Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00178716/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
- 2021/BZP 00187706/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-21
- 2021/BZP 00260004/01 - Wynik z dnia 2021-11-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą telefonów komórkowych, modemów i kart SIM na potrzeby Prokuratury Okręgowej oraz Prokuratur Rejonowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Poznaniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000394
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Solna 10
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-736
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@poznan.po.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.po.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193611
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00178716/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Ofertę stanowi:
1) Formularz ofertowy wypełniony przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ
2) Specyfikacja techniczna wypełniona przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 A do SWZ
Ponadto do oferty należy załączyć:
1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej (ofertę składa pełnomocnik) - pełnomocnictwo potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne / konsorcja).
4) Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, które wstępnie potwierdzi, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 i 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o którym mowa w art. 117 ust.4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
6) Zobowiązanie (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SWZ) oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu podmiotu udostępniającego swoje zasoby - jeżeli dotyczy.
Po zmianie:
1. Ofertę stanowi:
1) Formularz ofertowy wypełniony przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ
2) Specyfikacja techniczna wypełniona przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 A do SWZ
3) Cennik/i Wykonawcy/ów, według którego/ych będą taryfikowane usługi niewymienione w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym,
– brak złożenia ww. Formularzy oraz Cennika/ów nie podlega uzupełnieniu i stanowi podstawę do odrzucenia oferty.
Ponadto do oferty należy załączyć:
1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej (ofertę składa pełnomocnik) - pełnomocnictwo potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne / konsorcja).
4) Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, które wstępnie potwierdzi, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 i 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o którym mowa w art. 117 ust.4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
6) Zobowiązanie (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SWZ) oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu podmiotu udostępniającego swoje zasoby - jeżeli dotyczy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów w zakresie:
a) Stawki podatku od towarów i usług,
b) Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia
10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. poz. 2215 oraz 2019r. poz. 1074 i 1572),
2. Tryb wprowadzenia zmian:
a) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust.1 lit. „a” wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Zmiana wynagrodzenia wprowadzona zostanie aneksem do niniejszej Umowy, którego postanowienia wejdą w życie od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmianę stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku wynagrodzenie ulegnie zmianie nie więcej niż o kwotę podatku wynikającą ze zmiany obowiązującej stawki VAT.
b) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 lit. „b”, „c” i „d”, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy, Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem, zawierającym stosowną kalkulację o dokonanie zmiany umowy, w którym w sposób obiektywny udowodni wzrost kosztów przypadający na realizację umowy z Zamawiającym.
3. Wnioski, o których mowa w ust. 1 lit. „b”, „c” i „d” winny być złożone w formie pisemnej, niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności powodującej zmianę umowy.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia nastąpi w formie aneksu do umowy, po przeprowadzonych przez strony negocjacjach.
Po zmianie:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów w zakresie:
a) Stawki podatku od towarów i usług,
b) Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia
10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. 2020. 1342 t.j.),
2. Tryb wprowadzenia zmian:
a) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust.1 lit. „a” wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Zmiana wynagrodzenia wprowadzona zostanie aneksem do niniejszej Umowy, którego postanowienia wejdą w życie od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmianę stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku wynagrodzenie ulegnie zmianie nie więcej niż o kwotę podatku wynikającą ze zmiany obowiązującej stawki VAT.
b) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 lit. „b”, „c” i „d”, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy, Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem, zawierającym stosowną kalkulację o dokonanie zmiany umowy, w którym w sposób obiektywny udowodni wzrost kosztów przypadający na realizację umowy z Zamawiającym.
3. Wnioski, o których mowa w ust. 1 lit. „b”, „c” i „d” winny być złożone w formie pisemnej, niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności powodującej zmianę umowy.
4. W przypadku, gdy ceny kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy w ofercie ulegną zmianie według wskaźników ogłaszanych w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego o 12% w stosunku do wynagrodzenia określonego w §14 ust. 6 Umowy, Strony mogą żądać jego zmiany, z zastrzeżeniem łącznego zaistnienia następujących warunków:
a) początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia z tytułu zmiany cen kosztów Strony ustalają na 180 dni od daty zawarcia Umowy, a w przypadku gdy umowa została zawarta po upływie 180 dni od dnia upływu terminu składania ofert, początkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia jest dzień otwarcia ofert,
b) pierwsza zmiana wynagrodzenia nie może nastąpić wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy, a każda kolejna zmiana nie może nastąpić wcześniej niż do dnia 30 marca następnego roku kalendarzowego po dokonaniu zmiany,
c) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w wyniku zastosowania niniejszego postanowienia umownego wynosi w przypadku każdej zmiany nie więcej niż 1% w stosunku do wynagrodzenia odnoszącego się do cen jednostkowych brutto wskazanych w Formularzu ofertowym (załącznik nr 4) od pkt. 4 do pkt. 10, a łączna zmiana wynagrodzenia na tej podstawie nie może być wyższa niż 2% w stosunku do wynagrodzenia określonego § 14 ust. 6 umowy.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont zatoki autobusowej na ul. Grochowskiej w Poznaniu.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów o napędzie elektrycznym na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej), dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej. Zamówienie zostało podzielone na 3 części
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Modernizacja pomieszczeń po byłym Oddziale Dermatologii w filii nr 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie na rzecz komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych.
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej, w tym pakietowej transmisji danych wraz z dostawą telefonów komórkowych dla KPODR w Minikowie
- "Świadczenie usług telekomunikacyjnych - telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych komórkowych"
- Dostawa telefonów i świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych na potrzeby Projektu Doradztwa Energetycznego.
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie.
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych
więcej: Telefony komórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.