eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczucin › Przebudowa drogi gminnej nr 180380K - ul. Piaski wraz z częścią infrastruktury technicznej w km 0+003,7 do km 0+138,5 w miejscowości Szczucin, Gmina Szczucin - postępowanie drugie



Ogłoszenie z dnia 2021-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 180380K - ul. Piaski wraz z częścią infrastruktury technicznej w km 0+003,7 do km 0+138,5 w miejscowości Szczucin, Gmina Szczucin – postępowanie drugie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZUCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660772

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 3

1.5.2.) Miejscowość: Szczucin

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-230

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umigszczucin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umigszczucin

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 180380K - ul. Piaski wraz z częścią infrastruktury technicznej w km 0+003,7 do km 0+138,5 w miejscowości Szczucin, Gmina Szczucin – postępowanie drugie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8b97923-202e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003046/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa drogi gminnej nr 180380K - ul. Piaski wraz z częścią infrastruktury technicznej w km 0+003,7 do km 0+138,5 w miejscowości Szczucin, Gmina Szczucin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest
pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, platformy ePUAP, dostępnej pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.7.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewidziany do realizacji zakres przedmiotu zamówienia składa się i będzie realizowany w
oparciu o dwa powiązane ze sobą lecz odrębne opracowania projektowe:
a) Przebudowa drogi gminnej nr 180380K – ul. Piaski wraz z częścią infrastruktury technicznej w
km 0+003,7 do km 0+138,5 w msc. Szczucin, Gmina Szczucin” - w obrębie granic działki pasa
drogowego drogi gminnej ul. Piaski;
b) Przebudowa drogi krajowej nr 73 Kielce – Tarnów w obrębie skrzyżowania z drogą gminną ul.
Piaski w km 93+522 strona prawa w msc. Szczucin polegającej na przebudowie nawierzchni
drogi oraz chodników w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 180380K – ul. Piaski
wraz z częścią infrastruktury technicznej w km 0+003,7 do km 0+138,5 w msc. Szczucin, Gmina
Szczucin”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale B Specyfikacji Warunków
Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 113 ustawy Pzp):
Opis spełnienia warunków:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym
zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów (art. 114 ustawy Pzp):
Opis spełnienia warunków:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym
zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 115 ustawy Pzp):
Opis spełnienia warunków:
Warunek: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda złożenia następujących
podmiotowych środków dowodowych (dokumentów):
- dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w wysokości min. 500 000,00 zł. (słownie złotych:
pięćset tysięcy 00/100).
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający będzie oceniał:
- Wykonawca złożył dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w wysokości min. 500
000,00 zł. (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100); – spełnia;
- Wykonawca nie złożył dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w wysokości min. 500
000,00 zł. (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100) lub wykonawca złożył w/w dokumenty, lecz z
dokumentów tych nie będzie wynikało, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w wysokości min. 500 000,00 zł. (słownie złotych:
pięćset tysięcy 00/100); – nie spełnia;
4) zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 ustawy Pzp):
Opis spełnienia warunków:
Warunek 1: Nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa
termin składania ofert, wykonawca zrealizował co najmniej dwa zamówienia związane z budową,
przebudową lub remontem dróg o nawierzchni bitumicznej jako obiektów budowlanych liniowych
(w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z
późn. zm.)).
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie postawionego w/w Warunku 1
Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (dokumentów):
- Załącznik Nr 3 Informacje na temat doświadczenia - wykaz robót budowlanych wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
odpowiednie dokumenty;
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego Warunku:
Zamawiający będzie oceniał:
- Wykonawca złożył Załącznik Nr 3 Informacje na temat doświadczenia - wykaz robót
budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w
którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie,
a z dokumentów tych będzie wynikało, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc
wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, wykonawca zrealizował co najmniej dwa
zamówienia związane z budową, przebudową lub remontem dróg o nawierzchni bitumicznej jako
obiektów budowlanych liniowych (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.)).– spełnia;
- Wykonawca nie złożył Załącznika Nr 3 Informacje na temat doświadczenia – wykaz robót
budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w
którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie,
nie wykazał zatem, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym
upływa termin składania ofert, wykonawca zrealizował co najmniej dwa zamówienia związane z
budową, przebudową lub remontem dróg o nawierzchni bitumicznej jako obiektów budowlanych
liniowych (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.
1333 z późn. zm.))
lub wykonawca złożył w/w dokumenty, lecz z dokumentów tych nie będzie wynikało, że
wykonawca spełnił, określony przez Zamawiającego w punkcie VIII.1.4), w/w Warunek 1 – nie
spełnia;
Warunek 2: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W
szczególności:
a) Kierownik Budowy musi posiadać doświadczenie w zakresie kierowania robotami
budowlanymi (roboty w zakresie budowy i/lub rozbudowy, i/lub przebudowy, i/lub remontu, i/lub
modernizacji obiektów budowlanych),
b) Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji
i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831) lub odpowiadające im
ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów
prawa (w szczególności: decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – w zakresie budowy dróg).
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie Warunku 2 Zamawiający żąda
złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (dokumentów):
a) Załącznik Nr 4: Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu – wykaz osób,
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami;
b) Oświadczenie, na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry
kierowniczej wykonawcy, a w szczególności oświadczenie o posiadaniu, przez osoby
odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, uprawnień zgodne z Rozporządzeniem
Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego
do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831) lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio
obowiązujących przepisów prawa (w szczególności: decyzja o stwierdzeniu przygotowania
zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – w zakresie
budowy dróg)
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku – warunku 2:
Zamawiający będzie oceniał:
- Wykonawca złożył:
a) Załącznik Nr 4: Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu
b) Oświadczenie, na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry
kierowniczej wykonawcy, a w szczególności oświadczenie o posiadaniu, przez osoby
odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, uprawnień zgodne z Rozporządzeniem
Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego
do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831) lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio
obowiązujących przepisów prawa (w szczególności: decyzja o stwierdzeniu przygotowania
zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – w zakresie
budowy dróg) – które może być sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10:
Oświadczenie o posiadaniu uprawnień
a z dokumentów tych wynika, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia zgodnie z zapisami Warunku 2 – spełnia;
- Wykonawca nie złożył Załącznika Nr 4: Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu
i/lub nie złożył Załącznika Nr 10: Oświadczenie o posiadaniu uprawnień, a w szczególności
oświadczenie o posiadaniu, przez osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi,
uprawnień zgodne z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r.
w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie (Dz.U.2019.831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na
podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa (w szczególności: decyzja o stwierdzeniu
przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie –
w zakresie budowy dróg)
lub wykonawca złożył w/w dokumenty, lecz z dokumentów tych nie będzie wynikało, że
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają wymagany
przez Zamawiającego, określony w punkcie VIII.1.4., w/w Warunek 2 – nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości
6000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100) do dnia, w którym upływa termin składania
ofert do godziny 09:00. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zamieszczono w SWZ w
Rozdziale A w punkcie 23.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na
piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Dopuszcza się zmianę umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie
zamówienia:
2.1. jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę, dodatkowych robót
budowlanych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one
niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,
w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub
instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów
dla zamawiającego,
c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej
umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków.
2.2. jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których
Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie
modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie
przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
2.3. jeżeli wystąpią pozostałe okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 punkt 1 i punkt 2
ustawy Pzp.
3. Zgodnie z art. 455 ust. 2 ustawy Pzp dopuszczalne są również zmiany umowy bez
przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest
mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 15%, w przypadku zamówień na roboty budowlane,
a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
4. Zmiana niniejszej umowy jest również możliwa w przypadku:
a) zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
c) zmiany osób upoważnionych do realizacji umowy wskazanych w § 5 niniejszej Umowy,
d) wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego w przypadku zaistnienia
okoliczności uniemożliwiających realizację pełnego zakresu rzeczowego, a w związku z tym
obniżenie kwoty wynagrodzenia nie więcej jednak niż o 20 % ceny umownej brutto, która została określona w § 6 ust. 1 umowy.
e) wydłużenie terminu realizacji prac w stosunku do terminu umownego, w przypadku
konieczności dokonania dodatkowych uzgodnień z zainteresowanymi właścicielami działek, na
które ma wpływ realizowany przedmiot zamówienia, lub uzgodnień z innymi instytucjami
występującymi w toku procesu inwestycyjnego, a dokonania tych uzgodnień nie można było
przewidzieć przed przystąpieniem do realizacji;
f) wydłużenie terminu realizacji prac w stosunku do terminu umownego w przypadku zaistnienia
warunków pogodowych uniemożliwiających terminowe zrealizowanie zamówienia; w
szczególności w/w warunki pogodowe dotyczą przypadku wystąpienia opadów o dużym
natężeniu, których efektem jest znaczne podniesienie stanu zwierciadła wody gruntowej na
terenie gminy Szczucin i/lub wystąpienie wezbrań wody w rzekach lub lokalnych ciekach
wodnych, które przekraczają stany ostrzegawcze lub alarmowe, a wystąpienie takich stanów
uniemożliwia prowadzenie przedmiotowych robót budowlanych.
g) wydłużenie terminu realizacji prac w stosunku do terminu umownego, w przypadku zaistnienia
obiektywnych okoliczności, których, przy zachowaniu należytej staranności, nie można było
przewidzieć przed przystąpieniem do realizacji, uniemożliwiających wykonanie zamówienia w
terminie ustalonym przez Zamawiającego;
h) możliwość zmiany podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże się
brakiem podstaw wykluczenia oraz spełnieniem warunków, które zostały określone w
dokumentach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie nie mniejszym niż
podwykonawca dotychczasowy;
Więcej informacji dotyczących zmiany umowy zawarto w SWZ w Rozdziale D: Wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Adres: https://miniportal.uzp.gov.pl lub https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-14 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.