Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00106982/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
- 2024/BZP 00282094/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkół nr 7 przy ul. Orląt Lwowskich w Koszalinie w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej (...)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-007
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 3488656
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: emilia.miszewska@um.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkół nr 7 przy ul. Orląt Lwowskich w Koszalinie w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej (...)"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18faf6ec-b190-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00329388/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej – ZS nr 7 - w ramach projektu "Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: (...)"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Umowa o dofinansowanie projektu pn. "Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: Żłobek "Skrzat", Przedszkole nr 13, 14, 15, ZS nr 7 w Koszalinie" nr umowy o dofinansowanie RPZP.02.05.00-32-A063/16-00 z dnia 06.11.2018 r. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Zachodniopomorskiego 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106982/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-8.271.1.13.2022.EM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2577741,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkół nr 7 przy ul. Orląt Lwowskich w Koszalinie w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej Żłobek Skrzat, Przedszkole nr 13, 14, 15, ZS nr 7 w Koszalinie".
2. ZAKRES RZECZOWY ROBÓT OBEJMUJE m.in.:
1) rozebranie ścian zewnętrznych logii dawnego internatu;
2) wymurowanie nowych ścian zewnętrznych logii;
3) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian zaprawą wodoszczelną bitumiczną oraz ocieplenie ścian fundamentowych i ścian piwnic od poziomu ław fundamentowych do wierzchu cokołu styrodurem gr. 15 cm (λ=0,032 W/mK);
4) wykonanie cokołu budynku i wykończenie go tynkiem mozaikowym w kolorze wskazanym na rysunkach;
5) wykonanie opasek wokół budynku;
6) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem typu EPS 70 Fasada gr. 15 cm, TR 100 o współczynniku λ=0,032 W/mK wraz z wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym mineralnym malowanym farbą silikonową z efektem perlenia, kolor wg rysunków elewacji;
7) montaż budek lęgowych dla ptaków na elewacji i okolicznych drzewach, zgodnie z zapisami w ekspertyzie ornitologiczno – chiropterologicznej;
8) ocieplenie stropodachu wentylowanego metodą wdmuchiwania granulatu o współczynniku λ=0,042 W/mK, gr. 24 cm;
9) podmurowanie ścian attykowych;
10) wykonanie i montaż wsporników zwiększających połać dachową;
11) ocieplenie stropodachów niewentylowanych warstwą styropapy gr. 20 cm o współczynniku λ=0,035 W/mK;
12) pokrycie połaci dachowej stropodachu wentylowanego jedną warstwą papy termozgrzewalnej nawierzchniowej;
13) pokrycie połaci dachowej stropodachu niewentylowanego (ocielonego styropapą) jedną warstwą papy termozgrzewalnej nawierzchniowej;
14) wymianę wszystkich obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe, parapety zewnętrzne);
15) wymianę części okien i drzwi zewnętrznych;
16) nadbudowę części kominów, ocieplenie i otynkowanie wszystkich kominów;
17) przykrycie wszystkich kominów czapami betonowymi;
18) wymianę krat okiennych i studzienkowych;
19) remont schodów zewnętrznych i balustrad;
20) remont konstrukcji zadaszeń;
21) rozbiórkę ściany żelbetowej od strony południowo-wschodniej;
22) wykonanie i montaż obudów grzejnikowych;
23) przebudowę instalacji centralnego ogrzewania i budowa ciepła technologicznego;
24) budowę instalacji wentylacji mechanicznej w sali gimnastycznej i pracowni chemicznej;
25) obudowę kanałów wentylacji z płyt G-K;
26) przebudowę instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji;
27) wymianę osprzętu sanitarnego;
28) wymianę grzejników CO;
29) izolację termiczną rur i wykonanie na nich obudów z płyt G-K;
30) przebudowę instalacji elektrycznej;
31) budowę instalacji monitoringu zewnętrznego;
32) przebudowę instalacji odgromowej (przyjąć całkowicie nową instalację odgromową z pręta dFeZn o min. przekroju fi 8mm na wspornikach dachowych w odległości pomiędzy wspornikami 1,0m);
33) budowę instalacji teletechnicznej;
34) zamurowanie bruzd w ścianach i sufitach po ułożeniu wszystkich elementów instalacji i pomalowanie całych powierzchni ścian i sufitów (na których wykonywane były roboty);
35) wykonanie i montaż tablic informacyjnej i pamiątkowej, wg wzoru określonego w załączniku Nr 1 do Rozdziału II SWZ.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SWZ wraz z załącznikami, w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261410-1 - Izolowanie dachu
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5119900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5942528,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5119900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO REALIZACJI i OBSŁUGI BUDOWNICTWA „BUDDOM" mgr inż. Zdzisław Ślubowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330912553
7.3.3) Ulica: ul. Michała Kajki 4/1
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-369
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty sanitarne i roboty elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5119900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
II. Nazwa projektu lub programu: Umowa o dofinansowanie projektu pn. "Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: Żłobek "Skrzat", Przedszkole nr 13, 14, 15, ZS nr 7 w Koszalinie" nr umowy o dofinansowanie RPZP.02.05.00-32-A063/16-00 z dnia 06.11.2018 r. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020.
III. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
IV. Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy PZP.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu osiedla "Kretomino" w Koszalinie
- Remont budynku biurowo-sztabowego nr 17 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym przy ul. 4 Marca w Koszalinie.
- Budowa systemu detekcji i gaszenia rozdrabniacza do produkcji paliwa RDF w Hali nr 2 oraz maszyny rozrywającej worki w Hali nr 3 na terenie Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego na ulicach miasta Koszalina
- Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w Koszalinie na rok 2024
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi.
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
- Budowa komory dostępowej do trafostacji przy wylocie tunelu ul. Złotej w Warszawie wraz z przebudową infrastruktury technicznej
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.