eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamionka › Wymiana istniejących okien i drzwi wraz z robotami towarzyszącymi w celu zapewnienia wymaganej odporności na włamanie w klasie RC3,RC2orazRC1 w budynkach Stajni,Oficyny Północnej i Oficyny Południowej



Ogłoszenie z dnia 2022-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana istniejących okien i drzwi wraz z robotami towarzyszącymi w celu zapewnienia wymaganej odporności na włamanie w klasie RC3,RC2orazRC1 w budynkach Stajni,Oficyny Północnej i Oficyny Południowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Zamoyskich w Kozłówce

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431201294

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Kozłówka 3

1.4.2.) Miejscowość: Kamionka

1.4.3.) Kod pocztowy: 21-132

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.4.7.) Numer telefonu: +48 (81) 8528300

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@muzeumzamoyskich.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumzamoyskich.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193208

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-03

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00167834/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
część 1 zamówienia – „Wymiana istniejących okien w celu zapewnienia wymaganej odporności na włamanie w klasie RC3 oraz RC1 w budynkach Stajni, Oficyny Południowej i Oficyny Północnej”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
1) wymianę istniejących okien na nowe spełniające wymagania odporności na włamanie w klasie RC1 i RC3 (w tym: demontaż okien istniejących bez ich uszkodzenia oraz złożenie w miejscu wskazanym przez zamawiającego, dostawa i montaż okien nowych wykonanych w oparciu o projekty wykonawcze będące załącznikiem do niniejszej specyfikacji) w zakresie ustalonym w załączniku do projektu i specyfikacji – wykaz okien objętych zamówieniem znak ADM-331/21/22,
2) przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji potwierdzającej spełnianie przez oferowane okna wymagań wynikających z dokumentacji projektowej, w tym w zakresie odporności na włamanie w ww. klasach zgodnie z zasadami normy PN-EN 1627 lub równoważnej przed ich zamontowaniem na placu budowy.

Po zmianie:
część 1 zamówienia – „Wymiana istniejących okien w celu zapewnienia wymaganej odporności na włamanie w klasie RC3 oraz RC1 w budynkach Stajni, Oficyny Południowej i Oficyny Północnej”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
1) wymianę istniejących okien na nowe spełniające wymagania odporności na włamanie w klasie RC1 i RC3 (w tym: demontaż okien istniejących bez ich uszkodzenia oraz złożenie w miejscu wskazanym przez zamawiającego, dostawa i montaż okien nowych wykonanych w oparciu o projekty wykonawcze będące załącznikiem do niniejszej specyfikacji oraz częściowa wymiana parapetów okiennych) w zakresie ustalonym w załączniku do projektu i specyfikacji – wykaz okien objętych zamówieniem znak ADM-331/21/22,
2) przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji potwierdzającej spełnianie przez oferowane okna wymagań wynikających z dokumentacji projektowej, w tym w zakresie odporności na włamanie w ww. klasach zgodnie z zasadami normy PN-EN 1627 lub równoważnej przed ich zamontowaniem na placu budowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) w zakresie części 1 zamówienia:
co najmniej jedno zamówienie, które polegało na wykonaniu dostawy i montażu okien drewnianych o odporności na włamanie w klasie RC3 lub wyższej zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 1627 lub równoważnej,
b) w zakresie części 2 zamówienia:
co najmniej jedno zamówienie, które polegało na wykonaniu dostawy i montażu drzwi drewnianych o odporności na włamanie w klasie RC3 lub wyższej zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 1627 lub równoważnej,
c) w zakresie części 3 zamówienia:
co najmniej jedno zamówienie, które polegało na wykonaniu dostawy i montażu drzwi szklano-aluminiowych o odporności na włamanie w klasie RC2 lub wyższej zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 1627 lub równoważnej,
d) w zakresie części 4 zamówienia:
co najmniej jedną robotę budowlaną, która obejmowała roboty tynkarskie, malarskie i sztukatorskie na elewacjach w budynkach wpisanych do rejestru zabytków o wartości minimum 40 000 zł brutto.

2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji (w zakresie wszystkich 4 części zamówienia): min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.

DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres i wartość robót (dla części 4), aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.
2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o nadaniu uprawnień.
4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych
w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
5) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę częściową to może, w celu wykazania zdolności technicznych i zawodowych, wskazać to samo zadanie i tą samą osobę na większą liczbę części zamówienia, jeżeli potwierdzają one spełnianie warunków na wszystkie części w ramach, których zostaną wykazane.

Po zmianie:
1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) w zakresie części 1 zamówienia:
co najmniej jedno zamówienie, które polegało na wykonaniu dostawy i montażu okien drewnianych o odporności na włamanie w klasie RC3 lub wyższej zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 1627 lub równoważnej,
b) w zakresie części 2 zamówienia:
co najmniej jedno zamówienie, które polegało na wykonaniu dostawy i montażu drzwi drewnianych o odporności na włamanie w klasie RC3 lub wyższej zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 1627 lub równoważnej,
c) w zakresie części 3 zamówienia:
co najmniej jedno zamówienie, które polegało na wykonaniu dostawy i montażu drzwi szklano-aluminiowych o odporności na włamanie w klasie RC2 lub wyższej zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 1627 lub równoważnej,
d) w zakresie części 4 zamówienia:
co najmniej jedną robotę budowlaną, która obejmowała roboty tynkarskie, malarskie i sztukatorskie na elewacjach w budynkach wpisanych do rejestru zabytków o wartości minimum 40 000 zł brutto.

2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji (w zakresie wszystkich 4 części zamówienia): min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z przepisami art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 z późn. zm.)
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres i wartość robót (dla części 4), aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.
2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o nadaniu uprawnień.
4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych
w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
5) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę częściową to może, w celu wykazania zdolności technicznych i zawodowych, wskazać to samo zadanie i tą samą osobę na większą liczbę części zamówienia, jeżeli potwierdzają one spełnianie warunków na wszystkie części w ramach, których zostaną wykazane.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-06-06 10:00

Po zmianie:
2022-06-10 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-06-06 10:30

Po zmianie:
2022-06-10 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-07-05

Po zmianie:
2022-07-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.