Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00177672/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
- 2021/BZP 00184795/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatu RTG do pracowni badań rentgenowskich zabytków archeologicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE MUZEUM ARCHEOLOGICZNE W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016289146
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Długa 52
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-241
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pma.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pma.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.pma.pl/nowe/przetargi/index.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
muzeum
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatu RTG do pracowni badań rentgenowskich zabytków archeologicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07876415-1236-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00134181/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa aparatu RTG do pracowni badań rentgenowskich zabytków archeologicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177672/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 430800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu RTG do pracowni badań rentgenowskich zabytków archeologicznych.
2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony, złożony i uruchomiony na miejscu w siedzibie Zamawiającego, tj. w pomieszczeniach 214 i 215 na 2 p. (ciąg komunikacyjny bez windy).
3. Celem zakupu jest urządzenie umożliwiające wykonywanie zdjęć rentgenowskich zabytków oraz gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie ich cyfrowej wersji, zgodnie z obowiązującymi obecnie nowoczesnymi technologiami. Realizacja wnioskowanego zakupu sprzętu umożliwi funkcjonowanie pracowni badań rentgenowskich zgodnie z zapotrzebowaniem współczesnej archeologii oraz wymaganiami w zakresie konserwacji zabytków archeologicznych.
4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zakres gwarancji i, pełny opis techniczny przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w SWZ (w szczególności w załączniku nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 4 - Projektowane postanowienia umowy).
5. Miejsce dostawy/realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego, którą jest Państwowe Muzeum Archeologiczne w Warszawie, ul. Długa 52, 00-241 Warszawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111000-1 - Aparatura rentgenowska
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w związku z pytaniami Wykonawców, które wpłynęły w postępowaniu, dokonał zmiany Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej „SWZ”) w trybie art. 137 ust. 1 ustawy. Zmiana została dokonana przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający był zobowiązany do jej udostępnienia na stronie internetowej prowadzonego postępowaniapod adresem wskazanym w Ogłoszeniu o Zamówieniu:
http://www.pma.pl/nowe/przetargi/index.php
Z powodów technicznych, tj. błędów aplikacji służącej do udostępniania informacji na stronie prowadzonego postępowania, ten obowiązek nie został wypełniony. Stanowi to wprost naruszenie dyspozycji artykułu 137 ust. 2 ustawy pzp. Niestety z powodów technicznych Zamawiającemu do dnia składania ofert nie udało się wprowadzić wymaganych ustawą czynności publikacji. Z uwagi na upłynięcie terminu składania ofert błąd ten jest wadą postępowania niemożliwą do usunięcia.
Jednocześnie niedopełnienie przez Zamawiającego obowiązku informacyjnego w
zakresie udostępnienia informacji o zmianie SWZ na stronie postępowania narusza zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców w postępowaniu. O zmianach SWZ zostali bowiem poinformowani w jednym terminie tylko wybrani wykonawcy, którzy ujawnili się w toku postępowania, znani na dzień przesłania tej informacji mailowo. Równego dostępu do informacji o zmianie SWZ nie mieli natomiast wykonawcy, którzy nie ujawnili się w postępowaniu lub ujawnili się w terminie późniejszym niż przekazana mailowo zmiana co skutkuje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.