Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00098464/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
- 2023/BZP 00105185/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulic Słonecznej i Północnej w Janikowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANIKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Janikowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-160
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 523514411
1.5.8.) Numer faksu: +48 523513519
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@janikowo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.janikowo.bipgmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/janikowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ulic Słonecznej i Północnej w Janikowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20151b4f-ad01-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030769/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont ulicy Słonecznej i Północnej w Janikowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098464
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.ZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Remont ulic Słonecznej i Północnej w Janikowie
w następującym zakresie:
Remont ulic gminnych ul. Słoneczna nr 151640C i Północna nr 151637C będzie prowadzony na działkach nr 147/25; 147/9; 82/1; 44; 19; 10/2; 6/1; 14/3; 73; 147/21; 17/1; 147/62; 147/17; 147/93; 147/94; 147/19; 147/70: Obręb Janikowo 2.
Remontem polegającym na frezowaniu profilującym istniejącej nawierzchni i wykonaniu nakładki bitumicznej objęta jest ulica Słoneczna od km 0+000 (włączenie w ulicą Główną nr 151647C) do km 0+494,75 (skrzyżowanie z ul. Klonową 151633C) oraz ulica Północna od km 0+007 (skrzyżowanie z ulicą Przemysłową nr DP 2548C) do km 0+147,47 (skrzyżowanie z ulicą Słoneczną). Ponadto wykonany zostanie remont chodników polegający na rozebraniu nawierzchni z kostki i ponownym jej ułożeniu na wyrównanej podsypce, na ulicy Słonecznej od km 0+000 do km 0+127 strona prawa i lewa oraz na ulicy Północnej od km 0+007 do km 0+087 strona lewa. Na ulicy Słonecznej od km 0+517,23 do km 0+784,15 projektuje się rozebranie istniejącej nawierzchni z trylinki, chodników, zjazdów i krawężników oraz ustawienie nowych krawężników i wykonanie nowej nawierzchni jezdni zjazdów, chodników i ustawienie nowych krawężników. Projektuje się także wykonanie dwóch przejść dla pieszych w formie wyniesionej wyspy na ulicy Słonecznej w km 0+397,78 i na ulicy Północnej w km 0+77,42.
Całość zadania będzie prowadzona w istniejącym rozgraniczeniu pasa drogowego.
1.2. Założenia projektowe:
Klasa drogi – gminna: D – dojazdowa
Prędkość projektowa – 40 km/h
Kategoria ruchu – KR 1
Szerokość jezdni – 6,0 m
Spadki poprzeczne jezdni – 2%
Szerokość rozgraniczenia – istniejąca
1.3. Zamówienie jest współfinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg – nabór nr 1/2022/RFRD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1073592,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2063534,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1073592,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TRANS-POM Piotr Pomagier
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561163802
7.3.3) Ulica: Niepodległości 44
7.3.4) Miejscowość: Kruszwica
7.3.5) Kod pocztowy: 88-150
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1073592,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JANIKOWO
- Budowa stanicy wędkarskiej w Janikowie
- Modernizacja ulic: Klonowa, Kwiatowa, Miła, Polna, Spacerowa, Wałowa, Wiśniowa, Zachodnia i Zacisze w Janikowie oraz drogi gminnej 150765C
więcej: przetargi JANIKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1068D na odcinku Wioska - Witoszyce.
- Remont drogi powiatowej nr 1610W w miejscowości Belsk Duży
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Gorzkowice - część 5
- Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.