eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Bia³ostocka › Modernizacja budynku przy ul. Pi³sudskiego 9 w Czarnej Bia³ostockiej w ramach projektu "Podlaskie dla Ukrainy"



Og³oszenie z dnia 2023-04-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku przy ul. Pi³sudskiego 9 w Czarnej Bia³ostockiej w ramach projektu „Podlaskie dla Ukrainy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Czarna Bia³ostocka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659036

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Torowa 14 A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czarna Bia³ostocka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-020

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@czarnabialostocka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku przy ul. Pi³sudskiego 9 w Czarnej Bia³ostockiej w ramach projektu „Podlaskie dla Ukrainy”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-67c11e2a-e358-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00191952

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00026787/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Modernizacja budynku przy ul. Pi³sudskiego 9 w Czarnej Bia³ostockiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, O¶ priorytetowa VIII: Infrastruktura dla us³ug u¿yteczno¶ci publicznej; Dzia³anie 8.4. Infrastruktura spo³eczna; Poddzia³anie 8.4.1. Infrastruktura ochrony zdrowia; Priorytet inwestycyjny 9.1. Inwestycje w infrastrukturê zdrowotn± i spo³eczn±, (...) Udzia³ % tych ¶rodków w warto¶ci zamówienia wynosi: - 85%

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67c11e2a-e358-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz
poczty elektronicznej przetargi@czarnabialostocka.pl . Adres strony internetowej, na której bêd± udostêpniane zmiany i wyja¶nienia
SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia: https://bip-
um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl w zak³adce „Zamówienia publiczne”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ (dotyczy sk³adania ofert), oraz pocz elektr: przetargi@czarnabialostocka.pl .
2.Oferty/wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêp, zawiadomienia, wezwania, zadawanie pytañ oraz ogólne informacje, Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± powo³uj±c siê nr og³oszenia (BZP) lub nr refer postêp tj. Or.271.10.2023. 3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêp o udzielenie zamów publicz, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na P. e-Zamówienia. Wykonawca posiadaj±cy konto na P. e-Zamówienia ma dostêp do formu: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
formularza do komun. 4. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêp z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na P. e- Zamówienia oraz zalogowania siê na P. e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularza do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokum zamów wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na P. e- Zamówieniach. Zamawiaj±cy wymaga aby komuni miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiad, wnioski,
zawiadomienia oraz inform, przekazywane by³y w formie elektro. 5. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w
sposób niezgodny z SWZ. 6. Wymagania techn i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokum elektron, elektron kopii dokum i o¶wiadczeñ oraz inform przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z P. e-Zamówieñ. 7. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêp oraz ID postêpo jako inform do niniejszej SWZ. Dane postêpow mo¿na wyszukaæ równie¿ ze
strony g³ównej P. e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowanie/konkurs”). 8. Za datê i godz przekazania oferty, wniosków,
zawiadomieñ, dokum elektron, o¶wiad lub elektron kopii dokum lub o¶wiad oraz innych inform przyjmuje siê datê ich przekazania na P. e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl lub datê ich przekazania za pomoc± pocz elektron z zastrze¿eniem, i¿ ofertê wraz z za³±cz okre¶lonymi w roz X. SWZ, pod rygorem odrzucenia oferty na podst art 226 ust.1 pkt6 Pzp, mo¿na przekazaæ wy³±cznie na P.e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl Dokum sk³adane w formie elektron lub w postaci elektron musz± byæ opatrzone podp
elektron, podp zaufanym lub podp osob (zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp). Ofertê, o¶wiadczenia o których mowa w art.125 ust.1 Pzp., p¶d, pe³nomocnictwa sporz±dza siê w postaci elektr, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt,.rtf,.pdf,.doc,.docx,.odt. Zalecany przez Zamawiaj±cego format danych - .pdf. 9. Komuni w postêp, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektro za po¶rednictwem “Formularze” („Formularze
do komunikacji”). Za po¶red „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komun umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±czn do przesy³ania wiadomo¶ (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±cz zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania doku elektr za pomoc± poczty elektr, na wskazany w pkt. 1 adres e-mail. Sposób sporz±dzania dok elektr musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w
rozp MRPiT z dn 23.12.2020 r. w sprawie p¶d oraz innych dokum lub o¶wiad, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz rozp PRM z dn 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dz i przekazyw inform oraz wymagañ tech dla dokum elektro oraz ¶rod komu elektron w postêp o udzielenie zamó publi lub konkursie. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewn i wewn) dodaje siê do przes³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokum wraz z wygenerowanym plikiem podp (typ zewn) lub dokum z wszytym podp
(typ wewnêtrzny). Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpo przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 roz Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprochrony osób fiz w zwi±zku z przetwarzaniem dan osob i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne roz. o ochronie da¬nych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Roz”, informujê, ¿e:
1.Admin Pani/Pana dan oso jest Gmina Cz B reprezentowana przez Burmistrza Cz B z siedzib±: ul. Torowa 14A, 16-020 Cz B, tel.:
85 713 13 40, e-mail: um@czarnabialostocka.pl. 2.W sprawach z zakresu ochrony dan oso mo¿e siê Pan/i kontaktowaæ siê z IOD pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl 3.Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêp o udzielenie zp. 4.Dane osob bêd± przechowywane przez okres zg. z art. 78 ust. 1 i 4 ust. z dnia z dnia 11.09.2019 r.– Pzp (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.)zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zak postêpowania o udzielenie zam, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy. 5.Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Roz w zwi±zku z przepisami PZP. 6.Odbiorcami Pan/i danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dok postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP. 7.Ob podania przez Pan/i danych osobowych bezpo¶rednio Pan/i
dotycz±cych jest wymogiem ust okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w post o udzielenie zam publ; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP. 8.Osoba, której dane dotycz± ma prawo do: dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,w przypadku gdy przetw danych odbywa siê z naruszeniem przep Roz s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Wawa,9.Osobie, której
dane dotycz± nie przys³uguje: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Roz prawo do usuniêcia dan osob; prawo do przenoszenia dan
osob, o którym mowa w art. 20 Roz;na podstawie art. 21 Roz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania dan osob. 10.W przypadku gdy
wykonanie obow, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Roz, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Admin mo¿e ¿±daæ od
osoby, której dane dotycz±, wskazania dodat inf maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty
postêpowania o udzielenie zam publ. 11.Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia dan oso, o którym mowa w art. 16 Roz, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postê o udzielenie zam publ lub konkursu ani zmian± post. umowy w zakresie niezgodnym z PZP. 12.Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Roz, nie ogranicza przetwarzania dan osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zam publ. 13.W przypadku dan osob
zamieszczonych przez Admin w BZP, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Roz, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Admin.14. Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zam, w przypadku gdy wniesienie
¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Roz, spowoduje ograniczenie przetwarzania dan osob zawartych w protok i za³± do protok,
Admin nie udostêpnia tych danych zawartych w protok i w za³ do protok, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Roz. 15.W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Roz, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Admin mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych inf maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zam. 16.Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzup, o którym mowa w art. 16 Roz, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protok oraz jego za³.
17.Ponadto informujemy, i¿ w zwi±zku z przetwarzaniem Pan/i danych osobowych nie podlega Pan/i decyzjom, które siê opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Roz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Or.271.10.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji, wymagany przez zamawiaj±cego, zawiera Opis przedmiotu zamówienia (zwany tak¿e OPZ), stanowi±cy Za³±czniku nr 1 do SWZ
W ramach zadania nale¿y wykonaæ remont pomieszczeñ i instalacji wewnêtrznych wraz z remontem i dociepleniem elewacji i dachu istniej±cego budynku mieszkalnego przy ul. Pi³sudskiego 9 w miejscowo¶ci Czarna Bia³ostocka, na dz. nr ewid. gr. 203/1 po³o¿onej w obrêbie geod. Czarna Bia³ostocka, gm. Czarna Bia³ostocka.
W zakres robót zwi±zanych z przedmiotem inwestycji wchodzi:
remont pomieszczeñ
remont instalacji wewnêtrznych w budynku
remont i docieplenie elewacji budynku z wymian± czê¶ci okien oraz drzwi zewnêtrznych,
remont i docieplenie dachu wraz z wymian± pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych,
remont schodów zewnêtrznych,
remont nawierzchni utwardzonych i opaski wokó³ budynku.
Modernizacja przestrzeni wewnêtrznych budynku - utworzeniu 8 niezale¿nych lokali mieszalnych w postaci:
- na parterze:
• 1 mieszkanie dwu pokojowe z aneksem kuchennym i ³azienk±,
- na piêtrze:
• 2 mieszkania dwu pokojowe z aneksem kuchennym i ³azienk±,
• 1 mieszkanie dwu pokojowe z kuchni± i ³azienk±,
- na poddaszu:
• 1 mieszkanie dwu pokojowe z kuchni± i ³azienk±,
• 2 mieszkania jedno pokojowe z kuchni± i ³azienk±,
• 1 mieszkanie dwu pokojowe z aneksem kuchennym i ³azienk±
wraz z ci±gami komunikacyjnym (korytarze, klatki schodowe, hole na wszystkich kondygnacjach oraz ¶wietlic± piwnicy i pomieszczeniami piwnicy.
W zakresie robót budowlanych nale¿y wykonaæ:
- rozbiórki i demonta¿e czê¶ci ¶cian oraz wszystkich istniej±cych posadzek z wykonaniem nowych w postaci:
• w pomieszczeniach ³azienek, WC, kuchniach i aneksach kuchennych
• wraz z coko³ami 10 cm z ww. p³ytek gresowych ,posadzkowych;
• w pomieszczeniach pomocniczych, komunikacji i magazynowych posadzki z gresu ;
• w pomieszczeniach mieszkalnych oraz sala w piwnicy z wyk³adziny obiektowej z p³ytek
- demonta¿ ¿elbetowego silosu
- wykonanie nowych ¶cian murowanych z pustaków ceramicznych
- wykonanie nowych nadpro¿y nad otworami drzwiowymi monolityczne z betonu
- demonta¿ drewnianych wypraw ¶cian i sufitów, roboty tynkarskie, g³adzie, istniej±ce ¶ciany i sufity
- wymiana, dostawa i monta¿ nowych o¶cie¿nic oraz skrzyde³ drzwiowych wewnêtrznych i wewn±trz
- wymiana, dostawa i monta¿ drzwi zewnêtrznych aluminiowych, o wspó³czynniku izolacyjno¶ci min. 1,3 W/m2K, przeszklonych podwójnie – szyba zespolona, od zewn±trz szk³o laminowane, antyw³amaniowe P2A, od wewn±trz szk³o laminowane bezpieczne, otwierane na zewn±trz budynku, koloru obustronnie bia³ego, wyposa¿one w zamek z wk³adk± , wk³adka na klucz obustronnie oraz drzwi stalowych, pe³nych g³adkich o izolacyjno¶ci akustycznej min. 35 dB, antyw³amaniowych w klasie RC3, jeden zamek i wk³adka atestowana w klasie C, zamek z wk³adk±, wk³adka na klucz obustronnie; wszystkie wk³adki zamków wyposa¿yæ w kpl. kluczy – 3 szt. do wk³adki oraz stosowne przewieszki/numeratory skrzyde³ identyfikuj±ce zamek z kluczem,
- wymiana, dostawa i monta¿ okien PCV i drzwi balkonowych
- wymiana, dostawa i monta¿ okien aluminiowych
- wykonanie wymiany pokrycia dachowego i ocieplenie nad poddaszem nieu¿ytkowym
- wykonanie obróbek blacharskich i podokienników zewnêtrznych z blachy stalowej,
- dostawa i monta¿ rynien i rur spustowych w kolorze szarym RAL 7016
- wykonanie izolacji termicznych ¶cian zewnêtrznych nadziemia ze styropianu
- wykonani tynków i ok³adzin ¶cian zewnêtrznych w postaci:
tynku cienkowarstwowego w kolorach zgodnych z rysunkami elewacji, baranek, ziarno 1,5mm barwiony w masie;
ceramicznych ok³adzin elewacyjnych z p³ytek klinkierowych w czê¶ci coko³owej i strefie parteru ceramiczn± ok³adzin± elewacyjn± – p³ytki klinkierowe o min. wymiarach 210x9x65 mm w kolorze szarym z g³adka struktur± lica, wytrzyma³e na oddzia³ywanie warunków atmosferycznych (promienie UV, mróz, wilgoæ),
blachy stalowej ocynkowanej gr. min. 0,6mm, zabezpieczonej pow³ok± poliestrow± w kolorze szarym RAL7016 (szarej matowej) na r±bek stoj±cy w rozstawie ok. 50 cm (jak pokrycie dachu), monta¿ i wykoñczenie wg zaleceñ producenta, dostawcy systemu pokryæ dachowych i systemu elewacji wybranego przez Wykonawcê,
- wykonanie remontu istniej±cej obudowy stalowo-szklanej zej¶cia do piwnicy od strony pó³nocno-zachodniej (szczytowej) w postaci:

- wykonanie remontu obudów schodów wej¶cia g³ównego i zej¶æ do piwnicy,
- wykonanie warstw posadzkowych z obróbkami blacharskimi po zdjêciu starych na balkonie (nad wej¶ciem g³ównym do budynku) z wypraw± z p³ytek mrozoodpornych gres 30x30cm w odcieniach szaro¶ci,
- wykonanie remontu balustrad balkonu nad wej¶ciem g³ównym poprzez usuniêcie starych warstw malarskich, gruntowaniem antykorozyjnym i pokryciem farb± wierzchniego krycia do metalu w odcieniach szaro¶ci,
- wykonanie demonta¿u balustrad schodów zewnêtrznych wej¶cie g³ówne i zej¶cie do piwnicy (elewacja frontowa),
- zakup, dostawa i monta¿ pierwszego wyposa¿enia lokali mieszalnych i ¶wietlicy w postaci szaf, tapczanów, wersalek, sto³ów kuchennych, krzese³, kuchenek gazowych 4-ro palnikowych z piekarnikiem dostosowanymi do zasilania gazem propan-butan wraz z butlami 11kg ww. gazu
W zakresie zagospodarowania terenu nale¿y wykonaæ:
- usuniêcie pozosta³o¶ci nawierzchni betonowego utwardzenia przed budynkiem,
- usuniêcie podbudów
- utwardzenie: w strefie by³ego bunkra na olej opa³owy a tak¿e w strefie za schodami wej¶cia g³ównego
- wykonaæ nowe opaski wokó³ budynku z p³yt betonowych chodnikowych
- gruz i inne materia³y pochodz±ce z rozbiórek nale¿y zutylizowaæ, korzystaj±c z us³ug licencjonowanego odbiorcy, a dokumentacjê utylizacji nale¿y do³±czyæ do dokumentów budowy,
- po zakoñczeniu robót drogowych oraz prac przy budynku na przyleg³y teren roz¶cieliæ warstwê wegetacyjn± z humusu wraz z siewem traw.
W zakresie robót bran¿y elektrycznej nale¿y wykonaæ:
- demonta¿ istniej±cych opraw o¶wietleniowych , gniazd wtykowych i w³±czników wraz z instalacjami zasilaj±cymi,
- demonta¿ instalacji odgromowej w zakresie niezbêdnym do wykonania docieplenia ¶cian zewnêtrznych i wymiany pokrycia dachowego oraz ponowny monta¿ elementów instalacji odgromowej obiektu,
- monta¿ trzech nowych rozdzielnic TE, szafkowych,
- wykonanie nowych linii zasilaj±cych prowadzonych podtynkowo w bruzdach z wyposa¿eniem w postaci wy³±czników, gniazd wtykowych itp.,
- dostawa i monta¿ nowych opraw o¶wietlenia podstawowego, ewakuacyjnego i awaryjnego wykonanego w technologii LED,
- wykonanie pomiarów zrealizowanych linii zasilaj±cych i sterowniczych oraz pracy zastosowanych zabezpieczeñ w rozdzielnicach.
W zakresie robót bran¿y sanitarnej w postaci:
- modernizacji istniej±cej kot³owni opalanej olejem opa³owym na bazie kot³a ¿eliwnego .
- demo instalacji c.o. z grzejnikami i osprzêtem, instalacji wod-kan. z przyborami sanitarnymi
- demo stalowych zbiorników na olej opa³owy,
- wykonaniu nowych instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami i stosown± armatur± odcinaj±co - regulacyjn±,
- wykon nowych instalacji wodoci±gowych (zimnej i ciep³ej wody u¿ytkowej)
- wykon magazynu oleju opa³owego w oparciu o zbiorniki polietylenowe z nowym uk³adem zalewowym i oddechowym zbiorników oraz now± lini± olejow± do zasilania jednego palnika ,
- wykon zabezpieczeñ antykorozyjnych instalacji,
- wykon zabezpieczeñ termicznych instalacji,
- wykon nowych instalacji wentylacyjnych,
- wykon niezbêdnych zabudów instalacji,
- wykon prób szczelno¶ci instalacji przed za³o¿eniem izolacji termicznych i zakryciu bruzd,
Do zadañ Wykonawcy nale¿y równie¿:
- wykonanie piktogramów (wc:, pomieszczenia techniczne ( magazyn, kot³ownia, ¶wietlica, itp.) i identyfikacji (numeracji) drzwi do pomieszczeñ budynku z opisanymi przewieszkami do kluczy obs³ugiwanych zamków,
-zapewnienie pracownikom komisariatu Policji mo¿liwo¶ci swobodnego wjazdu i wyjazdu z terenu przynale¿nego do budynku, oraz wej¶cia do zajmowanych pomieszczeñ na parterze budynku
- realizacja zadania „na ruchu” czê¶ci obiektu o strategicznym znaczeniu pod wzglêdem porz±dku i bezpieczeñstwa publicznego rejonu dzia³ania – harmonogram realizacji dotycz±cy konieczno¶ci wykonania niezbêdnych prac w obrêbie wynajmowanych lokali uzgodniæ z komendantem placówki,
- demonta¿ i po wykonaniu docieplenia ponowny monta¿ plafonu POLICJA, nr budynku, urzêdowej tablicy informacyjnej, god³a, dwóch uchwytów podwójnych na flagi
- Zamawiaj±cy przewiduje etapowe - miesiêczne rozliczenie robót uzale¿niaj±c p³atno¶æ za konkretny etap realizacji robót zgodny z przedstawionym i zaakceptowanym harmonogramem rzeczowo-finansowym, ich faktycznym wykonaniem potwierdzonym przez Inspektorów nadzoru inwestorskiego, pisemnym zg³oszeniem zakoñczenia etapu robót z³o¿onym Zamawiaj±cemu oraz po protokolarnym potwierdzeniu tego faktu,
- Zamawiaj±cy informuje, ¿e koszty zwi±zane z poborem energii elektrycznej, energii cieplnej, wody oraz zabezpieczeniem sanitarnym ponosi Wykonawca w oparciu o odrêbne umowy z gestorami sieci b±d¼ ze specjalistycznymi firmami realizuj±cymi takie us³ugi,
- Wykonawca dokona:
- przeprowadzenie ruchów próbnych instalacji c.o., wz., cwu,
- przeprowadzenie ruchów próbnych o¶wietlenia awaryjnego ewakuacyjnego,
- z³o¿enie przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego a po wykonaniu zadania kosztorysu powykonawczego,
- wszystkie zdemontowane elementy pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych itp. do zagospodarowania przez Wykonawcê zadania.
Inwestycjê nale¿y wyceniæ i wykonaæ zgodnie z dokumentacj± projektow±, przedmiar robót jest jedynie elementem pomocniczym do przygotowania oferty.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg

45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej

45410000-4 - Tynkowanie

45262690-4 - Remont starych budynków

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312311-0 - Monta¿ instalacji piorunochronnej

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± ni¿ej okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) W zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ op³acon± polisê, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w wysoko¶ci minimum 500.000,00 z³.
3) W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykonali co najmniej dwa zamówienia polegaj±ce na realizacji budowy, rozbudowy, modernizacji lub remontu budynków u¿yteczno¶ci publicznej, mieszkaniowych lub produkcyjnych,
b) dysponuj± jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami bran¿y budowlanej bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub równowa¿ne im uprawnienia wydane wed³ug wcze¶niejszych przepisów (kierownik budowy) oraz posiadaj±cym aktualn± przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów i Techników Budownictwa zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Je¿eli potwierdzenie przynale¿no¶ci traci wa¿no¶æ w okresie obowi±zywania umowy, Wykonawca zobowi±zuje siê przedstawiæ nowe potwierdzenie, wa¿ne na czas trwania umowy lub wska¿e inn± osobê posiadaj±c± przynajmniej takie same uprawnienia (aktualn± przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa). Ilekroæ Zamawiaj±cy wymaga okre¶lonych uprawnieñ budowlanych, rozumie przez to uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowi±zuj±cej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 t. j.) jak równie¿ odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów oraz równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., 220 t. j.).
oraz
c) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami bran¿y elektrycznej bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub równowa¿ne im uprawnienia wydane wed³ug wcze¶niejszych przepisów (kierownik budowy) oraz posiadaj±cym aktualn± przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów i Techników Budownictwa zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Je¿eli potwierdzenie przynale¿no¶ci traci wa¿no¶æ w okresie obowi±zywania umowy, Wykonawca zobowi±zuje siê przedstawiæ nowe potwierdzenie, wa¿ne na czas trwania umowy lub wska¿e inn± osobê posiadaj±c± przynajmniej takie same uprawnienia (aktualn± przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa). Ilekroæ Zamawiaj±cy wymaga okre¶lonych uprawnieñ budowlanych, rozumie przez to uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowi±zuj±cej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 t. j.) jak równie¿ odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów oraz równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., 220 t. j.).
oraz
d) jedna osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami bran¿y sanitarnej bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub równowa¿ne im uprawnienia wydane wed³ug wcze¶niejszych przepisów (kierownik budowy) oraz posiadaj±cym aktualn± przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów i Techników Budownictwa zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Je¿eli potwierdzenie przynale¿no¶ci traci wa¿no¶æ w okresie obowi±zywania umowy, Wykonawca zobowi±zuje siê przedstawiæ nowe potwierdzenie, wa¿ne na czas trwania umowy lub wska¿e inn± osobê posiadaj±c± przynajmniej takie same uprawnienia (aktualn± przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa). Ilekroæ Zamawiaj±cy wymaga okre¶lonych uprawnieñ budowlanych, rozumie przez to uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowi±zuj±cej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 t. j.) jak równie¿ odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów oraz równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., 220 t. j.).
UWAGA
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. (art. 117 pzp)
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postêpowania, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 3 i 4 do SWZ. O¶wiadczenia te sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt. 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,
o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
2) W celu potwierdzania spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca sk³ada:
a) wykazu robót budowlanych stanowi±cy za³±cznik do SWZ wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty budowlane zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s±: -referencje, b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy. Zamawiaj±cy zastrzega weryfikacjê potwierdzenia nale¿ytego wykonania prac bezpo¶rednio u podmiotu, na rzecz którego by³y wykonane.– o¶wiadczenie wykonawcy Za³±cznik nr 6 do SWZ;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za wykonanie roboty budowlanej, kontrolê jako¶ci lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ;
d) dokument/y potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego. na kwotê co najmniej 500.000,00 z³

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 10.00,00 PLN (s³ownie: dziesiêæ tysi±ce z³otych 00/100 PLN)
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2020 r. poz. 299)
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Nr 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606.
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, zamawiaj±cy uzna wadium, które znajdzie siê na rachunku bankowym zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, sporz±dzon± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) kwotê gwarancji,
3) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: „od dnia ……………………..r. – do dnia …………………………r.”,
4) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 p.z.p.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, orygina³ dokumentu wadialnego (gwarancji lub porêczenia) w postaci elektronicznej nale¿y do³±czyæ do oferty.
7. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
8. Zasady wnoszenia wadium okre¶lone w niniejszym Rozdziale dotycz± równie¿ przed³u¿ania wa¿no¶ci wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach okre¶lonych w ustawie.
9. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem punktu poni¿ej.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci , o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust 1 p.z.p., o¶wiadczenia , o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust.2 pkt 3 p.z.p co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.
11. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiaj±cego, je¿eli:
1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia o których mowa w rozdziale X pkt. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj±, brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenia, z których wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swojej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
5. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zmiana bêdzie dotyczy³a nastêpuj±cych zdarzeñ:
1) Wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
2) Wynikniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
3) Wyst±pienia konieczno¶ci zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy zamawiaj±cy uzna, ¿e osoby te nie wykonuj± nale¿ycie swoich obowi±zków. Wykonawca obowi±zany jest dokonaæ zmiany tych osób, na inne spe³niaj±ce na dzieñ sk³adania ofert warunki okre¶lone w specyfikacji, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 14 dni od daty z³o¿enia wniosku zamawiaj±cego,
4) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy a tak¿e z np. wyst±pienia zw³oki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ,
5) Wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian spowodowanych nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
a) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegó³owym opisem,
b) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego),
c) zmiany danych teleadresowych,
d) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT,
6. W przypadku wyst±pienia któregokolwiek ze zdarzeñ wymienionych w pkt.5 termin realizacji przedmiotu umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci.
7. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian w zakresie powierzenia czê¶ci lub ca³o¶ci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom, poprzez:
1) w przypadku nie przewidzenia podwykonawców w momencie sk³adania oferty, wprowadzenie ich podczas realizacji zamówienia,
2) rozszerzenie krêgu podwykonawców,
3) zmianê lub wykre¶lenie podwykonawcy,
4) zmianê zakresu prac powierzonych podwykonawcy,
8. Warunki zmian:
1) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiaj±cego,
2) uzasadnienie zmian – prawid³owa realizacja przedmiotu umowy,
3) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-11 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-09

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1.Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów postêpowania.
2.Zamawiaj±cy nie wymaga wizji lokalnej.
3.Dla przedmiotowego postê nie ma zastosowania ¿adna z sytuacji okre¶lonych w art. 65 ust 1, art. 66 i art. 69 pzp. W zwi±zku z powy¿szym nie zachodzi konieczno¶æ komunikowania siê z Wykonawc± w sposób inny ni¿ przewidziany w niniejszej SWZ.
4.Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy.
5.Stosownie do tre¶ci art. 95 ustawy Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê w rozumieniu przepisów art. 22 ust.1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – KP (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 z pó¼ñ.zm.), osób wykonuj±cych niezbêdne czynno¶ci dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, które wskazano w SWZ oraz za³±cznikach do SWZ tj. osoby wykonuj±ce prace fizyczne zwi±zane z robotami budowlanymi w szczególno¶ci zwi±zane z obs³ug± maszyn budowlanych, montowaniem urz±dzeñ, robotami nie wymagaj±cymi kwalifikacji, za wyj±tkiem osób pe³ni±cych samodzielne funkcje tech w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budo (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202.), osób wykonuj±cych czynno¶ci wymagaj±cych posiadania uprawnieñ zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w rozumieniu ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2052) oraz osób prowadz±cych dzia³ gospodarcz±. Pozosta³e wymogi wynikaj±ce z art. 95 ustawy zosta³y okre¶lone w istotnych postanowieniach przysz³ej umowy, które stanowi± za³±cznik do SWZ. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób Zamawiaj±cy pozostawia w gestii Wykonawcy.
1) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób:
a) Wykonawca w terminie 14 dni od podpisania umowy przeka¿e Zamawiaj±cemu, ujête w formie wykazu informacje o osobach zatrudnionych. Wykaz powinien zawieraæ imiê i nazwisko pracownika, wymiar zatrudnienia oraz informacjê o wykonywanych czynno¶ciach/stanowisko pracy. Wraz z wykazem Wykonawca przekazuje o¶wiadczenie, ¿e wymienione osoby zatrudnione s± na podstawie umowy o pracê.
2) Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem osób:
a) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia, przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez Wykonawcê czynno¶ci, w celu weryfikacji, czy osoby wykonuj±ce czynno¶ci przy realizacji zamówienia s± osobami wskazanymi przez Wykonawcê. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê Zamawiaj±cy na podstawie art. 438 ust. 2 ustawy Pzp mo¿e ¿±daæ przed³o¿enia :
- o¶wiad zatrudnionego pracownika
- o¶wiad Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê,
- po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika,
- innych dok zawieraj±cych informacje niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê w tym zawieraj±cych dane osobowe- w szczegó imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika.
3) Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa w art. 95 ust 1 pzp:
a) Zamawiaj±cemu przys³ugiwaæ bêdzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych w wysoko¶ci 0,1% ceny ofertowej brutto w ka¿dym przypadku stwierdzenia uchybienia;
b) Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonych przez Zamawiaj±cego terminach ¿±danych dowodów, w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych pracê przy realizacji zamówienia.
6. Na podstawie art. 257 ust. 1 Zamawiaj±cy mo¿e uniewa¿niæ postêpowanie, je¶li ¶rodki publiczne, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y mu przyznane do realizacji danej inwestycji.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.