eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług mechanicznego zabezpieczenia nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług mechanicznego zabezpieczenia nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/forum/get/topics/for/auction/567998

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług mechanicznego zabezpieczenia nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c873e3b-e312-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193670

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030796/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.4 Zabezpieczenie panelami ochronnymi nieruchomości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu nr NZ.231.106.2019 (ogłoszenie nr 2019/S 159/392731 z dnia 2019-08-20 r.) zastrzeżono udzielenie zamówień, które polegać będą na powtórzeniu podobnych usług.
Podjęto Negocjacje w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp (t.j. Dz. U. 2021, poz. 1129 ze zm.) – zwanej dalej Ustawą, w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 zgodnie z którymi Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: NZ.231.106.2019

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.014.2022.BML

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi montażu, naprawy, demontażu systemu zabezpieczeń okien i drzwi panelami antywłamaniowymi - bez ingerencji w stolarkę drzwiową i okienną w lokalach i budynkach zarządzanych lub zabezpieczanych przez KZGM w Katowicach w celu zabezpieczenia ich przed włamaniem, dewastacją, przebywaniem postronnych osób a także stały nadzór nad tym systemem wraz z niezbędną interwencją w przypadku nieprawidłowości w jego funkcjonowaniu.
2. Prace polegać będą w szczególności na:
a) dostarczaniu paneli ochronnych własnym transportem do miejsca montażu;
b) prawidłowym zamontowaniu elementów zabezpieczających na obiekcie w terminie do 12 godzin. od chwili otrzymania zlecenia;
c) zamontowaniu/demontażu elementów zabezpieczających w przypadku sytuacji awaryjnej lub innej, której nie można było wcześniej przewidzieć (np.: pożar, katastrofa budowlana), w trybie bezzwłocznym, nie dłuższym niż 4 godziny od otrzymania telefonicznego zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego (z uwzględnieniem § 4 ust. 5 wzoru umowy);
d) bieżącej kontroli stanu technicznego zabezpieczeń i sporządzania „Raportu o stanie zabezpieczeń” (Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy), a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (w tym włamania) lub na żądanie Zamawiającego, niezwłocznego przekazywania pocztą elektroniczną wyżej wymienionego raportu, wraz z dokumentacją fotograficzną dotyczącą nieprawidłowości (w tym włamania), do właściwego miejscowo Oddziału Eksploatacji Budynków;
e) naprawy lub wymiany elementów uszkodzonych wskutek dewastacji lub prób włamania w terminie do 24 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia;
f) demontażu zabezpieczenia zgodnie z dyspozycją Zamawiającego w terminie do 12 godz. od chwili otrzymania zgłoszenia;
g) powiadomienia właściwego Kierownika Oddziału Eksploatacji Budynków lub osoby przez niego upoważnionej sms-em o wykonaniu każdego zlecenia
h) zachowaniu w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa i sposób realizacji umowy, zarówno w trakcie jej trwania, jak i po jej rozwiązaniu.
3. W przypadku gdy zlecenie dotyczyć będzie konieczności zabezpieczenia większej ilości otworów okiennych lub drzwiowych (jednorazowo więcej niż 30) albo demontażu istniejących zabezpieczeń (jednorazowo więcej niż 30) czas realizacji zlecenia zostanie indywidualnie uzgodniony z Wykonawcą.
4. Miesięcznie konieczne jest zabezpieczenie ok. 270 nieruchomości z czego ok. 5-10% to nieruchomości nowe lub takie, które wymagają demontażu zabezpieczenia. W głównej mierze zabezpieczenia dotyczyć będą części nieruchomosci (i obejmować okres dłuższy niż miesiąc), a rzadziej całych obiektów.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami.
6. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na realizację przedmiotu zamówienia w trakcie jej obowiązywania spełniał wymagania określone przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2021 poz. 110 ze zm.).
8. Kody i nazwy Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zamówienia:
79710000-4 Usługi ochroniarskie
79714000-2 Usługi w zakresie nadzoru

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPONN – Specjalistyczne Przedsiębiorstwo Ochrony Nieruchomości Nieużytkowych Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552259999

7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 5/37

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wyklucza się Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) zwanej dalej Ustawą Przeciw Agresji. Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy zobowiązany jest złożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na tej podstawie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.