eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarnowiec › Budowa zbiorników ścieków dowożonych o pojemności łącznej 75m3 wraz z infrastrukturą kanalizacyjną w miejscowości Żarnowiec gmina Żarnowiec



Ogłoszenie z dnia 2023-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zbiorników ścieków dowożonych o pojemności łącznej 75m3 wraz z infrastrukturą kanalizacyjną w miejscowości Żarnowiec gmina Żarnowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żarnowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 34

1.5.2.) Miejscowość: Żarnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-439

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 326449320

1.5.8.) Numer faksu: +48 326449256

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zarnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugzarnowiec.madkom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-887d4dfc-ba95-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zbiorników ścieków dowożonych o pojemności łącznej 75m3 wraz z infrastrukturą kanalizacyjną w miejscowości Żarnowiec gmina Żarnowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-887d4dfc-ba95-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063373/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa zbiorników scieków dowożonych o pojemności 75 m3 wraz z infrastrukturą kanalizacyjną w miejscowości Żarnowiec, gmina Żarnowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123785

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia „Budowa zbiorników ścieków dowożonych o pojemności łącznej 75 m3 wraz z infrastrukturą kanalizacyjną w miejscowości Żarnowiec gmina Żarnowiec” jest zaprojektowanie i wykonanie:
1) stacji zlewnej ścieków dowożonych, w tym obiekty i urządzenia:
a) zbiorników o łącznej poj. czynnej ok. 75 m3, wraz z wyposażeniem (mieszadło + napowietrzanie),
b) kontenera socjalnego – 1szt (bez wyposażenia)
c) kontenera z sitem oraz instalacją i układami pomiarowymi do przyjmowania ścieków dowożonych
d) dróg i placów, o pow. ok. 1900 m2
e) ogrodzenia terenu stacji zlewnej ścieków dowożonych, długość ok.210,0 m i wys. 1,8 m,
f) bramy wjazdowej z furtką – 1 szt.,
g) kanalizacji sanitarnej DN 200 odprowadzającej ścieki ze zbiorników na terenie stacji zlewczej do oczyszczalni Gminy Żarnowiec, l = ok. 460 mb, w tym studnie kanalizacyjne wraz z dennicą oraz włazem – 13 kpl
h) sieci wodociągowej DN110 doprowadzającej wodę do obiektów stacji zlewczej l=ok. 430 mb
i) pompowni ścieków – 1 kpl.,
j) kanalizacji sanitarnej DN200 na terenie stacji zlewczej l= ok 65mb
k) kanalizacji sanitarnej DN160 na terenie stacji zlewczej l = ok 35 mb
l) rurociągu tłocznego PE90 l = ok. 1,5m
m) studzienka kanalizacyjna – 8 kpl.
n) rurociągów międzyobiektowych DN200, l = ok. 50 m,
o) wykonania układów zasilania energetycznego + oświetlenia, l = ok. 430m
p) kabli sterowniczych i sygnalizacyjnych, l = ok. 550 m,
q) przyłącza wodociągowego DN63 l = ok 15 mb
r) instalacji wodociągowej DN63 l = ok 104 mb
s) studni wodomierzowej DN1000 – 1kpl
t) studni poboru wody DN1000 do utrzymania czystości na terenie obiektu stacji zlewczej – 1pkl
u) przygotowania terenu do realizacji Zamówienia
v) studnia kanalizacyjna DN1500 na terenie istniejącej oczyszczalni wraz z kratą
w) sito w zbiornikach na ścieki dowożone – 3 kpl
x) odtworzenie nawierzchni po budowie wodociągu i kanalizacji ok. 2300m2
2) Sieci kanalizacji sanitarnej DN90-DN200 mm w miejscowości Żarnowiec w ciągu ul. Mostowej wraz z podwieszeniem odcinka rurociągu tłocznego do konstrukcji projektowanego obiektu mostowego nad rzeką Pilicą oraz odejściami przyłączy do granicy działek, w tym:
a) sieci kanalizacji sanitarnej DN200 o długości ok. 540 mb
b) studnie kanalizacyjne wraz z dennicą i włazem – 23 kpl.
c) przyłączy kanalizacji sanitarnej DN160 o długości ok. 110 mb
d) pompowni ścieków – 1 kpl
e) kabel zasilający pompownie o długości ok. 15 mb
f) sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej DN90 wraz z podwieszeniem do projektowanej konstrukcji obiektu mostowego – ok. 15 mb
g) odtworzenie nawierzchni po budowie kanalizacji – ok. 3385m2
h) przygotowanie terenu do realizacji Zamówienia

3) Sieci kanalizacji sanitarnej DN90-DN200 mm w miejscowości Żarnowiec w na odcinku ul. Warszawska boczna wraz z przekroczeniem rzeki Pilica rurociągiem tłocznym oraz odejściami przyłączy do granicy działek, w tym:
a) sieci kanalizacji sanitarnej DN200 o długości ok. 101 mb
b) przyłączy kanalizacji sanitarnej DN160 o długości ok. 15 mb
c) studnia kanalizacyjna wraz z dennicą oraz właz – 6 kpl.
d) pompowni ścieków – 1 kpl
e) kabel zasilający pompownie o długości ok. 5mb
f) sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej DN90 z przewiertem pod rzeką Pilicą ok. 15mb
g) odtworzenie nawierzchni po budowie kanalizacji – ok. 71m2
h) przygotowanie terenu do realizacji Zamówienia

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) sporządzonym przez PM DESIGNS Sp. z o.o. ul. Spacerowa 35, 32-087 Zielonki.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

3. Tam, gdzie w SWZ w tym w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU) został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych" w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ w tym PFU.

4. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego (w zakresie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp) musi udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. W przypadku zastosowania materiałów lub wyrobów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.

Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).

W przypadku wymagania w Programie Funkcjonalno - Użytkowym etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.

5. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników ( art. 100 ust. 1 ustawy Pzp ).
Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.

6. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie roboty budowlane, roboty instalacyjne) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ

7. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi min 3 lata liczonych od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego zadania (bez uwag).

8. Rękojmia na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.

9. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu Harmonogramu rzeczowo-finansowego. Harmonogram będzie wymagał akceptacji Zamawiającego.

10. Zamawiający zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

11. Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9782190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9782190,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9782190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERRA MOTA sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382070551

7.3.3) Ulica: Bardiowska 3

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9782190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.