eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › "Zakup 9-osobowego mikrobusu specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, na rzecz Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowomiejskiej 19 we Włocławku."



Ogłoszenie z dnia 2023-04-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup 9-osobowego mikrobusu specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, na rzecz Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowomiejskiej 19 we Włocławku."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej przy ulicy Nowomiejskiej 19 we Włocławku

1.3.) Oddział zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej przy ulicy Nowomiejskiej 19 we Włocławku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005886445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowomiejska 19

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpswloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpswloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2cd6e8bb-de8d-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup 9-osobowego mikrobusu specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, na rzecz Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowomiejskiej 19 we Włocławku."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cd6e8bb-de8d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065570/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 "Zakup 9-osobowego mikrobusu specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, na rzecz Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowomiejskiej 19 we Włocławku."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183930

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki: art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.

Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki: W postępowaniu nr DAG.260.1.2023 w tożsamym przedmiocie zamówienia w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, tj.: do dnia 24.03.2023 r. do godz. 14:00 do Zamawiającego nie wpłynęły żadne oferty ze strony Wykonawców. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił w/w postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp i przystąpił do zastosowania procedury z art. 305 pkt. 2) ustawy Pzp.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2a53dbfa-bf24-11ed-b311-9aae6ad31be8

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG.260.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego mikrobusu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej
we Włocławku przy ulicy Nowomiejskiej 19. Pojazd ma być wyposażony w atestowaną windę elektryczną, załadowczą, fabrycznie nową, posiadającą aktualne badania i przegląd Urzędu Dozoru Technicznego.
Szczegółowy wykaz parametrów technicznych, wymagane wyposażenie oraz pozostałe wymogi dla pojazdu zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
2. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie prowadzone jest na podstawie umowy nr WRR/000417/02/D z dnia 19.09.2022 r. zawartej z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 13 o dofinansowaniu projektu w ramach programu pn. „Program wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D.
3. Wykonawca jest zobowiązany zdobyć wszystkie informacje potrzebne do udziału w negocjacjach oraz podpisania umowy.
4. Dostarczony pojazd musi być fabrycznie nowy oraz musi spełniać wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej - w szczególności w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji wraz z załącznikami. Wszystkie urządzenia montowane w/na pojeździe,
o ile jest to wymagane przez przepisy prawa, muszą posiadać właściwe świadectwo dopuszczenia.
5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji mechanicznej na okres nie krótszy niż 24 miesiące z limitem przebiegu 1 000 000 kilometrów na dostarczony pojazd wraz z wyposażeniem. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.
Zamawiający stawia minimalne wymagania w zakresie udzielanej gwarancji:
Gwarancja mechaniczna (na silnik i wszystkie podzespoły samochodu, obejmujące prawidłowe funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne) z limitem przebiegu 1 000 000 km – minimum 24 miesiące.
6. Wykonawca zapewnia:
1) w dniu dostawy/podczas odbioru nieodpłatne przeszkolenie teoretyczne i praktyczne przyszłych użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi dostarczonego pojazdu oraz osprzętu,
2) że pojazd będący przedmiotem zamówienia jest wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych,
3) w dniu odbioru przedmiotowego pojazdu przekaże Zamawiającemu dokumentację techniczno-eksploatacyjną: instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu i książkę przeglądów serwisowych (książki nie są obligatoryjne w przypadku prowadzenia wewnętrznej bazy serwisowej), aktualne świadectwo dopuszczenia, 2 komplety kluczy, wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdu oraz wszystkie niezbędne dokumenty do rejestracji
i ubezpieczenia pojazdu oraz wyda wykaz autoryzowanych stacji obsługi.
7. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w istotnych postanowieniach umowy (w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia).
8. Cena zaoferowana przez Wykonawcę w trakcie negocjacji musi być kompletna tzn. zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia - w szczególności: koszt kompletnego pojazdu wraz z windą, podatek od towarów i usług (VAT), koszty transportu i inne niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu umowy.
9. W czasie odbioru techniczno-jakościowego Zamawiający dokona sprawdzenia posiadania dokumentacji dla przedmiotu umowy, zgodności wykonania pojazdu z umową, jakości wykonania, funkcjonowania pojazdu, jego poszczególnych urządzeń oraz zgodności ilościowej i jakościowej dodatkowego wyposażenia. Z odbioru techniczno-jakościowego przedmiotu umowy zostanie sporządzony protokół w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron i podpisany przez obydwie strony.
10. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny. Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]).
11. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w ramach zadania w terminie zaoferowanym w trakcie prowadzonych negocjacji, nie dłuższym jednak niż 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114400-3 - Minibusy

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jaworski Auto Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882343490

7.3.3) Ulica: ul. Okrężna 2G

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.