Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW Z OBIEKTÓW ZARZĄDU GOSPODAROWANIA ODPADAMI W 2023 ROKU (gabaryty, odpady kuchenne)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Gospodarowania Odpadami
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101707394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sanitariuszek 70/72
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-469
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 42 640-48-57
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 42 640-48-57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgo.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgo.uml.lodz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW Z OBIEKTÓW ZARZĄDU GOSPODAROWANIA ODPADAMI W 2023 ROKU (gabaryty, odpady kuchenne)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d0df006-e36c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d0df006-e36c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 4/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGA ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW Z OBIEKTÓW ZARZĄDU GOSPODAROWANIA ODPADAMI W 2023 ROKU (gabaryty)
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji, zgodnie z art. 441 pkt. 1 Pzp. Opcja obejmuje zwiększenie ilości świadczonych usług określonych w danej części do 50 % wartości zamówienia podstawowego w danej części. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z opcji w przypadku zwiększenia ilości odpadów koniecznych do odbioru i zagospodarowania. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia umowy o maksymalnie 6 miesięcy4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
2024 rok4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dwa kryteria oceny ofert: cena i czas reakcji. Cena (cena najniższa / cena badana * 60 pkt), czas reakcji (odbiór następnego dnia roboczego
po otrzymaniu zgłoszenia-40 pkt, odbiór w terminie do 2 dni roboczych
po otrzymaniu zgłoszeniu - 20 pkt, odbiór w terminie do 3 dni roboczych
po otrzymaniu zgłoszenia-10 pkt, odbiór w terminie do 4 dni roboczych
po otrzymaniu zgłoszenia-0 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji i odbioru odpadu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGA ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW Z OBIEKTÓW ZARZĄDU GOSPODAROWANIA ODPADAMI W 2023 ROKU (odpady kuchenne)
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji, zgodnie z art. 441 pkt. 1 Pzp. Opcja obejmuje zwiększenie ilości świadczonych usług określonych w danej części do 50 % wartości zamówienia podstawowego w danej części. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z opcji w przypadku zwiększenia ilości odpadów koniecznych do odbioru i zagospodarowania. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia umowy o maksymalnie 6 miesięcy4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
2024 rok4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dwa kryteria oceny ofert: cena i czas reakcji. Cena (cena najniższa / cena badana * 60 pkt); czas reakcji (odbiór następnego dnia roboczego
po otrzymaniu zgłoszenia-40 pkt, odbiór w terminie do 2 dni roboczych
po otrzymaniu zgłoszenia-20 pkt, odbiór w terminie do 3 dni roboczych
po otrzymaniu zgłoszenia-10 pkt, odbiór w terminie do 4 dni roboczych
po otrzymaniu zgłoszenia-0 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji i odbiór
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:1.1 posiadanie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
1.2. posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi posiadać ważne i aktualne, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa zezwolenia, wpisy, etc., które są niezbędne i wymagane do prawidłowej i legalnej realizacji usługi w części/częściach, na którą/które Wykonawca złożył ofertę.
W szczególności:
1. Zezwolenie dotyczące prowadzonej przez siebie działalności w zakresie zbierania, transportu, odzysku/unieszkodliwiania odpadów ), w tym również nadzoru nad miejscami unieszkodliwiania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 701, 730, 1403, 1579 wraz z późn. zm.).
2. Zezwolenie na transport odpadów (zgodnie z kodami odpadów).
3. Zezwolenie na transport odpadów (zgodnie z kodami odpadów) wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2016 r. poz.1987, 1954, z 2017 r. poz. 785, 1566.) oraz zgodne z Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów, wpis do rejestru BDO.
4. Wpis do właściwego rejestru lub do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
1.3. sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę oc (lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300 000,00 zł. Wykonawca jest zobowiązany wykazać się posiadaniem ww. dokumentu tylko wtedy gdy, wartość brutto złożonej przez niego oferty/ofert na jedną lub wszystkie części jest równa lub większa niż 300 000,00 zł brutto. W przypadku gdy wartość brutto złożonej przez Wykonawcę oferty/ofert na jedną, kilka lub wszystkie części jest mniejsza niż 300 000,00 zł brutto – Zamawiający nie wymaga aby Wykonawca dysponował ww. polisą (innym dokumentem).
1.4. zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykaz usług - wykonawca musi przedstawić w wykazie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej jedną usługę odbioru i zagospodarowania odpadów na kwotę minimum 300.000,00 zł brutto w skali jednego roku. Wykonawca jest zobowiązany wykazać się ww. dokumentem tylko wtedy gdy, wartość brutto złożonej przez niego oferty/ofert na jedną, kilka lub wszystkie części jest równa lub większa niż 300 000,00 zł brutto. W przypadku gdy wartość brutto złożonej przez Wykonawcę oferty/ofert na jedną, kilka lub wszystkie części jest mniejsza niż 300 000,00 zł brutto – Zamawiający nie wymaga aby Wykonawca dysponował ww. wykazem. Do wykazu powinny zostać dołączone referencje (inne dokumenty) potwierdzające należytą realizację usługi.
Wykaz sprzętu i instalacji. Wykonawca musi wykazać, że:
-dysponuje specjalistycznymi pojemnikami umożliwiającymi zbieranie i transport odpadów zgodnie ze złożoną ofertą, opisanych w OPZ i formularzach cenowych (gdy złożył ofertę na część/ części, których realizacja wymaga dysponowania ww. pojemnikami).
-dysponuje pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów, w tym niebezpiecznych zgodnie ze złożoną ofertą, opisanych w OPZ i formularzach cenowych (gdy złożył ofertę na część/ części, których realizacja wymaga dysponowania ww. pojazdami).
- instalacjami, do których będą przekazywane odpady odebrane od Zamawiającego
w celu ich przetworzenia, które zapewniają realizację usługi zgodnie ze złożoną ofertą, zgodnie z wymaganiami opisanymi w dokumentach zamówienia (gdy złożył ofertę na część/ części, których realizacja wymaga dysponowania ww. instalacjami).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie przesłanek wykluczenia z:
art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”,
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego.
UWAGA !!!!
Zamiast ww. informacji z KRK Wykonawca może złożyć załącznik nr 6 do SWZ
(składając załącznik nr 6 nie musi składać informacji KRK)
W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum informacje z KRK (albo załącznik nr 6 do SWZ) składa każdy z członków konsorcjum. W przypadku powołania się przez wykonawcę na zasoby podmiotu/-ów trzecich (użyczenie zasobów) informacje z KRK składają także te podmioty.
1.4.Oświadczenie wykonawcy, w zakresie przesłanki wykluczenia z art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA !!!!
Zamiast ww. załącznika nr 4 Wykonawca może złożyć załącznik nr 6 do SWZ
(składając załącznik nr 6 nie musi składać załącznika nr 4)
W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum oświadczenie (albo załącznik nr 6 do SWZ) składa każdy z członków konsorcjum. W przypadku powołania się przez wykonawcę na zasoby podmiotu/-ów trzecich (użyczenie zasobów) oświadczenie składają także te podmioty.
1.5.Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy ( w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum. W przypadku powołania się przez wykonawcę na zasoby podmiotu/-ów trzecich (użyczenie zasobów) oświadczenie składają także te podmioty.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.7 Ważne i aktualne, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa zezwolenia, wpisy, etc., które są niezbędne i wymagane do prawidłowej i legalnej realizacji usługi w części/częściach, na którą/które Wykonawca złożył ofertę.
W szczególności: 1)Zezwolenie dotyczące prowadzonej przez siebie działalności w zakresie zbierania, transportu, odzysku/unieszkodliwiania odpadów ), w tym również nadzoru nad miejscami unieszkodliwiania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 701, 730, 1403, 1579 wraz z późn. zm.). 2) Zezwolenie na transport odpadów (zgodnie z kodami odpadów). 3) Zezwolenie na transport odpadów (zgodnie z kodami odpadów) wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2016 r. poz.1987, 1954, z 2017 r. poz. 785, 1566.) oraz zgodne z Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów, wpis do rejestru BDO. 4) Wpis do właściwego rejestru lub do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiający wezwie do przedłożenia ww. dokumentów zgodnie z wymaganiami prawnymi wynikającymi z oferty Wykonawcy (zakres usługi wynikający z przedmiotu usługi w danej części zamówienia objętej ofertą wymagający ww. zezwoleń, wpisów, etc.).
1.8 Opłaconą polisę oc (lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300 000,00 zł. Wykonawca jest zobowiązany wykazać się posiadaniem ww. dokumentu tylko wtedy gdy, wartość brutto złożonej przez niego oferty/ofert na jedną, kilka lub wszystkie części jest równa lub większa niż 300 000,00 zł brutto. W przypadku gdy wartość brutto złożonej przez Wykonawcę oferty/ofert na jedną, kilka lub wszystkie części jest mniejsza niż 300 000,00 zł brutto – Zamawiający nie wymaga aby Wykonawca dysponował ww. polisą (innym dokumentem).
1.9 Wykaz usług, sprzętu i instalacji.
Wykaz usług - wykonawca musi przedstawić w wykazie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej jedną usługę odbioru i zagospodarowania odpadów na kwotę minimum 300.000,00 zł brutto w skali jednego roku. Wykonawca jest zobowiązany wykazać się ww. dokumentem tylko wtedy gdy, wartość brutto złożonej przez niego oferty/ofert na jedną, kilka lub wszystkie części jest równa lub większa niż 300 000,00 zł brutto. W przypadku gdy wartość brutto złożonej przez Wykonawcę oferty/ofert na jedną, kilka lub wszystkie części jest mniejsza niż 300 000,00 zł brutto – Zamawiający nie wymaga aby Wykonawca dysponował ww. wykazem. Do wykazu powinny zostać dołączone referencje (inne dokumenty) potwierdzające należytą realizację usługi.
Wykaz sprzętu i instalacji. Wykonawca musi wykazać, że:
-dysponuje specjalistycznymi pojemnikami umożliwiającymi zbieranie i transport odpadów zgodnie ze złożoną ofertą, opisanych w OPZ i formularzach cenowych (gdy złożył ofertę na część/ części, których realizacja wymaga dysponowania ww. pojemnikami).
-dysponuje pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów, w tym niebezpiecznych zgodnie ze złożoną ofertą, opisanych w OPZ i formularzach cenowych (gdy złożył ofertę na część/ części, których realizacja wymaga dysponowania ww. pojazdami).
- instalacjami, do których będą przekazywane odpady odebrane od Zamawiającego
w celu ich przetworzenia, które zapewniają realizację usługi zgodnie ze złożoną ofertą, zgodnie z wymaganiami opisanymi w dokumentach zamówienia (gdy złożył ofertę na część/ części, których realizacja wymaga dysponowania ww. instalacjami).
Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz ofertowy i cenowy, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem do SWZ (wzór umowy)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-05 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-05 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Informacje wynikające z RODO zawarte w SWZ. Kryteria o ceny ofert w obu częściach są takie same, termin składania ofert dla obu części jest taki sam.INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie oznakowania poziomego na rok 2024 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi z podziałem na zadania
- Dostawa namiotu z wyposażeniem
- Ochrona (dozór) obiektów Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Wykonanie okresowej kontroli technicznej obiektów inżynierskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, zgodnie z OPZ.
- "Sukcesywna dostawa środków czystości"
- 01/2024 "Sukcesywne dostarczanie gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli i transportem na rzecz Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dziadowa Kłoda do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa ul. Bursztynowa 55, Olszowa, 63- 600 Kępno
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Świadczenie usług w zakresie wywozu i utylizacji niebezpiecznych odpadów wraz z dzierżawą kontenerów w PPZOZ w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim
- Wywóz odpadów komunalnych
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu
- Odbiór i wywóz odpadów innych niż niebezpieczne z obiektów należących do Szpitala Nowowiejskiego
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.