eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › "Usługa zabezpieczenia w przenośne urządzenia sanitarne w ramach DEFENDER 22"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa zabezpieczenia w przenośne urządzenia sanitarne w ramach DEFENDER 22”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojsko

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa zabezpieczenia w przenośne urządzenia sanitarne w ramach DEFENDER 22”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-358baeb1-c607-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018652/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Wynajem i serwisowanie przenośnych urządzeń sanitarnych DEFENDER

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136887/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 34/W1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 600864,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zabezpieczenia przenośnych urządzeń sanitarnych na potrzeby międzynarodowych ćwiczeń wojskowych w rejonie odpowiedzialności 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku (okolice m. Czerwony Bór i m. Nowogród) - wraz z ich obsługą serwisową. Usługa powinna być wykonana zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz prawem lokalnym gminy, w zależności od miejsca realizacji usługi, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Ochrony Środowiska i innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Wyposażenie przenośnych urządzeń sanitarnych przedstawia Lista nr 1.
Zakres usług przedstawia Lista nr 2.
Orientacyjny harmonogram realizacji usługi zabezpieczenia ćwiczenia w przenośne urządzenia sanitarne przedstawia Tabela 1.

I. Wykonawca zobowiązuje się do:
1) dostarczenia, ustawienia lub przestawienia przenośnych urządzeń sanitarnych w miejsca wskazane przez Zamawiającego i pełne przygotowanie ich do użytku w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego lub w terminie wskazanym w zgłoszeniu od przedstawiciela Zamawiającego,
2) obsługi serwisowej przenośnych urządzeń sanitarnych w ciągu 24 godzin, liczonych od otrzymania zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego lub w terminie wskazanym w zgłoszeniu od przedstawiciela Zamawiającego,
3) odbioru przenośnych urządzeń sanitarnych w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia odbioru od przedstawiciela Zamawiającego lub w terminie wskazanym w zgłoszeniu od przedstawiciela Zamawiającego,
4) przestrzegania obowiązujących przepisów prawa dotyczących wykonywanej usługi w zakresie ochrony środowiska, ustawy o odpadach i ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
5) wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy z należytą starannością i dokładnością,
6) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem przedmiotu niniejszej umowy, zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2019.0.742),
7) w okresie trwania umowy, zapewnienia prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń niezależnie od warunków atmosferycznych.
Każda usługa będzie zgłaszana z minimum 24 godzinnym wyprzedzeniem przez przedstawiciela Zamawiającego. Wraz z każdym zgłoszeniem telefonicznym zostanie wysłane (to samo) zgłoszenie faxem lub emailem, ze wskazaniem termin-u/-ów, miejsc/-a i zakresu realizacji usługi. Na podstawie wysłanych faxem lub mailem zgłoszeń będzie weryfikowany zakres wykonanych usług.

II. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem) dotyczące następujących badań kontenerów sanitarnych:
1) pomiar szybkiego samoczynnego wyłączenia zasilania urządzeń elektroenergetycznych,
2) rezystancji izolacji,
3) zabezpieczeń różnicowo-prądowych.

III. Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny oraz dysponować przeszkolonym personelem pozwalającym na:
1) transport, ustawienie i podłączenie poszczególnych urządzeń sanitarnych w czasie i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
2) wykonywanie serwisowania urządzeń sanitarnych w ciągu 24 godzin od otrzymania poprzez email lub fax zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego.
Oferowane urządzenia sanitarne powinny być wyposażone w kompletne, sprawne urządzenia zapewniające ich bezawaryjne i bezpieczne użytkowanie.
Zamawiający nie zapewnia dźwigu i samochodu do przewozu i ustawienia kontenerów sanitarnych.
Samochody przeznaczone do realizacji usługi powinny być pojazdami o podwyższonych możliwościach pokonywania terenu oraz być wyposażone w sprzęt umożliwiający prawidłowe wykonanie serwisu.
Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie środki techniczne do realizacji niniejszej umowy umożliwiające dojazd do miejsca realizacji usługi po nieutwardzonych drogach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji.

2. Zamawiający, w oparciu o art. 441 Pzp skorzysta z prawa opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zamówienia dodatkowego asortymentu w związku z przydzielonymi środkami finansowych na ten cel. Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.
3. Zamawiający, w oparciu o art. 91 ust. 2 Pzp odstąpił od podziału zamówienia na części z uwagi na wielkość obszaru, na którym zlecane będą usługi oraz specyfikę przedsięwzięć zabezpieczanych na podstawie planowanej do zawarcia umowy:
- złożone zapotrzebowania nie precyzowały dokładnej lokalizacji realizacji zadań; na podstawie analizy dotychczasowych przedsięwzięć stwierdzono również że nawet deklarowane z wyprzedzeniem lokalizacje ulegają zmianie, a same wydarzenia odwoływane lub zgłaszane dodatkowo z niewielkim wyprzedzeniem w związku z decyzjami wyższych przełożonych – brak możliwości podziału zamówienia ze względu na lokalizację,
- planowane do zlecenia usługi stanowią jedną grupę, mającą na celu kompleksowe zabezpieczenie zaplecza sanitarnego poszczególnych, wskazywanych przez jednostki wojskowe lokalizacji; wprowadzenie więcej niż jednego Wykonawcy do jednej lokalizacji – ze względu na rodzaj świadczonej usługi wprowadziłoby chaos organizacyjny i utrudniłoby a nawet uniemożliwiło właściwą realizację zadań przez żołnierzy – brak możliwości podziału zamówienia ze względu na poszczególne rodzaje usług objętych zamówieniem.
W związku z powyższym podział:
- utrudniłby realizację usługi, z uwagi na konieczność koordynacji działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia i mógłby poważnie zagrozić właściwemu i terminowemu wykonaniu zamówienia,
- byłby nieopłacalny, bowiem zlecenie wykonania różnych zakresów prac różnym wykonawcom skutkowałoby zwiększeniem kosztów realizacji zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428763,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492955,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428763,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WC SERWIS Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482730408

7.3.3) Ulica: Szybowa 2

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428763,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.