Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00118943/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
- 2023/BZP 00136185/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej i wodnej oraz rozwój infrastruktury sportowej w miejscowości Moskorzew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSKORZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 42
1.5.2.) Miejscowość: Moskorzew
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-130
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@moskorzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.moskorzew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.moskorzew.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej i wodnej oraz rozwój infrastruktury sportowej w miejscowości Moskorzew2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd435fec-b771-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025737/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja infrastruktury drogowej i wodnej oraz rozwój infrastruktury sportowej w miejscowości Moskorzew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118943
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.1.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1963608,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA - Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Moskorzew Nr 350003TW zakres prac do wykonania w ramach części 1 zamówienia wchodzą: roboty budowlane polegające na modernizacji drogi gminnej w miejscowości Moskorzew Nr 350003T odcinka w km 0+000 – 0+673 wraz z modernizacją przepustu betonowego składającego się z dwóch rur o średnicy 1,0 m i długości 8,0 m zlokalizowanego na działce nr ewidencyjny 231, obręb Moskorzew.
Przedmiot zamówienia dotyczący części 1 zamówienia opisano szczegółowo w:
specyfikacjach technicznych, przedmiarach robót - załącznik nr 10 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) – Opis przedmiotu zamówienia – CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 509625,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - Modernizacja ujęcia wody w Moskorzewie – nowe ujęcie wody wraz z wymianą istniejących zbiorników wyrównawczych obejmuje • opracowanie pełnej dokumentacji projektowej oraz wykonawczej na zakres wskazany w zamówieniu oraz złożenie dokumentów do Starostwa Powiatowego we Włoszczowie celem uzyskania pozwolenia na budowę bądź braku sprzeciwu dla robót niewymagających pozwolenia na budowę;• roboty budowlane obejmujące wykonanie pełnego zakresu ujętego w dokumentacji projektowej; wykonanie dokumentacji powykonawczej, odbiór końcowy robót budowlanych
i przekazanie do eksploatacji oraz zawiadomienie o zakończeniu budowy i uzyskanie zaświadczenia, że organ nie wnosi sprzeciwu bądź uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Zakres prac obejmuje wykonanie nowego otworu studziennego wraz z elementami towarzyszącymi, którymi są:
wykonanie otworu studziennego na działce ew. nr 11/15 lub 11/17, obr. 0010- Moskorzew lub alternatywnie na działkach o nr ew. 244 i 245, obr. 0010-Moskorzew (do konsultacji z Zamawiającym celem podjęcia decyzji);
uzbrojenie studni głębinowej do poboru wody surowej;
obudowanie studnię głębinową;
zagospodarowanie terenu wokół studni (m.in. wykonanie ogrodzenia z paneli
ogrodzeniowych na murku prefabrykowanym betonowym wraz z pozostałymi pracami);
studnia głębinowa o głębokości do 95,00 [m];
wymiana dwóch zbiorników wyrównawczych o pojemności po 50,00 [m3] każdy;
podłączenie studni głębinowej wraz ze zbiornikami do istniejącej sieci wodociągowej.
Przedmiot zamówienia dotyczący części 2 zamówienia opisano szczegółowo w:
Programie Funkcjonalno-Użytkowym - załącznik nr 11 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) – Opis przedmiotu zamówienia – CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
41100000-0 - Woda naturalna
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 508650,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA – Rozwój infrastruktury sportowej w miejscowości MoskorzewPrzedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie terenu przy Zespole Placówek Oświatowych w Moskorzewie, Moskorzew 97, na działce o nr ewidencyjnym 354/7, obręb 261303_2.0010 Moskorzew, poprzez jego przebudowę w ramach której założono m.in.:
rozbiórkę istniejącego boiska trawiastego oraz utworzenie nowego kompleksu sportowo rekreacyjnego w skład którego wchodzić będą:
• boisko wielofunkcyjne do gry w piłkę ręczną/nożną, koszykówkę, siatkówkę i tenisa,
• bieżnia okrężna wraz z zeskokiem do skoku w dal,
utworzenie ciągów komunikacyjnych umożliwiających połączenie do projektowanych obiektów,
montaż elementów małej architektury,
montaż instalacji oświetlenia.
W ramach inwestycji przewiduje się:
wykonanie robót przygotowawczych (wygrodzenie terenu, montaż tablic informacyjnych);
rozbiórkę istniejącego boiska piłkarskiego;
wykonanie robót geodezyjnych;
wykonanie robót ziemnych – wykopy pod warstwy konstrukcyjne oraz drenaż;
profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
wykonanie odwodnienia w postaci drenażu;
wykonanie warstw konstrukcyjnych pod nowe obiekty;
wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego;
montaż piłkochwytów wraz z fundamentami;
wykonanie nawierzchni poliuretanowej na boisku i bieżni;
ułożenie nawierzchni ciągów komunikacyjnych;
dostawa i montaż urządzeń małej architektury (kosze na śmieci, trybuny przenośne);
wywóz i zagospodarowanie mas ziemnych i urobku z rozbiórki;
montaż instalacji oświetlenia obiektów
Przedmiot zamówienia dotyczący części 3 zamówienia opisano szczegółowo w:
projekcie budowlanym, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 12 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) – Opis przedmiotu zamówienia – CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.5.5.) Wartość części: 945333,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 596550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 842550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 596550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Tranzit" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460009572
7.3.3) Ulica: -
7.3.4) Miejscowość: Lubachowy
7.3.5) Kod pocztowy: 29-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 596550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 895440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2512900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 895440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe SIGMA Milena Bacior
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771984014
7.3.3) Ulica: Bankowa 48C
7.3.4) Miejscowość: Niegowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-320
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "SIGMA" Milena Bacior
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "SIGMA" Milena Bacior
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 895440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1084860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1443354,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1084860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GRUMIX" Karolina Przepióra-Gruda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443096982
7.3.3) Ulica: Szkolna
7.3.4) Miejscowość: Preczów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-512
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GRUMIX" Karolina Przepióra-Gruda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1084860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.