Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00136853/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi dotyczące wsparcia Uczestników Projektu Rodzina to nasza drużyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PASŁĘKU
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pałęku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170501061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Grunwaldzki 8
1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 55 649 62 55 / 55 248 44 49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops.paslek@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paslek.naszops.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.paslek.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi dotyczące wsparcia Uczestników Projektu Rodzina to nasza drużyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-455c499b-c4c5-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, w ramach projektu "Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136853/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MGOPS/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 133008,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Psycholog - wsparcie skierowane do dzieci. Wsparcie psychologa dla 48 dzieci – grupowe i indywidualne, dopasowane na bieżąco do zmieniających się potrzeb dzieci. Psycholog dziecięcy będzie się zajmował doradztwem i pomocą w rozwiązywaniu różnorakich problemów związanych z ogólnym procesem rozwojowym dziecka, niestandardowymi odchyleniami lub opóźnieniami w rozwoju, z trudnościami wychowawczymi (np. z agresją, nadpobudliwością, apatią, chorobliwą nieśmiałością) czy innymi zachowaniami, które wydają się dziwne lub nieprawidłowe (np. apatia, zaburzenia odżywiania, trauma po tragicznym przeżyciu).4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 9756,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzący zajęcia terapeutyczne - wsparcie skierowane do dzieci. Zajęcia terapeutyczne mają na celu stworzenie przestrzeni, w której dzieci i młodzież będą się czuły akceptowane. Usprawnianie psychiczne polega na budowaniu zdolności nawiązywania kontaktów i współżycia z innymi, dostosowania do środowiska, w którym się żyje. Zajęcia będą realizowane w małych grupach (średnio 9-14 os.). Program każdej z sesji będzie układany w zależności od potrzeb i preferencji podopiecznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 52682,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Psycholog- wsparcie skierowane do rodziców w formie indywidualnych spotkań dla 50 Uczestników Projektu, psycholog będzie miał na celu ustabilizowanie psychiczne Uczestników Projektu, na tyle, aby mógł przestać koncentrować się na swoim położeniu i aby mógł efektywnie korzystać ze wsparcia, a także aby umiał radzić sobie z problemami, nabrał wiary we własne siły4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 32520,32 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Terapeuta uzależnień – wsparcie skierowane do rodziców. Uczestnicy Projektu będą uczestniczyć w spotkaniach mających na celu wzrost umiejętności interpersonalnych oraz asertywności. Uczestnicy Projektu będą nabywać większego poczucia spójności zarówno z sobą samym, jak i z otoczeniem, co stanowi punkt wyjścia do osiągania przez niego trwałych zmian w zachowaniu, docelowo doprowadzając do abstynencji od uzależniającego czynnika4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 17560,97 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Osoba prowadząca warsztaty Akademia rodziców - wsparcie skierowane do rodziców. Dla rodziców ze wszystkich 57 rodzin zaplanowano warsztaty: Akademia rodziców, które mają na celu doskonalenie umiejętności opiekuńczych i radzenia sobie z problemami w rodzinie. Tematyka (m.in.): komunikacja z dzieckiem w różnych fazach rozwoju, wzmacnianie poczucia sprawstwa u rodzica, zapobieganie agresji, budowanie więzi, dopasowanie stylu rodzicielskiego do problemów rodzinnych, okazywanie uczuć, rozwiązywanie konfliktów i sytuacji problemowych4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 8780,48 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Osoba prowadząca grupy wsparcia - wsparcie skierowane do rodziców. Rodzaj grupy wsparcia będzie ściśle związany z problemami uczestników, które z kolei wpłyną na tematykę zajęć np. Grupa wsparcia dla rodziców dzieci uzależnionych, Grupa wsparcia dla rodziców dzieci z określonymi trudnościami lub zaburzeniami (np. autyzmem, ADHD, nieprzystosowaniem społecznym), grupa dla matek doświadczających przemocy fizycznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 11707,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12712,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12712,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12712,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA CSW DELTA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 656-233-48-73
7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 17
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12712,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części postępowania nie zostały złożone żadne oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41932,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41932,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41932,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA CSW DELTA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 656-233-48-73
7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 17
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41932,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-23Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części postępowania nie zostały złożone żadne oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części postępowania nie zostały złożone żadne oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części postępowania nie zostały złożone żadne oferty
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i realizacja usług szkoleniowych oraz prowadzenie zajęć z coachingu, doradztwa zawodowego oraz psychologicznego
- Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka poprzez zajęcia dodatkowe w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów"
- Świadczenie usług psychoterapii w ramach terapii rodziny w podziale na części
- Przeprowadzenie terapii indywidualnej i grupowej dla uczestników stacjonarnych w OSiW Strzelce Krajeńskie
- "Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.