Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00158314/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
- 2021/BZP 00163131/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6eecae8-04bf-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00036530/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO KUCHNI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158314/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.56.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 169474,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 1 - MIĘSO I WĘDLINY - 24 pozycje asortymentoweWędliny i mięso muszą być produkcji krajowej, cechy wspólne dla asortymentu klasy 1.
Dostarczane artykuły muszą posiadać pierwszą klasę jakości i pochodzić z krajowej hodowli.
Pierwsza klasa jakości mięsa oznacza: mięso chude, nieścięgniste o zawartości tłuszczu 7%, bez tłuszczu zewnętrznego, nie zawierające skórek, chrząstek, ścięgien niekonsumpcyjnych i powięzi.
W wędlinach nie dopuszcza się stosowania MOM (mięsa odkostnionego mechanicznie), preparatów białkowych i składników zwiększających wodochłonność, glutenu, glukozy i cukru.
Zawartość mięsa wieprzowego w wędlinach nie może być mniejsza niż 65%.
Wymagania jakościowe: Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane będą w pojemnikach plastikowych (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), Każdy asortyment produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
Oznakowania opakowania zbiorczego: Nazwa środka spożywczego, dane identyfikujące producenta środka spożywczego, dane identyfikujące miejsce pochodzenia, data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia.
Produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać na swoich opakowaniach dane o wartości odżywczej w 100 g danego produktu ( ilość kalorii, białka, węglowodanów, tłuszczu ), oraz informację o występujących alergenach – dotyczy to szczególnie wędlin.
Cechy dyskwalifikujące: Obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, objawy obniżenia jędrności i elastyczności, objawy wskazujące na zaparzenie mięsa, obecność, obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia. Zanieczyszczenia fizyczne lub chemiczne. W przypadku wątroby występowanie pozostałości po rozlaniu. woreczka żółciowego, skrzepów krwi, zazielenienie, brak Handlowego Dokumentu Identyfikującego. Warunki termiczne transportu lub temperatura surowców nie odpowiadająca wymaganiom.
Ponadto Zamawiający zastrzega, że dostarczany asortyment musi być świeży. Niedopuszczalnym jest dostarczanie przez Wykonawcę produktów zamrożonych.
Wygląd - nie dopuszcza się mięśni i skóry niezwiązanych ze sobą, produkt czysty, niezbrudzony.
Barwa - charakterystyczna, naturalna do danego asortymentu, nie dopuszcza się wylewów krwawych.
Zapach - naturalny, charakterystyczny dla danego gatunku, niedopuszczalny zapach obcy, zapach świadczący o procesach rozkładu mięsa przez drobnoustroje oraz zapach zjełczałego tłuszczu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 128414,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 2 WARZYWA - 21 pozycji asortymentowychWYMAGANIA JAKOŚCIOWE:
Dostarczane owoce i warzywa muszą być świeże, dobrej jakości, pozbawione oznak niewłaściwego przechowywania i transportu.
Dostarczane ziemniaki w jednej dostawie nie mogą być różnego gatunku, oraz nie mogą być przemrożone.
Cechy dyskwalifikujące:
Mocne zniekształcenia, oznaki choroby, zaparzenie, zgnicie, obce zapachy, pozostałości środków ochrony roślin.
Dostawa raz w tygodniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 32878,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 3 OWOCE - 8 pozycji asortymentowychWYMAGANIA JAKOŚCIOWE:
Dostarczane owoce i warzywa muszą być świeże, dobrej jakości, pozbawione oznak niewłaściwego przechowywania i transportu.
Dostarczane ziemniaki w jednej dostawie nie mogą być różnego gatunku, oraz nie mogą być przemrożone.
Cechy dyskwalifikujące:
Mocne zniekształcenia, oznaki choroby, zaparzenie, zgnicie, obce zapachy, pozostałości środków ochrony roślin.
Dostawa raz w tygodniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 8181,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121644,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133102,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121644,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Kabanos Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171891240
7.3.3) Ulica: Wenecka 20
7.3.4) Miejscowość: Przecław
7.3.5) Kod pocztowy: 39-320
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121644,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-21 do 2021-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w Grupie 2 złożono 1 ofertę która podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w Grupie 2 złożono 1 ofertę która podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Realizacja bonów żywnościowych
- Remont balkonów, tarasów i schodów zewnętrznych w Domu Pomocy Społecznej w Mielcu
- Przebudowa pomieszczeń sanitarnych w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu
- 44.24 Sprzedaż i dostawa gazów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- 45.24 Sprzedaż i dostawa pieczywa do Kuchni Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 3
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki MOPS w Lipnie w drugiej połowie 2024 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
- Sukcesywne dostawy mięsa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.