eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługi przygotowania cystern paliwowych dystrybutorów i przyczep do badań dozorowych, stacji paliw do badań dozorowych i legalizacyjnych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji stacji.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi przygotowania cystern paliwowych dystrybutorów i przyczep do badań dozorowych, stacji paliw do badań dozorowych i legalizacyjnych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji stacji.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kudryk@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/15wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi przygotowania cystern paliwowych dystrybutorów i przyczep do badań dozorowych, stacji paliw do badań dozorowych i legalizacyjnych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji stacji.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a188da0-bb05-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078225/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługi wykonania przeglądów i legalizacji sprzętu i urządzeń służby mps

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121845/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 31-ZP-04-22-63

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 208422,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania cystern paliwowych dystrybutorów oraz cystern paliwowych przyczep do badań dozorowych i legalizacji urządzeń pomiarowych oraz montażu i wymiany węża elastycznego, naprawy lub wymiany przepływomierzy oraz innych napraw, usługi przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw i ich infrastruktury do badań dozorowych oraz legalizacyjnych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji oraz serwisowania urządzeń i wyposażenia stacji paliw płynnych oraz napraw awaryjnych w następującym zakresie:
 Dla części 1 - „Usługa przygotowania cystern paliwowych dystrybutorów oraz cystern paliwowych przyczep do badań dozorowych i legalizacji urządzeń pomiarowych oraz montażu i wymiany węża elastycznego, naprawy lub wymiany przepływomierzy oraz innych napraw” – Szczegółowy opis oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 112500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania cystern paliwowych dystrybutorów oraz cystern paliwowych przyczep do badań dozorowych i legalizacji urządzeń pomiarowych oraz montażu i wymiany węża elastycznego, naprawy lub wymiany przepływomierzy oraz innych napraw, usługi przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw i ich infrastruktury do badań dozorowych oraz legalizacyjnych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji oraz serwisowania urządzeń i wyposażenia stacji paliw płynnych oraz napraw awaryjnych w następującym zakresie:
 Dla części 2 - „Usługa przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw i ich infrastruktury do badań dozorowych oraz legalizacyjnych” – Szczegółowy opis oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ, Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4B do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest także do dysponowania osobą/ami skierowanymi do realizacji usługi, posiadającymi przez cały okres jej świadczenia odpowiednie kwalifikacje wskazane w dokumentach postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 29349,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania cystern paliwowych dystrybutorów oraz cystern paliwowych przyczep do badań dozorowych i legalizacji urządzeń pomiarowych oraz montażu i wymiany węża elastycznego, naprawy lub wymiany przepływomierzy oraz innych napraw, usługi przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw i ich infrastruktury do badań dozorowych oraz legalizacyjnych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji oraz serwisowania urządzeń i wyposażenia stacji paliw płynnych oraz napraw awaryjnych w następującym zakresie:
 Dla części 3 - „Usługa przeglądu technicznego, konserwacji oraz serwisowania urządzeń i wyposażenia stacji paliw płynnych oraz naprawy awaryjne” – Szczegółowy opis oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1C do SWZ, Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ (obejmującym Opis przedmiotu, Wykaz stacji paliw oraz Wykaz urządzeń i harmonogram prac serwisowych). Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń

4.5.5.) Wartość części: 66573,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154735,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276688,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154735,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe JARGUZ Jarosław Gumienny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 220208753

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 14

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154735,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Decyzja o unieważnieniu postępowania została podjęta w wyniku stwierdzenia przez Zamawiającego niemożliwej do usunięcia wady postępowania uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada została ujawniona po otwarciu ofert. Odnosząc się do stanu faktycznego będącego podstawą unieważnienia postępowania wskazać należy, że wada sprowadza się do błędnego przygotowania przez Zamawiającego dokumentów postepowania,
tj. niewłaściwego przygotowania formularza cenowego dla części 2.
W formularzu cenowym ujęto czynność pn. „Przygotowanie do wzorcowania
i wzorcowanie odmierzacza paliw płynnych dystrybutorów paliw płynnych”, która nie wchodzi w zakres opisu przedmiotu zamówienia dla części 2, a umieszczenie jej w formularzu cenowym dla części 2 jest błędem Zamawiającego. Czynność ta została równocześnie wskazana w formularzu cenowym w części 3 niniejszego postępowania - Usługa przeglądu technicznego, konserwacji oraz serwisowanie urządzeń i wyposażenia stacji paliw płynnych oraz naprawy awaryjne i opisana w Opisie przedmiotu zamówienia dla części 3. W opisie tym zostały podane terminy wykonania usługi przygotowania do wzorcowania i wzorcowanie odmierzacza paliw płynnych dystrybutorów paliw płynnych oraz miejsca jej realizacji.
Z regulacji prawnych, które obowiązują Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia wynika, że czynność wzorcowania odmierzacza paliw płynnych powinna być realizowana przez Wykonawcę świadczącego usługi tylko w ramach części 3 a nie części 2.

Jednocześnie w części 2 postępowania w Formularzu cenowym Zamawiający błędnie wskazał do wyceny czynność „Przygotowanie do sprawdzenia oraz sprawdzenie pod względem zgodności z wymaganiami określonymi w §35, §36 i §37 Ustawy z dnia 22.01.2008 /Dz.U.21 poz.125/ urządzenia do pomiaru wysokości napełnienia zbiornika”, która nie występuje w Opisie przedmiotu zamówienia i nie powinna być realizowana w ramach usług dotyczących tej części postępowania.

Przygotowanie przez Zamawiającego błędnego wzoru formularza cenowego dla części 2, gdzie znaczna część zamówienia nie wchodziła w zakres przedmiotowy usługi obejmującej przygotowanie Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw i ich infrastruktury do badań dozorowych oraz legalizacyjnych, spowodowało wycenę przez Wykonawców czynności, które nie wchodziły w zakres zamówienia części 2. Potwierdzeniem istotnego błędu Zamawiającego jest fakt, że ta sama czynność znalazła się w Opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym dla części 3.
Zakres zamówienia oraz podstawowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia, który jest kluczowym elementem dokumentacji SWZ i jednocześnie załącznikiem do umowy. Formularz cenowy powinien być spójny z Opisem przedmiotu zamówienia i wskazywać do wyceny czynności wynikające z opisu. Rozbieżność między dokumentami i ich niespójność powoduje, że przedmiot zamówienia nie jest opisany w sposób zgodny z art. 99 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający nie jest w stanie „poprawić” błędnego formularza cenowego dla części 2 na obecnym etapie postępowania, co obciąża postępowanie w sposób nieodwracalny.
Po upływie terminu składania ofert formularz cenowy dla części 2, stanowiący załącznik do SWZ, nie podlega jakimkolwiek modyfikacjom. Jednocześnie Zamawiający nie może wnosić poprawek w ofercie, które powodują jej istotną zmianę.
W związku z powyższym wada, jaką jest obarczony formularz cenowy dla części 2 nie podlega usunięciu. Wada postępowania ma charakter trwały i powoduje niemożliwość zawarcia ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym zasadne jest unieważnienie postępowania ze względu na błąd Zamawiającego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla części 3 wpłynęła jedna oferta. Oferta nr 120 złożona przez Wykonawcę – Zakład Usługowo-Handlowy Łuszcz Przemysław Maciej z siedzibą przy ul. Podgórnej 3, 74-120 Widuchowa została odrzucona przez Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.