eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wawrzeñczyce › "Rozbudowa sieci wodoci±gowej w Gminie Igo³omia-Wawrzeñczyce (3 odc. - w m. Z³otniki, Igo³omia, Pobiednik Ma³y)"



Og³oszenie z dnia 2021-09-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa sieci wodoci±gowej w Gminie Igo³omia-Wawrzeñczyce
(3 odc. – w m. Z³otniki, Igo³omia, Pobiednik Ma³y)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Igo³omia-Wawrzeñczyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555890

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wawrzeñczyce 57

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wawrzeñczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-125

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 122874003

1.5.8.) Numer faksu: 122874003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_igwaw@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.igwa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa sieci wodoci±gowej w Gminie Igo³omia-Wawrzeñczyce
(3 odc. – w m. Z³otniki, Igo³omia, Pobiednik Ma³y)”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5fafe822-2057-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00195238

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001685/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 „Rozbudowa 3 odc. sieci wodoci±gowej w m. Z³otniki, Igo³omia, Pobiednik Ma³y”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.malopolska.pl/ugigolomniawawrzenczyce,m,342133,2021.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP /igwa/skrytka oraz poczty elektronicznej ug_igwaw@poczta.onet.pl ;

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca, zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem formularza do komunikacji jako za³±cznik.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej na wskazany w ust. 2 adres email.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporz±dz. Parlamentu Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str.1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestWójt Gminy Igo³omia-Wawrzeñczyce 32-125 Wawrzeñczyce 57, tel. 12 2874003; e-mail:ug_igwaw@poczta.onet.pl 2.W sprawach zwi±z. zPani/Pana danymi osobowymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w Gminie Igo³omia-Wawrzeñczyce: Panem Tomaszem Nowakowskim, adres e-mail: iod@igwa.pl; telefon: 12 287-40-03 wew. 22.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarz. bêd± w celu przeprow. postêpow. i udziel. zamów., prowadzenia dokumentacji ksiêgowo podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeñ lub obrony przed roszczeniami.4.Podstaw± przetwarzania danych osobowych jest:1)ustawa z dnia 11.09.2019r. – PZP;2)ustawa z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych; 3)ustawa z dnia 14.07.1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; 4)art.6 pkt.1 lit.c RODO – przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze.5.Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upowa¿. Na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowi±z. przepisów prawa, w szczególno¶ci osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêp. na podst. art. 18 oraz art. 74–76 PZP. Zasada jawno¶ci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).6.Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwar.przez okres niezbêdny do realizacji celu przetwarz. oraz przez okres wynikaj±cy z przepisów, w szczegól. z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, w szczegól. zgodnie z art.78 ust.1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêp. o udziel. zamów., a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamów. publicz. przekracza 4 lata – przez ca³y okres obowi±zywania umowy.7 Posiada Pani/Pan prawo:1) ¿±dania dostêpu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowi±zku, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj. mo¿e, zgodnie z art.75 PZP, ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêp. o udziel. zamów.;2) ¿±dania sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych; zgodnie z art.76 PZP wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêp. oraz jego za³±czników;3) usuniêcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie s± ju¿ niezbêdne do celów, w których zosta³y zebrane lub w inny sposób przetwarzane;4) ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art.74 ust.3 PZP wykonanie tego obowi±zku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do dnia zakoñczenie postêp. o udziel. zamów.8. Przys³uguje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.9.Pani/Pana dane osobowe nie bêd± poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym równie¿ profilowaniu. 10.Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich. 11.Podanie danych osob. jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanych z udzia³em w postêp. o udziel. zamów.; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP. 12.Jednocze¶nie Zamawiaj. przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj. w zwi±zku z prowadzonym postêpow. i które Zamawiaj. po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêp., chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art.14 ust.5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 158779,33 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa sieci wodoci±gowej w Gminie Igo³omia-Wawrzeñczyce (3 odc. – w m. Z³otniki, Igo³omia, Pobiednik Ma³y).”
2. Zakres prac obejmuje:
1) Rozbudowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Z³otniki
- wykonanie sieci wodoci±gowej PE 100RC SDR 11 dn 110 – 118,5 mb
- hydrant nadziemny DN 80
2) Rozbudowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Igo³omia
- wykonanie sieci wodoci±gowej PE 100RC SDR 11 dn 90 – 71,5 mb
- hydrant nadziemny DN 80
3) Rozbudowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Pobiednik Ma³y
- wykonanie sieci - wodoci±gowej PE 100RC SDR 11 dn 110 – 219,0 mb
- hydrant nadziemny DN 80.

3. Szczegó³owy zakres robót do wykonania okre¶la przedmiar robót i dokumentacja techniczna – stanowi±ce za³±czniki do niniejszej SWZ.
Uwaga: przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej sieci wodoci±gowej w skali 1:1000.
4. Zamówienie obejmuje równie¿:
1) ewentualne koszty zwi±zane z organizacj± ruchu ko³owego i pieszego (ewent. projekt organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia;
2) koszty zwi±zane z zapleczem budowy;
3) koszty zwi±zane z zabezpieczeniem terenu budowy;
4) dokumentacjê powykonawcz± – 3 kpl.
5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Dokumentacja techniczna – za³±cznik nr 10 do SWZ;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – za³±cznik nr 11 do SWZ;
3) Przedmiar robót – za³±cznik nr 9A, nr 9B, nr 9C do SWZ;
6. Przedmiot umowy nale¿y wykonaæ zgodnie z:
1) przedmiarem robót;
2) Specyfikacj± Techniczn± Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
3) dokumentacj± techniczn±,
4) warunkami wynikaj±cymi z obowi±zuj±cych przepisów technicznych i prawa budowlanego;
5) wymaganiami wynikaj±cymi z obowi±zuj±cych Polskich Norm i aprobat technicznych;
6) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie opisanych w SWZ kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u:
1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
1.3. uprawnieñ sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
1) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie nie wcze¶niej ni¿ w okresie
ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli
okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie - minimum 2 roboty budowlane, z których ka¿da polega³a na budowie lub
rozbudowie sieci wodoci±gowej lub kanalizacyjnej o d³ugo¶ci minimum 400 metrów ka¿da.
Uwaga:
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub
korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ustawy Pzp minimum
jeden Wykonawca lub jeden podmiot udostêpniaj±cy zasoby musi posiadaæ pe³ne
do¶wiadczenie wskazane w ww. warunku udzia³u w postêpowaniu – pkt 1.4. ppkt 1)
SWZ. Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT)/odpowied¼ na pytanie
czwarte/ Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy zasoby musi posiadaæ pe³ne do¶wiadczenie wskazane w warunku udzia³u w postêpowaniu wskazane w pkt 1.4. ppkt 1) SWZ – dotyczy to konieczno¶ci wykazania do¶wiadczenia wynikaj±cego z powtarzalno¶ci wykonanych robót tj. wykonania minimum 2 robót przez jeden podmiot.
- Wykonawca powinien w wykazie robót wyra¼nie okre¶liæ zakres robót, a w szczególno¶ci
d³ugo¶æ sieci wodoci±gowej lub kanalizacyjnej, aby mo¿na by³o ustaliæ, czy spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu.
2) Potencja³ kadrowy:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd±
dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji:
 min. jedn± osob± która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy oraz robót w
bran¿y sanitarnej, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych w zakresie odpowiadaj±cym
przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia
budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w
przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania
robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
Uprawnienia, o których mowa powy¿ej, powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;- Za³. Nr 7 do SWZ.
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - Za³. Nr 5 do SWZ
b) Dowody okre¶laj±ce, czy roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa pod lit. a, zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
c) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrole jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami – Za³. Nr 4 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do przygotowania oferty zaleca siê skorzystanie z Formularza oferty, stanowi±cego Za³±cznik Nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawieraæ wszystkie informacje wymagane we wzorze.
2. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego, zgodnie z Za³. Nr 2 do SWZ.
O¶wiadczenie powy¿sze stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 2, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 2, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby zgodnie z Za³. nr 3 do SWZ.
5. O¶wiadczenia, o których mowa w ust. 2–4, sk³ada siê wraz z ofert±, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Kosztorys ofertowy sk³ada siê wraz z ofert±, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

19. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w projektowanych postanowieniach umownych, które zostan± wprowadzone do umowy (Za³. Nr 8 do SWZ GK.271.6.2021).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-14 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: miniPortal - https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-14 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.