Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00104471/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ROPS.DO.3321.4.2023 - Sukcesywne usługi przeprowadzania specjalistycznych diagnoz dla dzieci przebywających w wojewódzkiej, instytucjonalnej oraz rodzinnej pieczy zastępczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modelarska 10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 327306872
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rops-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a986dd4-a928-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROPS.DO.3321.4.2023 - Sukcesywne usługi przeprowadzania specjalistycznych diagnoz dla dzieci przebywających w wojewódzkiej, instytucjonalnej oraz rodzinnej pieczy zastępczej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a986dd4-a928-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023767/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Sukcesywne usługi przeprowadzenia specjalistycznych diagnoz dla dzieci przebywających w wojewódzkiej, instytucjonalnej i rodzinnej pieczy zastępczej na terenie województwa śląskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wsparcie pieczy zastępczej w województwie śląskim Sygn.projketu RPSL.09.02.09-24-0007/222.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104471
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROPS.DO.3321.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 285483,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia - Specjalistyczna diagnoza w obszarze całościowych zaburzeń rozwojowych, a w szczególności autyzmu, w tym Zespołu Aspergera:W ramach tej części zamówienia Wykonawca jest zobligowany zorganizować i przeprowadzić maksymalnie 520 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) specjalistycznej diagnozy łącznie 65 dzieci (w wieku do 18 roku życia) w obszarze całościowych zaburzeń rozwojowych, w szczególności autyzmu, w tym zespołu Aspergera w łącznej liczbie 8 godzin dydaktycznych na każde dziecko przez zespół diagnostyczny składający się z minimum 3 specjalistów uprawnionych do sporządzania diagnozy w obszarze całościowych zaburzeń rozwojowych,
w szczególności autyzmu, w tym zespołu Aspergera (np. psycholog, pedagog, logopeda, neurologopeda, psychiatra dziecięcy) w 3 lokalizacjach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 109120,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia - Specjalistyczna diagnoza w obszarze spektrum płodowych zaburzeń alkoholowych FAS/FASD:Specjalistyczna diagnoza dzieci (w wieku do 18 roku życia) w obszarze spektrum płodowych zaburzeń alkoholowych FAS/FASD będzie prowadzona przez zespół diagnostów: psychologa lub lekarza pediatrę, neurologopedę i psychiatrę dziecięcego. W ramach tej części zamówienia Wykonawca będzie zobligowany zorganizować i przeprowadzić maksymalnie 430 godzin dydaktycznych
(1 godzina dydaktyczna = 45 minut) specjalistycznej diagnozy łącznie 86 dzieci w obszarze spektrum płodowych zaburzeń alkoholowych FAS/FASD w łącznej liczbie 5 godzin na każde dziecko
(z zastrzeżeniem, że diagnoza prowadzona przez psychologa lub przez lekarza pediatrę ma być realizowana w wymiarze 3 godz. dydaktycznych, diagnoza realizowana przez neurologopedę, jak również przez psychiatrę dziecięcego ma być prowadzona w wymiarze po 1 godz. dydaktycznej każda). Zamówienie ma być realizowane w 3 lokalizacjach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 123166,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia - Specjalistyczna diagnoza w obszarze funkcji motorycznych:Specjalistyczna diagnoza dzieci (w wieku do 18 roku życia) w obszarze funkcji motorycznych będzie prowadzona przez fizjoterapeutę. W ramach tej części zamówienia Wykonawca będzie zobligowany zorganizować i przeprowadzić 84 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) specjalistycznej diagnozy łącznie 42 dzieci w obszarze funkcji motorycznych w łącznej liczbie 2 godzin dydaktycznych na każde dziecko przez fizjoterapeutę uprawnionego do sporządzania diagnozy w obszarze funkcji motorycznych w 3 lokalizacjach
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 19513,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia - Specjalistyczna diagnoza zaburzeń psychicznych:Specjalistyczna diagnoza dzieci (w wieku do 18 roku życia) w obszarze zaburzeń psychicznych ma być prowadzona przez psychiatrę dziecięcego lub psychologa. W ramach tej części zamówienia Wykonawca jest zobligowany zorganizować i przeprowadzić łącznie 90 godzin dydaktycznych
(1 godzina dydaktyczna = 45 minut) specjalistycznej diagnozy łącznie 30 dzieci w obszarze zaburzeń psychicznych w łącznej liczbie 3 godzin na każde dziecko przez psychiatrę dziecięcego lub psychologa uprawnionego do sporządzania diagnozy w obszarze zaburzeń psychicznych
w 3 lokalizacjach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 22440 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V zamówienia - Specjalistyczna diagnoza – konsultacje seksuologa dziecięcego:Specjalistyczna diagnoza prowadzona będzie w formie konsultacji seksuologa dziecięcego w obszarze rozwoju i zaburzeń rozwoju seksualnego u dzieci (w wieku do 18 roku życia). W ramach tej części zamówienia Wykonawca będzie zobligowany zorganizować i przeprowadzić łącznie 44 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) konsultacji dla łącznie 22 dzieci w obszarze rozwoju i zaburzeń rozwoju seksualnego w łącznej liczbie 2 godzin na każde dziecko przez seksuologa dziecięcego uprawnionego do sporządzania diagnozy w obszarze rozwoju i zaburzeń rozwoju seksualnego dzieci w 3 lokalizacjach
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 11243,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79903,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79903,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Postępu Ewelina Majda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321968979
7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79903,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice Michał Kucharczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350
7.3.3) Ulica: Olimpijska
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-301
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13890 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice Michał Kucharczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350
7.3.3) Ulica: Olimpijska
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-301
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8074 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10120 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10120 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatna Praktyka Psychologiczna i Psychoterapeutyczna Paulina Janiszewska-Głąb
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5140320279
7.3.3) Ulica: Bytkowska
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-148
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10120 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-20INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa aparatu RTG do radiografii klasycznej z systemem cyfrowym dwudetektorowym i systemem kontroli dawki oraz adaptacja pomieszczeń pracowni RTG
- Wykonanie prac budowlano instalacyjnych w klatce schodowej Budynku A - GIG PIB Katowice.
- Organizacja imprezy integracyjnej dla Pracowników Spółki
- Wykonanie prac naprawczych w budynku X Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Karola Miarki 6 w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie prac naprawczych w liceach ogólnokształcących"
- Remont mieszkań IV/2024
- Rozbudowa monitoringu miejskiego. Zamówienie udzielane w czterech częściach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług opiekuńczych oraz zorganizowanie edukacyjnych spotkań integracyjnych i turnusów rehabilitacyjnych"
- Usługa w zakresie transportu sanitarnego na terenie miasta Opola oraz poza granicami miasta Opola
- Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka poprzez zajęcia dodatkowe w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach
- Świadczenie usług psychoterapii w ramach terapii rodziny w podziale na części
- Przeprowadzenie terapii indywidualnej i grupowej dla uczestników stacjonarnych w OSiW Strzelce Krajeńskie
- "Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
więcej: Usługi edukacji młodzieży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.