Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00144317/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2021/2022 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Łaziskach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430670420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łaziska 76
1.5.2.) Miejscowość: Łaziska
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-335
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzos@gminalaziska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzoslaziska.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.gzoslaziska.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2021/2022 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-089a7d9c-f9d3-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002411/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie uczniów do szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144317/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: GZOS.251.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64306,200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia - dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Karczmiskach i ich odwożenie do domu po zakończeniu zajęć lekcyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu.1) Dowóz i odwóz 9 uczniów będzie dobywał się z niżej wymienionych miejscowości:
a) Kopanina Kaliszańska 2 – 3 uczniów,
b) Wojciechów 1 – 2 uczniów,
c) Głodno 42 – 1 uczeń,
d) Braciejowice 1 – 1 uczeń,
e) Braciejowice 130 – 1 uczeń,
f) Wrzelów 45 – 1 uczeń.
2) Dzienna trasa wynosi średnio 92 km. Podane kilometry dotyczą trasy przewozu uczniów, bez przejazdów z i do miejsc garażowania.
3) Godziny dowozu i odwozu zostaną uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w chwili zawarcia umowy i mogą być korygowane w trakcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 42258,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia - dowożenie uczniów niepełnosprawnych do oddziału specjalnego szkoły Podstawowej im. bł. Jana Pawła II w Kluczkowicach z siedzibą szkoły w Ćwiętalce i ich odwożenie do domu po zakończeniu zajęć lekcyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu.1) Dowóz i odwóz 2 uczniów będzie dobywał się z niżej wymienionych miejscowości:
a) Głodno 6 – 1 uczeń,
b) Niedźwiada Duża 58– 1 uczeń.
2) Dzienna trasa wynosi średnio 48 km. Podane kilometry dotyczą trasy przewozu uczniów, bez przejazdów z i do miejsc garażowania.
3) Godziny dowozu i odwozu zostaną uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w chwili zawarcia umowy i mogą być korygowane w trakcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 22047,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50730,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82368,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50730,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ARTIS" Arkadiusz Lankamer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171766592
7.3.4) Miejscowość: Skoków 92
7.3.5) Kod pocztowy: 24-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50730,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36049,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65837,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36049,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Paweł Kania
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171639801
7.3.4) Miejscowość: Łaziska 71A
7.3.5) Kod pocztowy: 24-335
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36049,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przewozu uczestników Dziennego Domu Pomocy "Akademia Bieszczadzkiego Seniora" w Ustrzykach Dolnych w okresie od lipca do grudnia 2024 r.
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie międzynarodowego transportu wystawy "Przyjemności katastematyczne" na potrzeby jej prezentacji w Polskim Pawilonie w Gwangju Biennale, w Korei Południowej
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn "Dziś uczeń-jutro student"
- Zakup biletów miesięcznych na przewóz uczniów dojeżdżających do szkół na terenie gminy Dąbrowa Białostocka w okresie od 01.09.2024 r. do 26.06.2026 r. w dni nauki szkolnej
- Dowóz dzieci z terenu gminy Kunów do PSP im. Antoniego Hedy "Szarego" w Kunowie, Publicznego Przedszkola w Kunowie, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Janiku, PSP w Wymysłowie
- Świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Czarny Dunajec w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.