Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00162589/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w budynkach Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego – Delegatury w Koninie i Kaliszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514331
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 16/18
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-713
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.ozimek@poznan.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.poznan.uw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-wuw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w budynkach Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego – Delegatury w Koninie i Kaliszu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fba88f02-0590-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005737/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w budynkach Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego – Delegatury w Koninie i Kaliszu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr 11/10-2019/OG-FAMI pn.: “Kierunek: Wielkopolska. Sprawny Urząd bliżej migranta - etap II” współfinansowanego z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162589/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA-VII.272.5.27.2021.14
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138211,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i dostosowanie infrastruktury oraz oprogramowania systemu IP CCTV WUW Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu (WUW) o dodatkowe podsystemy monitoringu wizyjnego w delegaturach WUW w Kaliszu i Koninie wraz z aktualizacją systemu monitoringu video Qognify CAYUGA.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia w tym na dostarczone urządzenia i elementy systemu min. 36 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. Warunki gwarancyjne zawarte w załączniku nr 7 - mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego.
4. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany i z bieżącej produkcji, tj. wyprodukowany po 01.01.2021 r.
5. W opisie technicznym przedmiotu zamówienia należy bezwzględnie podać nazwę producenta oraz typ lub model oferowanego urządzenia umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację.
6. Dopuszcza się złożenie ofert równoważnych na urządzenia innego producenta o parametrach takich samych lub przewyższających powyższe rozwiązanie pod warunkiem zagwarantowania kompatybilności w istniejącym systemie.
7. Dostarczone urządzenia, muszą spełniać wymagania obowiązujących przepisów w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego. W szczególności muszą posiadać oznaczenie „CE”, potwierdzające ich zgodność z przepisami rozporządzenia.
8. Do zaoferowanych urządzeń Wykonawca musi dołączyć karty gwarancyjne z wyszczególnionym numerem seryjnym, a także instrukcje obsługi w języku polskim.
9. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia.
1) Wizja lokalna jest wymagana z uwagi na specyfikę prac i właściwą ich wycenę.
2) Wizja lokalna odbędzie się w terminie do dwóch dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia wniosku przez Wykonawcę. Na wniosek Wykonawcy wizja lokalna może odbyć się w terminie późniejszym.
3) Za dzień przyjęcia zgłoszenia wniosku Zamawiający przyjmuje zgłoszenie dokonane do godziny 15.30 na adres e-mail: oi@poznan.uw.gov.pl. Zgłoszenie przysłane po tej godzinie Zamawiający traktuje jak zgłoszenie dokonane w następnym dniu roboczym.
4) Wizja lokalna zostanie udokumentowana stosownym protokołem podpisanym przez przedstawicieli Zamawiającego oraz upoważnionych do tej czynności przedstawicieli Wykonawcy. Kopię protokołu Wykonawca musi dołączyć do oferty.
5) Oferta Wykonawcy, który nie odbędzie wizji lokalnej (w każdej lokalizacji) zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
6) termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z: p. Tomaszem Bielatem, tbielat@poznan.uw.gov.pl, 61 854 19 67, kom. 605-550-588 lub p. Danielem Janikiem, djanik@poznan.uw.gov.pl, 61 854 19 67, kom. 603-855-545.
10. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, Zamawiający wymaga złożenia z ofertą przez wszystkich Wykonawców przedmiotowego środka dowodowego, tj. wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę opisu technicznego przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ), z którego winno wynikać, iż zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SWZ – opis nie podlega uzupełnieniu, jego brak powoduje odrzucenie oferty.
11. W celu zachowania poufności informacji zawartych w schematach rozmieszczenia elementów CCTV (załącznik nr 6 do SWZ) Zamawiający na podstawie przepisu art. 280 ust. 3 ustawy, nie udostępnia ich na stronie internetowej. Odbiór dokumentów następuje po podpisaniu umowy o zachowaniu poufności - załącznik nr 8 do SWZ), po zgłoszeniu przez Wykonawcę danych do ww. umowy.
12. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i określa je, stosownie do art. 281 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp w rozdziale III ust. 13 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
48821000-9 - Serwery sieciowe
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143545,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143545,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143545,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANIMAR ANETA KOZAK MARIUSZ KOZAK sp. j.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631136395
7.3.3) Ulica: ul. Składowa 2
7.3.4) Miejscowość: Przeźmierowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-081
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143545,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Kościuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Goślina, gm. Murowana Goślina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznańskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
- Poprawa infrastruktury rowerowej na ul. Dmowskiego na odcinku pomiędzy ul. Miedzianą i Rynkiem Łazarskim - ETAP III - odcinek od km 0+600 pomiędzy ul. Krauthofera a ul. Miedzianą (do końca zakresu)
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Słomniki z podziałem na zadania.
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Przebudowa istniejącego skrzyżowania oraz budowa dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych w ciągu ul. gen. J. Dowbora-Muśnickiego w Koziegłowach
- Utworzenie Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej z ilością 12-tu miejsc opieki dla dzieci do lat 3, 98-273 Klonowa, Kuźnica Błońska 9
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.