Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00140341/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów konserwacyjnych i napraw pieców konwekcyjno-parowych oraz zmywarek przemysłowych - sprawa nr 16/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przeglądów konserwacyjnych i napraw pieców konwekcyjno-parowych oraz zmywarek przemysłowych - sprawa nr 16/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7790cf4f-c49a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195050
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056708/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługi napraw, konserwacji, przeglądów urządzeń i sprzętu służby żywnościowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140341
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 75726,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów konserwacyjnych pieców konwekcyjno-parowych oraz zmywarek przemysłowych, zgodnie z wymaganiami oraz warunkami świadczenia przedmiotu zamówienia określonymi przez Zamawiającego.►Usługa obejmuje:
sprawdzenie sprzętu pod względem technicznym, mechanicznym, elektrycznym oraz BHP,
przeglądy konserwacyjne umożliwiające właściwą eksploatację, przegląd ogólny, oraz
w zależności od urządzenia / sprzętu sprawdzenie stanu technicznego, regulacje maszyn i urządzeń, pomiary rezystencji izolacji i ciągłości przewodu zerowego do zasilania włącznie, czyszczenie i smarowanie pracujących części i elementów, konserwacja uszczelek, dokręcenie poluzowanych elementów i mocowań, uzupełnienie brakujących ilości płynów eksploatacyjnych, poprawienie mocowań kabli przełączy,
wymiana filtrów mechanicznego do wody (filtr 10” do wody piankowy lub sznurkowy przepustowości wodnej i mikronażu dopasowanej do urządzenia),
czyszczenie i odkamienianie,
diagnostykę czy sprzęt / urządzenie nie nadaje się do dalszej eksploatacji lub wymaga naprawy ze wskazaniem zakresu naprawy,
dokonanie wpisów w dowodach urządzenia (EKSPL-37),
przeglądy konserwacyjne Wykonawca jest zobowiązany wykonać w miejscu, gdzie jest użytkowany sprzęt / urządzenie.
►Miejsce wykonania usługi:
Jednostka Wojskowa: 4 Pułk Chemiczny, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica,
Jednostka Wojskowa: 3 Batalion Drogowo-Mostowy, al. 3 Maja 4, 86-200 Chełmno,
Jednostka Wojskowa: 8 Batalion Walki Radioelektronicznej ul. gen. Józefa Hallera 62,
86-300 Grudziądz,
Jednostka Wojskowa: Centrum Szkolenia Logistyki:
• ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz,
• ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz,
• ul. Dworcowa 6 A, 86-134 Grupa,
►Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia winien:
1) posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania przeglądów konserwacyjnych
2) dysponować / posiadać potencjał techniczny, warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie umożliwiające sprawne, profesjonalne wykonanie usługi;
3) dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną sprzętu, urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, który został przeszkolony w danym zakresie i posiadającym praktyczne co najmniej 2-letnie doświadczenie w przedmiocie zamówienia (naprawy, serwis urządzeń gastronomicznych, chłodniczych odpowiednio w danym zadaniu, na które Wykonawca składa ofertę);
►Wymagania przedmiotowe niezbędne dla realizacji usługi w zakresie uprawnień wymaganych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385) oraz Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2022, poz. 1392):
• osoby wykonujące zakres czynności objętych zawartą umową (prace w zakresie dozoru
i eksploatacji) winny posiadać świadectwo kwalifikacyjne SEP „D” oraz „E” zgodnie z ustawą jak wyżej, w tym:
w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną objętych zamówieniem a stanowiących:
urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV (pkt 2 ustawy);
aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2 i 10 ustawy,
w zakresie urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych objętych zamówieniem a stanowiących:
kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50 kW, wraz
z urządzeniami pomocniczymi (pkt 1 ustawy);
urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kW (pkt 5 ustawy);
aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia automatycznej regulacji, do urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 1 i 5, pkt 10 ustawy,
personel wykonujący czynności objęte przedmiotem zamówienia jest zobowiązany posiadać certyfikat lub inny dokument równoważny, potwierdzający uprawnienie, przeszkolenie do serwisowania pieców konwekcyjno-parowych oraz zmywarek gastronomicznych tunelowych / kapturowych - dotyczy urządzeń następujących marek: Elektrolux, Fagor, Hendi, Hobart, Retigo, RM Gastro, Winterhalter, Krupps – np. posiadanie autoryzacji (co najmniej dwóch producentów jak wyżej) do wykonywania serwisu – czynności obsługowo-technicznych sprzętu / urządzeń.
►Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących usługi (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt),
2) zabezpieczenia urządzeń / sprzętu przed uszkodzeniami i zniszczeniami,
3) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, odzieży i akcesoriów ochronnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środki do dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową.
Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego
4.5.5.) Wartość części: 34873,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw pieców konwekcyjno-parowych oraz zmywarek przemysłowych, zgodnie z wymaganiami oraz warunkami świadczenia przedmiotu zamówienia określonymi przez Zamawiającego.►Usługa obejmuje:
ustalenie przyczyn awarii;
diagnostykę czy sprzęt / urządzenie nie nadaje się do dalszej eksploatacji lub wymaga naprawy ze wskazaniem zakresu naprawy, opracowanie kosztorysu (wyceny) ze szczegółową specyfiką kosztów i wyceną części, materiałów oraz z podaniem ilości godzin potrzebnych na dokonanie naprawy;
wykonanie napraw umożliwiających dalszą eksploatację (w tym wymiana zużytych części i elementów roboczych),
sprawdzenie poprawności i bezpieczeństwa działania sprzętu/urządzenia po usunięciu awarii (naprawie);
dokonanie wpisów w dowodach urządzenia EKSPL-37 (zezwalających na dalszą eksploatację lub zakwalifikowanie sprzętu do wycofania z eksploatacji),
►Miejsce wykonania usługi:
Miejsce wykonania usługi:
Jednostka Wojskowa: 4 Pułk Chemiczny, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica,
Jednostka Wojskowa: 3 Batalion Drogowo-Mostowy, al. 3 Maja 4, 86-200 Chełmno,
Jednostka Wojskowa: 8 Batalion Walki Radioelektronicznej ul. gen. Józefa Hallera 62,
86-300 Grudziądz,
Jednostka Wojskowa: Centrum Szkolenia Logistyki:
• ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz,
• ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz,
• ul. Dworcowa 6 A, 86-134 Grupa,
►Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia winien:
1) posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw
2) dysponować / posiadać potencjał techniczny, warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie umożliwiające sprawne, profesjonalne wykonanie usługi;
3) dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną sprzętu, urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, który został przeszkolony w danym zakresie i posiadającym praktyczne co najmniej 2-letnie doświadczenie w przedmiocie zamówienia (naprawy, serwis urządzeń gastronomicznych, chłodniczych odpowiednio w danym zadaniu, na które Wykonawca składa ofertę).
►Wymagania przedmiotowe niezbędne dla realizacji usługi w zakresie uprawnień wymaganych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385) oraz Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2022, poz. 1392):
• osoby wykonujące zakres czynności objętych zawartą umową (prace w zakresie dozoru i eksploatacji) winny posiadać świadectwo kwalifikacyjne SEP „D” oraz „E” zgodnie z ustawą jak wyżej, w tym:
w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną objętych zamówieniem a stanowiących:
urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV (pkt 2 ustawy);
aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2 i 10 ustawy,
w zakresie urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych objętych zamówieniem a stanowiących::
kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi (pkt 1 ustawy);
urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kW (pkt 5 ustawy);
aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia automatycznej regulacji, do urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 1 i 5, pkt 10 ustawy,
personel wykonujący czynności objęte przedmiotem zamówienia jest zobowiązany posiadać certyfikat lub inny dokument równoważny, potwierdzający uprawnienie, przeszkolenie do serwisowania pieców konwekcyjno-parowych oraz zmywarek gastronomicznych tunelowych / kapturowych - dotyczy urządzeń następujących marek: Elektrolux, Fagor, Hendi, Hobart, Retigo, RM Gastro, Winterhalter, Krupps – np. posiadanie autoryzacji (co najmniej dwóch producentów jak wyżej) do wykonywania serwisu – czynności obsługowo-technicznych sprzętu / urządzeń.
►Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących usługi (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt),
2) zabezpieczenia urządzeń / sprzętu przed uszkodzeniami i zniszczeniami,
3) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, odzieży i akcesoriów ochronnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środki do dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową.
Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego
4.5.5.) Wartość części: 40650,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26639,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26639,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26639,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FP PROSPER Justyna Rymkiewicz-Łaba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531554836
7.3.3) Ulica: Słoneczna 1
7.3.4) Miejscowość: Tuchom
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FP PROSPER JUSTYNA RYMKIEWICZ-ŁABA
jakie przetargi wygrała firma
FP PROSPER JUSTYNA RYMKIEWICZ-ŁABA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26639,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FP PROSPER Justyna Rymkiewicz-Łaba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531554836
7.3.3) Ulica: Słoneczna 1
7.3.4) Miejscowość: Tuchom
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FP PROSPER JUSTYNA RYMKIEWICZ-ŁABA
jakie przetargi wygrała firma
FP PROSPER JUSTYNA RYMKIEWICZ-ŁABA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Budowa boiska wielofunkcyjnego dla wychowanków CPDiPR w Grudziądzu.
- Remont dachu wraz z opracowaniem projektu instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 57 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie - 33/2024
- Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa oświetlenia na ul. Orzechowej
- Sukcesywna dostawa kruszywa ceglano-betonowego oraz granitowego o frakcji od 0,00 do 31,5 mm
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych (...) w formule zaprojektuj (projektowanie dot. czterech budynków) i wybuduj z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu
- Organizacja dwóch turnusów 10-dniowego obozu profilaktycznego w kurortach nadmorskich dla 80 dzieci (2 x 40 dzieci) z terenu gminy Grudziądz z rodzin defaworyzowanych w wieku 8-16 lat
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.