tel. 41/354-30-23 wew. 266, 268,
- w sprawach proceduralnych - Dział Administracyjno Techniczny tel. 41/354-20-17 wew. 140 lub 150, e- mail przetargi@szpitalchmielnik.
pl
c) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
formularza do komunikacji.
d) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz
Regulaminie ePUAP.
e) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
f) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
g) Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich
postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
h) Zamawiający udostępni oferty oraz protokół postępowania wraz z załącznikami po wcześniejszym uzgodnieniu terminu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/26/PN/05/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa gazów medycznych w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym:
A. Tlen medyczny sprężony w butlach od 8,0 m3 do 10,6 m3 dostawa do szpitala – 2 dni robocze, butle stalowe Wykonawcy. Zawartość tlenu niemniej niż 99,5 % -zgodnie z farmakopeą FP XI.
B. Tlen medyczny sprężony w butlach od 1,6 m3 do 2,1 m3 - dostawa do szpitala – 2 dni robocze, butle stalowe Zamawiającego i Wykonawcy. Zawartość tlenu niemniej niż 99,5 % -zgodnie z farmakopeą FP XI.
C. Podtlenek azotu medyczny w butlach stalowych 7,5 kg dostawa do szpitala – 2 dni roboczych, butle wykonawcy.
D. Podtlenek azotu medyczny w butlach stalowych 28 kg dostawa do szpitala – 2 dni roboczych, butle Wykonawcy.
E. LaparoxC/Co2 medyczny do laparoskopii w butlach stalowych Wykonawcy o pojemności 26 kg dostawa 2 dni robocze.
F. Dzierżawa butli medycznych stalowych i aluminiowych (tlen medyczny, podtlenek azotu medyczny, laparox C).

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności w dniach

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca musi posiadać zezwolenie (koncesje) na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na hurtowym
obrocie produktami leczniczymi zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001 r.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca musi posiadać zezwolenie (koncesje) na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na hurtowym obrocie
produktami leczniczymi zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001 r.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu - załączniki numer 3 i 4 do SWZ. Oświadczenia te stanowią dowody
potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu,na
dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane podmiotowe środki dowodowe(jeżeli
takie są wymagane w niniejszej SWZ). Oświadczenie składają odrębnie wykonawca/każdy
spośródwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) oświadczenie, że oferowany asortyment – towar posiada wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być
wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP – załącznik nr 6 do SWZb) oświadczenie o
zgodności z farmakopeą FP XI – załącznik nr 7c) katalogów, opisów, folderów;d) dokumentów zgodnych z Ustawą o
wyrobach
medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj, zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) oświadczenie, że oferowany asortyment – towar posiada wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być
wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP – załącznik nr 6 do SWZb) oświadczenie o
zgodności z farmakopeą FP XI – załącznik nr 7c) katalogów, opisów, folderów;d) dokumentów zgodnych z Ustawą o
wyrobach
medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj, zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie
zamówienia.Wtakimprzypadku:•Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
przedmiotowego zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. • Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.• Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający
może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii
umowy regulującej współpracę tych wykonawców.•Wszelka korespondencja będzie
prowadzonaprzezzamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.b) Potencjał podmiotu trzeciego
Wcelupotwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może
polegaćnapotencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy
Pzp.Podmiottrzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania
spełnieniawarunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.
108 ust. 1ustawyPzp c)PodwykonawstwoZamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego
wykonaniaprzezwykonawcę kluczowychzadań / części zamówienia. Wykonawca może
powierzyćwykonanieczęści zamówieniapodwykonawcy (podwykonawcom).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma eZamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.