eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moskorzew › Modernizacja infrastruktury drogowej i wodnej oraz rozwój infrastruktury sportowej w miejscowości Moskorzew



Ogłoszenie z dnia 2023-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej i wodnej oraz rozwój infrastruktury sportowej w miejscowości Moskorzew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSKORZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 42

1.5.2.) Miejscowość: Moskorzew

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-130

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@moskorzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.moskorzew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.moskorzew.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej i wodnej oraz rozwój infrastruktury sportowej w miejscowości Moskorzew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd435fec-b771-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025737/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja infrastruktury drogowej i wodnej oraz rozwój infrastruktury sportowej w miejscowości Moskorzew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118943

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1963608,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA - Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Moskorzew Nr 350003T
W zakres prac do wykonania w ramach części 1 zamówienia wchodzą: roboty budowlane polegające na modernizacji drogi gminnej w miejscowości Moskorzew Nr 350003T odcinka w km 0+000 – 0+673 wraz z modernizacją przepustu betonowego składającego się z dwóch rur o średnicy 1,0 m i długości 8,0 m zlokalizowanego na działce nr ewidencyjny 231, obręb Moskorzew.
Przedmiot zamówienia dotyczący części 1 zamówienia opisano szczegółowo w:
 specyfikacjach technicznych, przedmiarach robót - załącznik nr 10 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) – Opis przedmiotu zamówienia – CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 509625,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - Modernizacja ujęcia wody w Moskorzewie – nowe ujęcie wody wraz z wymianą istniejących zbiorników wyrównawczych obejmuje • opracowanie pełnej dokumentacji projektowej oraz wykonawczej na zakres wskazany w zamówieniu oraz złożenie dokumentów do Starostwa Powiatowego we Włoszczowie celem uzyskania pozwolenia na budowę bądź braku sprzeciwu dla robót niewymagających pozwolenia na budowę;
• roboty budowlane obejmujące wykonanie pełnego zakresu ujętego w dokumentacji projektowej; wykonanie dokumentacji powykonawczej, odbiór końcowy robót budowlanych
i przekazanie do eksploatacji oraz zawiadomienie o zakończeniu budowy i uzyskanie zaświadczenia, że organ nie wnosi sprzeciwu bądź uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Zakres prac obejmuje wykonanie nowego otworu studziennego wraz z elementami towarzyszącymi, którymi są:
 wykonanie otworu studziennego na działce ew. nr 11/15 lub 11/17, obr. 0010- Moskorzew lub alternatywnie na działkach o nr ew. 244 i 245, obr. 0010-Moskorzew (do konsultacji z Zamawiającym celem podjęcia decyzji);
 uzbrojenie studni głębinowej do poboru wody surowej;
 obudowanie studnię głębinową;
 zagospodarowanie terenu wokół studni (m.in. wykonanie ogrodzenia z paneli
ogrodzeniowych na murku prefabrykowanym betonowym wraz z pozostałymi pracami);
 studnia głębinowa o głębokości do 95,00 [m];
 wymiana dwóch zbiorników wyrównawczych o pojemności po 50,00 [m3] każdy;
 podłączenie studni głębinowej wraz ze zbiornikami do istniejącej sieci wodociągowej.
Przedmiot zamówienia dotyczący części 2 zamówienia opisano szczegółowo w:
 Programie Funkcjonalno-Użytkowym - załącznik nr 11 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) – Opis przedmiotu zamówienia – CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

41100000-0 - Woda naturalna

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 508650,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA – Rozwój infrastruktury sportowej w miejscowości Moskorzew
Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie terenu przy Zespole Placówek Oświatowych w Moskorzewie, Moskorzew 97, na działce o nr ewidencyjnym 354/7, obręb 261303_2.0010 Moskorzew, poprzez jego przebudowę w ramach której założono m.in.:
 rozbiórkę istniejącego boiska trawiastego oraz utworzenie nowego kompleksu sportowo rekreacyjnego w skład którego wchodzić będą:
• boisko wielofunkcyjne do gry w piłkę ręczną/nożną, koszykówkę, siatkówkę i tenisa,
• bieżnia okrężna wraz z zeskokiem do skoku w dal,
 utworzenie ciągów komunikacyjnych umożliwiających połączenie do projektowanych obiektów,
 montaż elementów małej architektury,
 montaż instalacji oświetlenia.
W ramach inwestycji przewiduje się:
 wykonanie robót przygotowawczych (wygrodzenie terenu, montaż tablic informacyjnych);
 rozbiórkę istniejącego boiska piłkarskiego;
 wykonanie robót geodezyjnych;
 wykonanie robót ziemnych – wykopy pod warstwy konstrukcyjne oraz drenaż;
 profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
 wykonanie odwodnienia w postaci drenażu;
 wykonanie warstw konstrukcyjnych pod nowe obiekty;
 wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego;
 montaż piłkochwytów wraz z fundamentami;
 wykonanie nawierzchni poliuretanowej na boisku i bieżni;
 ułożenie nawierzchni ciągów komunikacyjnych;
 dostawa i montaż urządzeń małej architektury (kosze na śmieci, trybuny przenośne);
 wywóz i zagospodarowanie mas ziemnych i urobku z rozbiórki;
 montaż instalacji oświetlenia obiektów
Przedmiot zamówienia dotyczący części 3 zamówienia opisano szczegółowo w:
 projekcie budowlanym, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 12 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) – Opis przedmiotu zamówienia – CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.5.5.) Wartość części: 945333,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 596550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 842550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 596550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Tranzit" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460009572

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Lubachowy

7.3.5) Kod pocztowy: 29-130

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 596550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 895440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2512900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 895440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe SIGMA Milena Bacior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771984014

7.3.3) Ulica: Bankowa 48C

7.3.4) Miejscowość: Niegowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-320

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 895440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1084860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1443354,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1084860,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GRUMIX" Karolina Przepióra-Gruda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443096982

7.3.3) Ulica: Szkolna

7.3.4) Miejscowość: Preczów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-512

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1084860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.