eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › USŁUGA ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW Z OBIEKTÓW ZARZĄDU GOSPODAROWANIA ODPADAMI W 2023 ROKU (gabaryty, odpady kuchenne)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW Z OBIEKTÓW ZARZĄDU GOSPODAROWANIA ODPADAMI W 2023 ROKU (gabaryty, odpady kuchenne)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Gospodarowania Odpadami

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101707394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sanitariuszek 70/72

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-469

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 42 640-48-57

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 42 640-48-57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgo.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgo.uml.lodz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW Z OBIEKTÓW ZARZĄDU GOSPODAROWANIA ODPADAMI W 2023 ROKU (gabaryty, odpady kuchenne)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d0df006-e36c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d0df006-e36c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

USŁUGA ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW Z OBIEKTÓW ZARZĄDU GOSPODAROWANIA ODPADAMI W 2023 ROKU (gabaryty)

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji, zgodnie z art. 441 pkt. 1 Pzp. Opcja obejmuje zwiększenie ilości świadczonych usług określonych w danej części do 50 % wartości zamówienia podstawowego w danej części. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z opcji w przypadku zwiększenia ilości odpadów koniecznych do odbioru i zagospodarowania. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia umowy o maksymalnie 6 miesięcy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

2024 rok

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dwa kryteria oceny ofert: cena i czas reakcji. Cena (cena najniższa / cena badana * 60 pkt), czas reakcji (odbiór następnego dnia roboczego
po otrzymaniu zgłoszenia-40 pkt, odbiór w terminie do 2 dni roboczych
po otrzymaniu zgłoszeniu - 20 pkt, odbiór w terminie do 3 dni roboczych
po otrzymaniu zgłoszenia-10 pkt, odbiór w terminie do 4 dni roboczych
po otrzymaniu zgłoszenia-0 pkt)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji i odbioru odpadu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

USŁUGA ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW Z OBIEKTÓW ZARZĄDU GOSPODAROWANIA ODPADAMI W 2023 ROKU (odpady kuchenne)

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji, zgodnie z art. 441 pkt. 1 Pzp. Opcja obejmuje zwiększenie ilości świadczonych usług określonych w danej części do 50 % wartości zamówienia podstawowego w danej części. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z opcji w przypadku zwiększenia ilości odpadów koniecznych do odbioru i zagospodarowania. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia umowy o maksymalnie 6 miesięcy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

2024 rok

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dwa kryteria oceny ofert: cena i czas reakcji. Cena (cena najniższa / cena badana * 60 pkt); czas reakcji (odbiór następnego dnia roboczego
po otrzymaniu zgłoszenia-40 pkt, odbiór w terminie do 2 dni roboczych
po otrzymaniu zgłoszenia-20 pkt, odbiór w terminie do 3 dni roboczych
po otrzymaniu zgłoszenia-10 pkt, odbiór w terminie do 4 dni roboczych
po otrzymaniu zgłoszenia-0 pkt)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji i odbiór

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:

1.1 posiadanie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

1.2. posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Wykonawca musi posiadać ważne i aktualne, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa zezwolenia, wpisy, etc., które są niezbędne i wymagane do prawidłowej i legalnej realizacji usługi w części/częściach, na którą/które Wykonawca złożył ofertę.
W szczególności:

1. Zezwolenie dotyczące prowadzonej przez siebie działalności w zakresie zbierania, transportu, odzysku/unieszkodliwiania odpadów ), w tym również nadzoru nad miejscami unieszkodliwiania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 701, 730, 1403, 1579 wraz z późn. zm.).
2. Zezwolenie na transport odpadów (zgodnie z kodami odpadów).
3. Zezwolenie na transport odpadów (zgodnie z kodami odpadów) wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2016 r. poz.1987, 1954, z 2017 r. poz. 785, 1566.) oraz zgodne z Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów, wpis do rejestru BDO.
4. Wpis do właściwego rejestru lub do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.


1.3. sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę oc (lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300 000,00 zł. Wykonawca jest zobowiązany wykazać się posiadaniem ww. dokumentu tylko wtedy gdy, wartość brutto złożonej przez niego oferty/ofert na jedną lub wszystkie części jest równa lub większa niż 300 000,00 zł brutto. W przypadku gdy wartość brutto złożonej przez Wykonawcę oferty/ofert na jedną, kilka lub wszystkie części jest mniejsza niż 300 000,00 zł brutto – Zamawiający nie wymaga aby Wykonawca dysponował ww. polisą (innym dokumentem).


1.4. zdolność techniczna lub zawodowa:

Wykaz usług - wykonawca musi przedstawić w wykazie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej jedną usługę odbioru i zagospodarowania odpadów na kwotę minimum 300.000,00 zł brutto w skali jednego roku. Wykonawca jest zobowiązany wykazać się ww. dokumentem tylko wtedy gdy, wartość brutto złożonej przez niego oferty/ofert na jedną, kilka lub wszystkie części jest równa lub większa niż 300 000,00 zł brutto. W przypadku gdy wartość brutto złożonej przez Wykonawcę oferty/ofert na jedną, kilka lub wszystkie części jest mniejsza niż 300 000,00 zł brutto – Zamawiający nie wymaga aby Wykonawca dysponował ww. wykazem. Do wykazu powinny zostać dołączone referencje (inne dokumenty) potwierdzające należytą realizację usługi.


Wykaz sprzętu i instalacji. Wykonawca musi wykazać, że:
-dysponuje specjalistycznymi pojemnikami umożliwiającymi zbieranie i transport odpadów zgodnie ze złożoną ofertą, opisanych w OPZ i formularzach cenowych (gdy złożył ofertę na część/ części, których realizacja wymaga dysponowania ww. pojemnikami).
-dysponuje pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów, w tym niebezpiecznych zgodnie ze złożoną ofertą, opisanych w OPZ i formularzach cenowych (gdy złożył ofertę na część/ części, których realizacja wymaga dysponowania ww. pojazdami).

- instalacjami, do których będą przekazywane odpady odebrane od Zamawiającego
w celu ich przetworzenia, które zapewniają realizację usługi zgodnie ze złożoną ofertą, zgodnie z wymaganiami opisanymi w dokumentach zamówienia (gdy złożył ofertę na część/ części, których realizacja wymaga dysponowania ww. instalacjami).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie przesłanek wykluczenia z:
 art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”,
 art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego.

UWAGA !!!!
Zamiast ww. informacji z KRK Wykonawca może złożyć załącznik nr 6 do SWZ
(składając załącznik nr 6 nie musi składać informacji KRK)
W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum informacje z KRK (albo załącznik nr 6 do SWZ) składa każdy z członków konsorcjum. W przypadku powołania się przez wykonawcę na zasoby podmiotu/-ów trzecich (użyczenie zasobów) informacje z KRK składają także te podmioty.


1.4.Oświadczenie wykonawcy, w zakresie przesłanki wykluczenia z art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

UWAGA !!!!
Zamiast ww. załącznika nr 4 Wykonawca może złożyć załącznik nr 6 do SWZ
(składając załącznik nr 6 nie musi składać załącznika nr 4)


W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum oświadczenie (albo załącznik nr 6 do SWZ) składa każdy z członków konsorcjum. W przypadku powołania się przez wykonawcę na zasoby podmiotu/-ów trzecich (użyczenie zasobów) oświadczenie składają także te podmioty.

1.5.Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy ( w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
 art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
 art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
 art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
 art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum. W przypadku powołania się przez wykonawcę na zasoby podmiotu/-ów trzecich (użyczenie zasobów) oświadczenie składają także te podmioty.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.7 Ważne i aktualne, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa zezwolenia, wpisy, etc., które są niezbędne i wymagane do prawidłowej i legalnej realizacji usługi w części/częściach, na którą/które Wykonawca złożył ofertę.
W szczególności: 1)Zezwolenie dotyczące prowadzonej przez siebie działalności w zakresie zbierania, transportu, odzysku/unieszkodliwiania odpadów ), w tym również nadzoru nad miejscami unieszkodliwiania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 701, 730, 1403, 1579 wraz z późn. zm.). 2) Zezwolenie na transport odpadów (zgodnie z kodami odpadów). 3) Zezwolenie na transport odpadów (zgodnie z kodami odpadów) wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2016 r. poz.1987, 1954, z 2017 r. poz. 785, 1566.) oraz zgodne z Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów, wpis do rejestru BDO. 4) Wpis do właściwego rejestru lub do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

Zamawiający wezwie do przedłożenia ww. dokumentów zgodnie z wymaganiami prawnymi wynikającymi z oferty Wykonawcy (zakres usługi wynikający z przedmiotu usługi w danej części zamówienia objętej ofertą wymagający ww. zezwoleń, wpisów, etc.).

1.8 Opłaconą polisę oc (lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300 000,00 zł. Wykonawca jest zobowiązany wykazać się posiadaniem ww. dokumentu tylko wtedy gdy, wartość brutto złożonej przez niego oferty/ofert na jedną, kilka lub wszystkie części jest równa lub większa niż 300 000,00 zł brutto. W przypadku gdy wartość brutto złożonej przez Wykonawcę oferty/ofert na jedną, kilka lub wszystkie części jest mniejsza niż 300 000,00 zł brutto – Zamawiający nie wymaga aby Wykonawca dysponował ww. polisą (innym dokumentem).

1.9 Wykaz usług, sprzętu i instalacji.

Wykaz usług - wykonawca musi przedstawić w wykazie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej jedną usługę odbioru i zagospodarowania odpadów na kwotę minimum 300.000,00 zł brutto w skali jednego roku. Wykonawca jest zobowiązany wykazać się ww. dokumentem tylko wtedy gdy, wartość brutto złożonej przez niego oferty/ofert na jedną, kilka lub wszystkie części jest równa lub większa niż 300 000,00 zł brutto. W przypadku gdy wartość brutto złożonej przez Wykonawcę oferty/ofert na jedną, kilka lub wszystkie części jest mniejsza niż 300 000,00 zł brutto – Zamawiający nie wymaga aby Wykonawca dysponował ww. wykazem. Do wykazu powinny zostać dołączone referencje (inne dokumenty) potwierdzające należytą realizację usługi.


Wykaz sprzętu i instalacji. Wykonawca musi wykazać, że:
-dysponuje specjalistycznymi pojemnikami umożliwiającymi zbieranie i transport odpadów zgodnie ze złożoną ofertą, opisanych w OPZ i formularzach cenowych (gdy złożył ofertę na część/ części, których realizacja wymaga dysponowania ww. pojemnikami).

-dysponuje pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów, w tym niebezpiecznych zgodnie ze złożoną ofertą, opisanych w OPZ i formularzach cenowych (gdy złożył ofertę na część/ części, których realizacja wymaga dysponowania ww. pojazdami).

- instalacjami, do których będą przekazywane odpady odebrane od Zamawiającego
w celu ich przetworzenia, które zapewniają realizację usługi zgodnie ze złożoną ofertą, zgodnie z wymaganiami opisanymi w dokumentach zamówienia (gdy złożył ofertę na część/ części, których realizacja wymaga dysponowania ww. instalacjami).

Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy i cenowy, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem do SWZ (wzór umowy)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-05 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Informacje wynikające z RODO zawarte w SWZ. Kryteria o ceny ofert w obu częściach są takie same, termin składania ofert dla obu części jest taki sam.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.