eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasłęk › Usługi dotyczące wsparcia Uczestników Projektu Rodzina to nasza drużyna



Ogłoszenie z dnia 2022-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi dotyczące wsparcia Uczestników Projektu Rodzina to nasza drużyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PASŁĘKU

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pałęku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170501061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Grunwaldzki 8

1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 55 649 62 55 / 55 248 44 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops.paslek@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paslek.naszops.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.paslek.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi dotyczące wsparcia Uczestników Projektu Rodzina to nasza drużyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-455c499b-c4c5-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, w ramach projektu "Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136853/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MGOPS/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 133008,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Psycholog - wsparcie skierowane do dzieci. Wsparcie psychologa dla 48 dzieci – grupowe i indywidualne, dopasowane na bieżąco do zmieniających się potrzeb dzieci. Psycholog dziecięcy będzie się zajmował doradztwem i pomocą w rozwiązywaniu różnorakich problemów związanych z ogólnym procesem rozwojowym dziecka, niestandardowymi odchyleniami lub opóźnieniami w rozwoju, z trudnościami wychowawczymi (np. z agresją, nadpobudliwością, apatią, chorobliwą nieśmiałością) czy innymi zachowaniami, które wydają się dziwne lub nieprawidłowe (np. apatia, zaburzenia odżywiania, trauma po tragicznym przeżyciu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 9756,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzący zajęcia terapeutyczne - wsparcie skierowane do dzieci. Zajęcia terapeutyczne mają na celu stworzenie przestrzeni, w której dzieci i młodzież będą się czuły akceptowane. Usprawnianie psychiczne polega na budowaniu zdolności nawiązywania kontaktów i współżycia z innymi, dostosowania do środowiska, w którym się żyje. Zajęcia będą realizowane w małych grupach (średnio 9-14 os.). Program każdej z sesji będzie układany w zależności od potrzeb i preferencji podopiecznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 52682,92 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Psycholog- wsparcie skierowane do rodziców w formie indywidualnych spotkań dla 50 Uczestników Projektu, psycholog będzie miał na celu ustabilizowanie psychiczne Uczestników Projektu, na tyle, aby mógł przestać koncentrować się na swoim położeniu i aby mógł efektywnie korzystać ze wsparcia, a także aby umiał radzić sobie z problemami, nabrał wiary we własne siły

4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 32520,32 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Terapeuta uzależnień – wsparcie skierowane do rodziców. Uczestnicy Projektu będą uczestniczyć w spotkaniach mających na celu wzrost umiejętności interpersonalnych oraz asertywności. Uczestnicy Projektu będą nabywać większego poczucia spójności zarówno z sobą samym, jak i z otoczeniem, co stanowi punkt wyjścia do osiągania przez niego trwałych zmian w zachowaniu, docelowo doprowadzając do abstynencji od uzależniającego czynnika

4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 17560,97 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Osoba prowadząca warsztaty Akademia rodziców - wsparcie skierowane do rodziców. Dla rodziców ze wszystkich 57 rodzin zaplanowano warsztaty: Akademia rodziców, które mają na celu doskonalenie umiejętności opiekuńczych i radzenia sobie z problemami w rodzinie. Tematyka (m.in.): komunikacja z dzieckiem w różnych fazach rozwoju, wzmacnianie poczucia sprawstwa u rodzica, zapobieganie agresji, budowanie więzi, dopasowanie stylu rodzicielskiego do problemów rodzinnych, okazywanie uczuć, rozwiązywanie konfliktów i sytuacji problemowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 8780,48 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Osoba prowadząca grupy wsparcia - wsparcie skierowane do rodziców. Rodzaj grupy wsparcia będzie ściśle związany z problemami uczestników, które z kolei wpłyną na tematykę zajęć np. Grupa wsparcia dla rodziców dzieci uzależnionych, Grupa wsparcia dla rodziców dzieci z określonymi trudnościami lub zaburzeniami (np. autyzmem, ADHD, nieprzystosowaniem społecznym), grupa dla matek doświadczających przemocy fizycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 11707,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12712,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12712,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12712,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA CSW DELTA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 656-233-48-73

7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 17

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-300

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12712,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-23

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W tej części postępowania nie zostały złożone żadne oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41932,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41932,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41932,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA CSW DELTA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 656-233-48-73

7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 17

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-300

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41932,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-23

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W tej części postępowania nie zostały złożone żadne oferty

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W tej części postępowania nie zostały złożone żadne oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W tej części postępowania nie zostały złożone żadne oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.