Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00137062/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
- 2022/BZP 00144080/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja hali widowiskowo- sportowej w Rakoniewic
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rakoniewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Parkowe 1
1.5.2.) Miejscowość: Rakoniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-067
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rakoniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakoniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rakoniewice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja hali widowiskowo- sportowej w Rakoniewic2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36d792eb-c60b-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002350/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja hali widowiskowo- sportowej w Rakoniewicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137062/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GG.271.4.2022.TS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 208868,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.:
„Modernizacja hali widowiskowo- sportowej w Rakoniewicach”
całość prac należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, a w szczególności:
o Montaż kaskady kotłów kondensacyjnych
o Montaż regulatora I
o Montaż regulatora II
o Montaż zestawu uzupełniającego dla 2 i 3 obiegu
o Montaż modułu komunikacyjnego LON
o Demontaż komina spalinowego łącznie z kominem zewnętrznym
o Montaż zestawu kominowego dla kaskady 3 kotłów
o Demontaż istniejącej kaskady 3 kotłów łącznie z regulatorami
o Przeniesienie istniejącego czujnika poziomu wody
o Dopasowanie zasilania kaskady do istniejącego sprzęgła hydraulicznego
o Próba instalacji gazowej na ciśnienie
o Uruchomienie kotłowni przez serwis
o Rurociągi miedziane o połączeniach lutowanych
o Zawór odpowietrzający automatyczny
o Montaż neutralizatora skroplin
o Przygotowanie dokumentów do UDT
o Wykonanie instrukcji obsługi kotłowni
o Roboty dekarskie
o Prace malarskie
o Poręcze
1.1. Całość dostaw i robót należy wykonać zgodnie z SWZ, załączonym projektem budowlanym i STWiOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238111,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238111,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238111,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo 'MATBUD' Mateusz Nowacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950110802
7.3.3) Ulica: Rakoniewicka 12
7.3.4) Miejscowość: Rostarzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-068
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo 'MATBUD' Mateusz Nowacki
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo 'MATBUD' Mateusz Nowacki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238111,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-27 do 2022-08-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.