Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00090612/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI NA TERENIE GMINY KOLNO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLNO
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Kolno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743172
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 33
1.5.2.) Miejscowość: Kolno
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-311
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897613226
1.5.8.) Numer faksu: 897613226
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_kolno@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kolno-gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI NA TERENIE GMINY KOLNO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bbdfff7-a697-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046780/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kolno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pomoc dla operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „ Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego PROW na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090612/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 830767,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1 – Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej rozdzielczej dla istniejących zabudowań w miejscowości Kabiny.Łączna długość projektowanych przewodów wodociągowych wynosi 875,50 mb
Długości projektowanej sieci wodociągowej rozdzielczej wg średnic:
• PE-RC SDR 17 Ø 110 mm - 875,50 mb sieć
Na sieci wodociągowej w miejscu zlokalizowanym na mapie należy zamontować hydrant przeciwpożarowy nadziemny DIN 3222 AUD, typ 5 DN 80. Przed hydrantem nadziemnym w odległości 1,0 m zabudować zasuwę kołnierzową DN80.
Przejścia przewodu wodociągowego w poprzek dróg gminnych wykonać w rurze ochronnej stalowej Ø 150, wbudowanej na drodze przewiertu. Szczegółowy przebieg uzbrojenia podziemnego ustalić w terenie na podstawie próbnych przekopów – zgodnie z protokółem Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Olsztynie. Prace ziemne w pobliżu uzbrojenia winny być prowadzone ręcznie.
Teren na którym projektowany jest wodociąg znajduje się w południowo - wschodniej części gminy Kolno na południe od drogi wojewódzkiej nr 596.
Powierzchnia ta jest zabudowana zabudowami zagrodowymi, która nie posiadają zasilania w wodę z gminnej sieci wodociągowej.
Obszar nie znajduje się w strefie uzgodnień konserwatorskich.
Teren, na którym planowana jest przedmiotowa inwestycja nie znajduje się na terenie obszaru Natura 2000 oraz nie oddziałuje na ten obszar.
Dla omawianego zadania wydano Decyzję Nr Kol/10/2016 pozwolenia na budowę z dnia 30.12.2016 r. (decyzja aktualna).
Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z:
1) Dokumentacją projektową pn.: „Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami dla części miejscowości Kabiny, gm. Kolno”;
2) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót;
3) Przedmiarem robót, stanowiącym Załącznik do SWZ.
Po zakończeniu prac montażowych dokonać próby szczelności przewodów. Wszelkie prace wykonać zgodnie z uwagami i zaleceniami jednostek uzgadniających. Montaż elementów sieci wodociągowej realizować zgodnie z zaleceniami producenta rur i armatury. Wytyczenie trasy projektowanej sieci wodociągowej należy wykonać po zapoznaniu się z protokołem Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowych oraz próbnych, poprzecznych przekopach, dokładnie lokalizujące istniejące uzbrojenie podziemne. Przed przystąpieniem do robót, wykonawca winien skontaktować się z poszczególnymi użytkownikami uzbrojenia podziemnego, oraz właścicielami gruntu. W przypadku napotkania w trakcie wykonywania robót na uzbrojenie podziemne, nie wykazane w dokumentacji, należy powiadomić odpowiedniego użytkownika, a uzbrojenie odpowiednio zabezpieczyć.
Projekt budowlany i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz inne dokumenty udostępnione Wykonawcy przez Zamawiającego stanowią integralną część dokumentacji projektowej dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są zobowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby były zawarte w całej dokumentacji projektowej.
UWAGA!!!
Przyłącza wodociągowe nie są objęte przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.5.5.) Wartość części: 306312,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIA Nr 2 – Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami dla istniejących zabudowań w miejscowości Lutry.Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami dla istniejących zabudowań w miejscowości Lutry.
Łączna długość projektowanych przewodów wodociągowych wynosi 303,50 mb
w pasie drogowym drogi wojewódzkiej - 24,0 mb.
Długość projektowanej sieci wodociągowej rozdzielczej wg średnic:
• PE-RC SDR 17 Ø 110 mm - 303,50 mb sieć
Przewody wodociągowe należy wykonać z rur PE-RC SDR 17 łączone poprzez zgrzewanie doczołowe i/lub kształtki elektrooporowe. Połączenia przewodów PE na węzłach należy wykonać poprzez trójniki z żeliwa sferoidalnego wraz z zasuwami.
W miejscach zgodnie z rysunkiem węzłów oraz uzgodnieniem w terenie z przedstawicielem Użytkownika, należy wykonać montaż zasuw ulicznych z gładkim i wolnym przelotem bezpośrednio w ziemi.
• Żeliwna zasuwa kołnierzowa DN100 z obudową i skrzynką uliczną nr kat 2112 - 1 kpl.
• Żeliwna zasuwa kołnierzowa DN80 z obudową i skrzynką uliczną nr kat 2112 (przed hydrantem) - 1 kpl.
• Zasuwa do przyłączy domowych DN32 (PE Ø 40) z króćcami PE do zgrzewania - 1 kpl
Na sieci wodociągowej w miejscu zlokalizowanym na mapie należy zamontować hydrant przeciwpożarowy nadziemny DIN 3222 AUD, typ 5 DN 80 produkcji AVK lub równoważnej.
• Żeliwny hydrant DN 80 p-poż z podwójnym zamknięciem nr kat.8003 – 1 kpl
Włączenie do istniejącej sieci wodociągowej należy wykonać za pomocą kształtek kołnierzowych przeznaczonych do połączeń z rurami o różnym materiale (PVC, PE, stal, żeliwo, AC).
Przejścia przewodu wodociągowego w poprzek dróg gminnych wykonać w rurze ochronnej stalowej Ø 150, wbudowanej na drodze przewiertu – zgodnie z protokółem Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Olsztynie. Prace ziemne w pobliżu uzbrojenia winny być prowadzone ręcznie.
W pasie drogowym drogi wojewódzkiej przewiduje się wykonanie części zadania metodą bezwykopową – przewiertem kontrolowanym.
Teren na którym projektowany jest wodociąg znajduje się w zachodniej części gminy Kolno oraz na wschód od centrum miejscowości Lutry i drogi krajowej nr 57, przy drodze wojewódzkiej nr 593. Powierzchnia ta jest zabudowana zabudową zagrodową, która nie posiada zasilania w wodę z gminnej sieci wodociągowej. Obszar nie znajduje się w strefie uzgodnień konserwatorskich. Teren, na którym planowana jest przedmiotowa inwestycja nie znajduje się na terenie obszaru Natura 2000 oraz nie oddziałuje na ten obszar.
Dla omawianego zadania Starosta Powiatowy wydał Decyzję Nr Kol/7/2016 pozwolenia na budowę z dnia 13.12.2016 r. (decyzja aktualna).
Dla omawianego zadania Wojewoda Warmińsko-Mazurski wydał Decyzję Nr Kol/161/2016 pozwolenia na budowę z dnia 15.12.2016 r. (decyzja aktualna).
Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z:
1) Dokumentacją projektową pn.: „Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami dla części miejscowości Lutry, gm. Kolno”;
2) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót;
3) Przedmiarem robót, stanowiącym Załącznik do SWZ.
Po zakończeniu prac montażowych dokonać próby szczelności przewodów. Wszelkie prace wykonać zgodnie z uwagami i zaleceniami jednostek uzgadniających. Montaż elementów sieci wodociągowej realizować zgodnie z zaleceniami producenta rur i armatury. Wytyczenie trasy projektowanej sieci wodociągowej należy wykonać po zapoznaniu się z protokołem Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowych oraz próbnych, poprzecznych przekopach, dokładnie lokalizujące istniejące uzbrojenie podziemne. Przed przystąpieniem do robót, wykonawca winien skontaktować się z poszczególnymi użytkownikami uzbrojenia podziemnego, oraz właścicielami gruntu. W przypadku napotkania w trakcie wykonywania robót na uzbrojenie podziemne, nie wykazane w dokumentacji, należy powiadomić odpowiedniego użytkownika, a uzbrojenie odpowiednio zabezpieczyć.
Projekt budowlany i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz inne dokumenty udostępnione Wykonawcy przez Zamawiającego stanowią integralną część dokumentacji projektowej dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są zobowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby były zawarte w całej dokumentacji projektowej.
UWAGA!!!
Przyłącza wodociągowe nie są objęte przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.5.5.) Wartość części: 169255,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3 - Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami dla istniejących zabudowań w miejscowości Lutry.Łączna długość projektowanych przewodów wodociągowych wynosi 1323,0 mb w tym:
Długość projektowanej sieci wodociągowej rozdzielczej wg średnic:
• PE-RC SDR 17 Ø 110 mm - 1323,0 mb sieć (z podejściami do hydrantów włącznie)
W miejscach zgodnie z rysunkiem węzłów oraz uzgodnieniem w terenie z przedstawicielem Użytkownika, należy wykonać montaż zasuw ulicznych z gładkim i wolnym przelotem bezpośrednio w ziemi zgodnie z opisem technicznym.
Na sieci wodociągowej w miejscu zlokalizowanym na mapie należy zamontować hydrant przeciwpożarowy nadziemny DIN 3222 AUD, typ 5 DN 80. Hydrant przeciwpożarowy należy zamontować poza pasem drogi krajowej oraz poza częścią jezdną dróg gruntowych gminnych. Lokalizacje hydrantów przedstawiono na załączonych projektach zagospodarowania terenu. Przed hydrantem nadziemnym w odległości 1,0 m zabudować zasuwę kołnierzową DN80.
Włączenie do istniejącej sieci wodociągowej należy wykonać za pomocą kształtek kołnierzowych przeznaczonych do połączeń z rurami o różnym materiale (PVC, PE, stal, żeliwo, AC). Podłączenie do posesji należy wykonać za pomocą trójnika siodłowego z nawiertką o połączeniu zgrzewanym doczołowo lub za pomocą kształtek elektrooporowych oraz z zastosowaniem zasuwy ulicznej z końcówkami do rur PE.
Przejścia przewodu wodociągowego w poprzek dróg gminnych wykonać w rurze ochronnej stalowej Ø 200 i Ø 100, wbudowanej na drodze przewiertu. Miejsca przejść przedstawiono na projektach zagospodarowania terenu.
Teren na którym projektowany jest wodociąg znajduje się w zachodniej części gminy Kolno oraz na północ od centrum miejscowości Lutry wzdłuż drogi krajowej nr 57 w kierunku do Bartoszyc. Powierzchnia ta jest zabudowana zabudową zagrodową, która nie posiada zasilania w wodę z gminnej sieci wodociągowej. Obszar nie znajduje się w strefie uzgodnień
konserwatorskich. Teren, na którym planowana jest przedmiotowa inwestycja nie znajduje się na terenie obszaru Natura 2000 oraz nie oddziałuje na ten obszar.
Dla omawianego zadania Starosta Powiatowy wydał Decyzję Nr Kol/1/2017 pozwolenia na budowę z dnia 09.02.2017 r. (decyzja aktualna).
Dla omawianego zadania Wojewoda Warmińsko-Mazurski wydał Decyzję Nr Kol/013/2017 pozwolenia na budowę z dnia 10.02.2017 r. (decyzja aktualna).
Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z:
1) Dokumentacją projektową pn.: „Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami dla części miejscowości Lutry, gm. Kolno”;
2) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót;
3) Przedmiarem robót, stanowiącym Załącznik do SWZ.
Po zakończeniu prac montażowych dokonać próby szczelności przewodów. Wszelkie prace wykonać zgodnie z uwagami i zaleceniami jednostek uzgadniających. Montaż elementów sieci wodociągowej realizować zgodnie z zaleceniami producenta rur i armatury. Wytyczenie trasy projektowanej sieci wodociągowej należy wykonać po zapoznaniu się z protokołem Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowych oraz próbnych, poprzecznych przekopach, dokładnie lokalizujące istniejące uzbrojenie podziemne. Przed przystąpieniem do robót, wykonawca winien skontaktować się z poszczególnymi użytkownikami uzbrojenia podziemnego, oraz właścicielami gruntu. W przypadku napotkania w trakcie wykonywania robót na uzbrojenie podziemne, nie wykazane w dokumentacji, należy powiadomić odpowiedniego użytkownika, a uzbrojenie odpowiednio zabezpieczyć.
Projekt budowlany i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz inne dokumenty udostępnione Wykonawcy przez Zamawiającego stanowią integralną część dokumentacji projektowej dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są zobowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby były zawarte w całej dokumentacji projektowej.
UWAGA!!!
Dokumentacja projektowa „Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami dla części miejscowości Lutry, gm. Kolno” realizowana będzie tylko w zakresie od W4 (dz. nr ew. 120, obręb Lutry, gm. Kolno) oznaczonego na Projekcie zagospodarowania terenu rys. nr 1 do końca projektowanej sieci wodociągowej tj. do przyłącza wodociągowego zlokalizowanego na dz. nr ew. 2 obręb Lutry, gm. Kolno. Zamawiający informuje, że pozostała część sieci wodociągowej objętej projektem została wykonana wcześniej.
Przyłącza wodociągowe nie są objęte przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.5.5.) Wartość części: 396733,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306312,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306312,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306312,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Rolnictwa w Wodę WODROL-OLSZTYN w Dywitach Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390102159
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 23
7.3.4) Miejscowość: Dywity
7.3.5) Kod pocztowy: 11-001
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306312,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169255,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169255,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169255,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Rolnictwa w Wodę WODROL-OLSZTYN w Dywitach Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390102159
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 23
7.3.4) Miejscowość: Dywity
7.3.5) Kod pocztowy: 11-001
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169255,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369733,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369733,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369733,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Rolnictwa w Wodę WODROL-OLSZTYN w Dywitach Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390102159
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 23
7.3.4) Miejscowość: Dywity
7.3.5) Kod pocztowy: 11-001
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396733,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Z uwagi że w niniejszym formularzu w SEKCJI UMOWA Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1 , 2 , 3 nie można dokonać wyboru w tygodniach Zamawiający przeliczył tygodnie na dni Zadanie nr 1 - 6 tygodni (42 dni) od dnia podpisania umowy; Zadanie nr 2 - 6 tygodni od dnia podpisania umowy (42 dni); Zadanie nr 3 - 10 tygodni od dnia podpisania umowy (70 dni).
INNE PRZETARGI Z KOLNA
więcej: przetargi w Kolnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.